Regeringen spillede dobbeltspil i sagen om~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-01-11 09:29

"Holger K. Nielsen mener, at en uvildig undersøgelse med afhøringer under
vidneansvar er nødvendigt"

Fra : hanzen

Dato : 09-01-11 09:56

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/01/09/002138.htm
>
> "Holger K. Nielsen mener, at en uvildig undersøgelse med afhøringer under
> vidneansvar er nødvendigt"

Det mener den gamle sure mand om alting.
--

hilzen
hanzen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-01-11 10:32

Den 09/01/11 09.29, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/01/09/002138.htm
>
> "Holger K. Nielsen mener, at en uvildig undersøgelse med afhøringer under
> vidneansvar er nødvendigt"

Åhr, jeg er træt af alt deres muslim-elsker landsforræderpis. USA er
vores allierede. Det betyder vi arbejder sammen med dem, og længere er
den ikke. Hvis USA har taget fager, er det fordi de skønnede det
nødvendigt. Det skal der ikke laves 117 undersøgelser om. Kom nu videre,
fjolser. De burde snarere være glade for at storebror gider passe på os
ind imellem. Jeg ville nødig se hvordan det ville gå i en skarp
situation med SF ved roret.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-11 03:39

On Sun, 9 Jan 2011 09:29:23 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/01/09/002138.htm
>
>"Holger K. Nielsen mener, at en uvildig undersøgelse med afhøringer under
>vidneansvar er nødvendigt"

Hvs Guantanamo terrorister blir hængt op i nosserne på midtergangen i
danske passagerfly, så gir jeg Holger ret i at det er på grænsen