Reaganom velmener-odskaben
Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 04:05

   "The most terrifying words in the English language are: I'm
from the government and I'm here to help." Ronald Reagan''

og oiuteb er sp vigtig fx vedr efterløn og indvandrere at den bør
uddybes

At vise medlidenhed er tegn på foragt, for man har klart ophørt at
frygte , når man ynker. Nietzsche

"-   If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will
not bite you. This is the principal difference between dog and
man.Mark Twain

   Når en tibetansk bjergged har fået en torn i foden, er det
ikke et dansk problem. " Mogens Glistrup.

-   Skal jeg endelig være medlidende, da helst på afstand.
Nietzsche(lad ikke højre hånd vide de gode gerninger venstre hånd gør)
   Hjælp mig ikke op,før jeg er faldet. Ordsprog
   I kærligheden er medlidenheden den blideste form for foragt.
Jean Bernard-Luc

Fra medlidenhed til ringeagt er der kun ét skridt.   August
Strindberg   1849-1912
"   Grusomheden er blevet forfinet til MEDLIDENHED i den grad at
man benægter, at denne har noget med grusomhed at gøre."Nietzsche

Du har mig alt for grusomme øjne, og kigger lystent efter lidende.
Måske din vellyst har forklædt sig som medlidenhed?Nietzsche