DF rocker Danmark
Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-11 14:15

Pia styrer og nu rocker DF også
http://www.berlingske.dk/politik/her-er-df-s-nye-valgsang
(Surt show for negrofil-BW)

Kun et stærkere DF kan sikre at afviklingen af gamle DK stoppes!

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 14:34

Martin Larsen wrote:
> Pia styrer og nu rocker DF også
> http://www.berlingske.dk/politik/her-er-df-s-nye-valgsang
> (Surt show for negrofil-BW)
>
> Kun et stærkere DF kan sikre at afviklingen af gamle DK stoppes!

Synes den er dårlig. Hvis jeg havde været Pia K's rådgiver havde jeg
foreslået noget ungt og friskt.

Fra : Nicky

Dato : 07-01-11 14:49

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Pia styrer og nu rocker DF også
> http://www.berlingske.dk/politik/her-er-df-s-nye-valgsang
> (Surt show for negrofil-BW)
>
> Kun et stærkere DF kan sikre at afviklingen af gamle DK stoppes!

30 sekunder - så kunne jeg ikke klare mere.

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 14:58

Ditto. http://www.youtube.com/watch?v=x0SnDaSdc_0

Fra : Nicky

Dato : 07-01-11 15:17

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Ditto. http://www.youtube.com/watch?v=x0SnDaSdc_0

Hold da op. Hun er for lækker. :)

Fra : Kert Rats

Dato : 07-01-11 15:40

"Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i en meddelelse
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hold da op. Hun er for lækker. :)

Er det Pia Kjærsgaard - som yngre?

DF's valg sang lyder som noget opkog fra 70'erne. Den bliver ikke et hit,
vil jeg tro.

Venligst

Kert Rats

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 15:49

Kert Rats wrote:
> "Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det Pia Kjærsgaard - som yngre?
>

> DF's valg sang lyder som noget opkog fra 70'erne. Den bliver ikke et hit,
> vil jeg tro.

Virkelig? Men prøv at vær' objektiv. Hvad er målet.

- Er målet at fange dig og mig?
- Er målet at fange unge vrede venstreorienterede
- Er målet at kapre stemmer fra Liberal Alliance?

Nej, nej og nej. DF og Pia K's eneste mål er at fastholde de vælgere de
allerede har. Og det er i vid udstrækning den gæve fisker der kommer
træt hjem fra arbejdet og hører om alt dette hersens københavneri. Det
er bondemanden på Bornholm, det er dagplejeren i Thy.

Sangen er altså ikke et forsøg på at kapre nye stemmer, men en måde at
sige til deres vælgere på : OK, efterlønnen afskaffes måske, men vi er
stadig her for jer.

Det er sådan det er.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-11 16:56

On 01/07/2011 03:49 PM, DADK wrote:

> [...]
>
> Sangen er altså ikke et forsøg på at kapre nye stemmer, men en måde at
> sige til deres vælgere på : OK, efterlønnen afskaffes måske, men vi er

Hvis I tåber her skulle give et bud på en god sang, så ville der med
garanti komme latterlige forslag.
Men konceptet her har været at en masse DF'ere skulle synge med på
omkvædet og så kommer det nemt til at ligne "frels en negerlandsby i et
mudderhul" sangene.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 17:10

Martin Larsen wrote:

> [...]

> Men konceptet her har været at en masse DF'ere skulle synge med på
> omkvædet og så kommer det nemt til at ligne "frels en negerlandsby i et

Var det ikke meningen?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-11 17:31

On 01/07/2011 05:10 PM, DADK wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=x0SnDaSdc_0

Temmelig puerilt?
Findes der ikke noget hvor Michala Petri synger?

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 17:44

Martin Larsen wrote:

> Temmelig puerilt?
> Findes der ikke noget hvor Michala Petri synger?

Troede hun spillede fløjte.

http://www.youtube.com/watch?v=52C8HXFD3-E&playnext=1&list=PLED1E60970BE8D6C4&index=14

Alle mine søgninger på Green Leaf er frugtesløse. Har du Green Leaf
giver jeg 2.000 for den på stedet.

Fra : Vidal

Dato : 07-01-11 20:01

Den 07-01-2011 17:43, DADK skrev:

> Alle mine søgninger på Green Leaf er frugtesløse. Har du Green Leaf giver jeg
> 2.000 for den på stedet.

Er den med Whigfield?

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 20:23

Vidal wrote:

> Er den med Whigfield?

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan hun gør det. Jeg har prøvet at aflure
hende, set hende live, hørt radioudsendelser, læst en portrætbog. Hun er
så ekstrem. Hvis der er nogen jeg ser op til i denne verden, så er det
naturligvis udover Bobby Fischer Michela Petri.

Fra : Vidal

Dato : 07-01-11 19:54

Den 07-01-2011 17:10, DADK skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=x0SnDaSdc_0

Er hun fra da du var ung? 90'erne?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ec/Whigfield1.jpg/220px-Whigfield1.jpg

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 20:32

Vidal wrote:

> Er hun fra da du var ung? 90'erne?

Jeg tror du misforstår lidt. Jeg prøver i mit indre at kortlægge al
dansk kunst. Jeg mener Whigfield er alt for underkendt, og det har ikke
noget at gøre med om jeg synes hun ikke er lækker. Jeg synes helt ærligt
at hun er grim, og hun har den der Bettina Aller-næse.

Jeg har mødt hende engang nede i det der Furengiulea, eller hvad det
hedder. Hun er nøjagtig som man kunne forvente. Hun er pisse, pisse
smart, de fleste i denne gruppe kan bare drømme om at være så
intelligent - og hun lirede lige 5 hits af, og nu lever hun sollivet
nede på costa del sol.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-01-11 20:37

DADK <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d276a3a$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes
> helt ærligt at hun er grim, og hun har den der Bettina Aller-næse.

Ja. Hvem ville dog finde Bettina Aller interssant: Rødhåret, cool
verdenskvinde, mangemillionær, nakker frisk væk en isbjørn, når det gælder.
Total uinteressant.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 21:03

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Ja. Hvem ville dog finde Bettina Aller interssant: Rødhåret, cool
> verdenskvinde, mangemillionær, nakker frisk væk en isbjørn, når det gælder.

Jeg talte om hendes næse, ikke hendes pengepung eller eventyrlyst. Alene
at det skal præciceres er bare so....

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-01-11 21:29

DADK <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d27718d$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg talte om hendes næse, ikke hendes pengepung eller eventyrlyst.
> Alene at det skal præciceres er bare so....

So...? Du blander Bettina Allers næse ind i den snak om, hvor grim Whigfield
er i dine øjne. Går det så stærkt, at du ikke engang kan følge med i dine
egne betragtninger?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 22:12

Jens Bruun wrote:
> [...]
> er i dine øjne. Går det så stærkt, at du ikke engang kan følge med i dine

Var der nogen der ringede dit lille grødhoved op? Nej vel? Fuck da af
helvede til din lille taber-nar.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-01-11 22:22

DADK <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d2781ab$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Var der nogen der ringede dit lille grødhoved op? Nej vel? Fuck da af
> helvede til din lille taber-nar.

Du er rigtig besværlig, når du har dine "perioder". Men det ved du vist
godt - ikke DADK? Søg for fanden da hjælp.

Og skal vi sætte et lille væddemål op om, hvem der er den største taber-nar,
DADK? Vi kan selvfølgelig have forskellige præferencer, men jeg vil tro, de
fleste er enig med mig i, at det ikke er specielt vinderagtigt at være
psykisk syg, alkoholiker og uden job.

Og ja, jeg er rigtig ondskabsfuld lige nu. But then again.... Du får lige
nøjagtig så megen kam til dit hår, som du beder om. Jeg har ikke pisset på
DIN sukkermad. Til gengæld har du pisset på min. Også i dén grad. Så kom
bare frisk, fordrukne, afvigende taber-nar. Jeg er slet ikke begyndt
endnu...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 07-01-11 23:27

Jens Bruun wrote:
> [...]
> fleste er enig med mig i, at det ikke er specielt vinderagtigt at være

Vi kan måle på penge.

Ja, det er ikke specielt vinderagtigt at være psykisk syg, uden job og
alkoholiker.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 05:38

On Fri, 07 Jan 2011 23:26:54 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Vi kan måle på penge.
>
>Ja, det er ikke specielt vinderagtigt at være psykisk syg, uden job og
>alkoholiker.

Vær ikke så sikker, Nogle lækre tøse kan lide at være i kontrol og en
alkoholiker får man let nossegreb på og piger mangler ikke orgasmer
men herskerindestatus

"Ingen kvinde vil give afkald på at kende grænsen for deres elskers
kærlighed til dem"       Baudelaire

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 20:26

On Fri, 07 Jan 2011 17:10:17 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=x0SnDaSdc_0
>
> så ville der med
>
>Var det ikke meningen?

Ihvertfald er Kim Christiansen perfekt som sangskriver
og på højde med Bamse som sanger

Fra : /Peter

Dato : 07-01-11 17:14

> Pia styrer og nu rocker DF også
> http://www.berlingske.dk/politik/her-er-df-s-nye-valgsang
> (Surt show for negrofil-BW)
>
> Kun et stærkere DF kan sikre at afviklingen af gamle DK stoppes!

fed sang
DK, er stadig ikke negernes land!

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 20:30