Forskning i pseudo-blotteri
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-11 00:42

   pForskning i pseudo-blotteri
Nedenstående betragtninger er DELVIS for at lade op til evt retssag om
nederdelsbrug som jo slet intet overlap har med
blufærdighedskrænkelse'

Fordi ble-tvang på plejehjem er kz-agtig livsforkortelse for millioner
er nederdelsbrug en kæmpesag om trivsel og undgåelse af ydmygelse
Problemet er om tabu dvs er svært
Min grænsesøgende enkeltmands indsats er ikke ekshibitionistisk for
jeg er jo overvægtig og ikke smuk eller sexet
-jeg vil kortlægge sandsynlige reaktoner hos snerper, snobber og
andre snævertsynede og intolerante flertals-normalster''

Så jeg noterer mig butiksekspedienters og andres reaktion og hvor let
den tackles
Hvis politiet overreagerer er det måske kup mediemæssigt

Men medierne har særlig syg etik/blufærdighed og empati om at tosser
skal ikke udstilles for deres egen skyld og linselus skal ikke
forkæles især når højreorienterede

Strategi hvis jeg var angst for fængsel ku være at få lægeattest om
hudsvamp og ynke mig selv om at helbredsgrunde tvinger mig - men det
er ikke god stil. At det er et projekt over årtiier er nok vigtigt at
dokumentere. At politi bør nedprioritere emnet er politik, men vigtigt

At politiet hader mig kan jeg næppe få en advokat til at procedere på,
men det er nok sagens kerne

NATURISTER har opnået lovjustering men jeg er alene

Min nabo har hvæset at han har årtigammelt billede af at jeg skovlede
sne nøgen, men politi gider han ikke for de gider ikke konflikter der
snager af hegnsstrid og nag
Men måske jeg sku bede politi om at bede ham om det for at der kan
indses kontinuitet og systematk i min forskning - og ikke en tendens
der kan få fjolser til at gætte om erotisk konsekvens i mønsteret
Sneskovling er ikke børnelokkerstrategi , efter hvad normalt antages
Vinklen at politi mobber mig understøttes af at mordforsøger med kølle
sendte politiet ud at gentage mordforsøg STRAKS
Havde pistolskud ramt forbi, var der intet at gå på skadestue om, så
krav om lægerapport er påtaget, skørt.

Det ville være nyttigt i flere henseender hvis en butikskæde solgte
frottehåndklæde med burretabe så det er god slåomnederdel - det så
jeg engang - måske i Tiger-butik - eller hvor ?

Men jeg bruger mest tynd silke og finder frotte klodset og irriterede
- men silke er fesent og blæser let op eller forskubber sig - modsat
en tung skottekilt

KjoleOle frikendtes pga sexuelorientering a la bøssers

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 01:52

-----On Tue, 11 Jan 2011 00:42:12 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
wrote:

>   pForskning i pseudo-blotteri
>Nedenstående betragtninger er DELVIS for at lade op til evt retssag om
>nederdelsbrug som jo slet intet overlap har med
>blufærdighedskrænkelse'

Mit fortov er meget trafikeret af bla. velmenende mødre der bringer
børn til og fra institutioner

99% har ikke politiets paranoia men spørger mig om jeg ikke fryser når
knæ er synlige

Jeg udfører gavnlig folkeoplysning ved at svare at varmen kommer
indefra - dvs flyverdragter til småbørn er ondskabsfuld
overbeskyttelse

Kvarterets had mod mig er alt for kompliceret til vort fladpandede
politi og de bør tænke
Når intet er farligt, så undlad reparation

Men vor tidsalder er ikke til klog laden stå til, folk er nævenyttige
og blander sig farisæisk