Binyrene og deres tilstedevaerelse
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 15:23

Hvis jeres Binyre falder ud af virkeligheden!
Pga. Kvante Mekanisk Paavirkning!

Saa ved i at mit naerforsvar,
Syntes at det der bliver gjort ved mig
sker for jer selv!!!

Har lige haeldt noget Sofradex ind,
Og det kunne godt se ud som om at mine
binyre har problemer, jeg skrev om det for
Et par aar siden, stukket i nakken, den ene testikel
Og i nyrene(binyrene-overste del af nyrene)

Nu kan jeg jo se om det er muligt at paavirke
Dem(binyrene) til at vaere magen til dem selv
Som de var da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 15:34

On Fri, 07 Jan 2011 14:22:48 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Nu kan jeg jo se om det er muligt at paavirke
> Dem(binyrene) til at vaere magen til dem selv
> Som de var da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov!

Min krop reagere ihvertfald paa
binyrebarkhormon
(en del af sofradex for at traekke det ind i kroppen)
Som om det mangler!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 15:38

On Fri, 07 Jan 2011 14:33:44 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Min krop reagere ihvertfald paa
> binyrebarkhormon
> (en del af sofradex for at traekke det ind i kroppen)
> [...]

Det var saa i 98- 2003!

Manipulation af individuelle atomer via
Quantum Entangelment!

Naar foerst min Brainstem finder ud af det saa
Goer den vel bare nogle draaber Sofradex i
Kranspulsaaren!

Skeloejede mennesker i fjernsynet!
Jordskaelv paa Haiti!
Og alt muligt andet!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 16:40

On Fri, 07 Jan 2011 14:37:54 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Jordskaelv paa Haiti!
> Og alt muligt andet!

> Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Muligvis ligner de Brunde draeber snegle, naar
De kravler ud af kraniet for at finde
Binyrebarkhormon(Hjerner)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 16:52

On Fri, 07 Jan 2011 15:40:06 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Muligvis ligner de Brunde draeber snegle, naar
> [...]

Ufattelig ondskab DF har gjort!

Naa lad os nu se naar det er dem selv!

Bortset fra at jeg godt kan fatte det!

Og af en eller anden grund saa er alle de ting
Iranerne (sejaal2) er blevet beskyldt for i medierne!

noget DF og Bjoernholt(sejs/sej) eller noget i den
retning har begaaet!

Svinene skal have nogen at give skylden!
(helst nogen som ikke snakker sproget!)

I ved selv, hvor meget man kan faa for en 17aarig etnisk
Dansk skole pige paa det frie marked!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 17:03

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Muligvis ligner de Brunde draeber snegle, naar
> [...]

Naa, min underbevidsthed informerede mig
I morges om, at jeg indtil videre har haft det
Vaerst mulige liv et menneske kan have, hvis man
Tager maengden af tortur i betragtning, positive
Private haendelser, foeleser, oekonomi og
Saa videre

Soergeligt!
Ikke ligefrem noget der oeger selvtillid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 17:16

On Fri, 07 Jan 2011 16:03:01 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> Saa videre

> Soergeligt!
> Ikke ligefrem noget der oeger selvtillid!

Altid Torturen, Det Kvante Mekaniske Mareridt
Er aegte, Helvede fungere efter planen!

Fejlsikringen, klarede det tidligere problem,
i et stort omfang!

Det viigte er, at de ved inden programmeringen
at de kommer i det kvante mekaniske mareridt
naar de doer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 17:29

On Fri, 07 Jan 2011 16:15:56 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> i et stort omfang!

> Det vigtie er, at de ved inden programmeringen
> at de kommer i det kvante mekaniske mareridt

Desuden er prisen paa 200kr i overkante syntes jeg,
det koster alligevel folk en del at holde dem i fodder!

Og de fleste er ikke engang traenet i at lave mad
Og goere rent!

Jeg kunne aldrig finde paa at koebe nogen fra EMDR
forbundet!

Jeg har forstaaet der er en loesning hvor billeder
Taget med mobil telefon indsaetter gps koordinater
Og at man saa bare faar hende leveret senere,
Naar familien holder op med at vaere et problem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-01-11 17:47

On Fri, 07 Jan 2011 16:28:50 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Taget med mobil telefon indsaetter gps koordinater
> Og at man saa bare faar hende leveret senere,
> Naar familien holder op med at vaere et problem!

Det er igen det samme, alt hvad Karsten Bjoernholt
Og EMDR forbundet foretager sig er ulovligt!

Og alt hvad jeg foretaager mig er lovligt
(og jeg har aldrig gjort det)

Manipulation af individuelle atomer i folks neurons
Nok til at faa folk til at smile eller graede blive skeloejede
eller ej i direkte fjernsyn!

Det er bare informationer, hvad fior noget musik er
Populaert? Hvad for nogen film?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 05:33

Det rigtig interessante ved binyre bark og binyre marv er at de kommer
fra helt forskellige og ikke-nyre dele af fostervævet og har
fundamentalt anderledes hormonal funktion

Barken afsondrer adrenalin og cortisol altså stresshormoner der skruer
op og ned for immunforsvar mm og andet er i samklang med hypofyse

Sjove facts som aldrig har hjulpet en patient men gode at eksaminere i
på Cirkus Uni og derfor husker jeg pjattet