Martins erektile-ejakulations løgn er pato~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 04:43

Martins erektile-ejakulations løgn er patologisk
Når Martin husker at jeg bødestraffedes som om jeg under besigtigelse
af lejlighed i mit hus pludselig hev penis ud af shorts for at genere
en sort flygtning, så er han som journalister der tager sig digteriske
friheder - han skriver, at jeg med erektion løb efter hende - for han
tror jeg er til negre og det er upatriotisk i hans Goebbels-univers.
En stolt Martin troede han fik mig.
Ved anden lejlighed har patetiske ML der afskyr naturvidenskab og
definitioner vist, at hans fremmedordsforstand ikke går på ordenes
betydning, kun antal. Han kender ikke forskel på ejakulation og
erektion.
Han er en skamplet på DF-bevægelsen a la Helles og Mettes
skoledobbeltmoral der belaster sossene.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-11 08:37

On 01/06/2011 04:42 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> Når Martin husker at jeg bødestraffedes som om jeg under besigtigelse
> af lejlighed i mit hus pludselig hev penis ud af shorts for at genere

Hvad skulle det ellers være at du blev DØMT for?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 11:01

On Thu, 06 Jan 2011 08:37:14 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvad skulle det ellers være at du blev DØMT for?

Blufærdighedskrænkelse §232 som jeg nu igen anklages for

men aldrig har erektion været på tale udover i dit digten til

Løgnagtig påstod gambianeren at jeg hev penis ikke fallos ud af shorts
bag huset udendørs og i indledende anmeldelse påstod hun inde i huset
- en selvmodsigende løgner

Havde fallos været på tale var der nul håb ved anke, men det
postuleredes aldrig

Retspraksis er at man skal være uterlig, sexuel, ekshibitionistisk,
krænkende for at få bøde

Nu er det to håndværkere der i øde gård lyver de har set gennem
nederdel men gengagelsesdom kan give fængsel - ren bananrepublik men
jeg tror at jeg igår fik banket betjentene på plads og en sigtelse de
fandt sikker droppes

De så kattelem i at jeg har børn selv og blev så pludselig venlige da
det kom frem

At de uden om Vej og Park vil hærværke og stjæle kunst er vist bluff
men indgår i Bellahøjs had mod mig - at de også her har fået et par
klager fra kvarteret er deres eneste håb om alibi for chikane mod mig

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-11 11:41

On 01/06/2011 11:00 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> - en selvmodsigende løgner
>
> Havde fallos været på tale var der nul håb ved anke, men det

Er denne skelnen et spørgsmål om scrotum (med eller uden svamp)

> Retspraksis er at man skal være uterlig, sexuel, ekshibitionistisk,
> krænkende for at få bøde

Og du har lært et trick, så du ejakulerer uden erektion - det lyder
tamt, men nød lærer nøgen kvinde... Jeg læste engang at Salvador Dali
smed et strudsæg med sperm efter fotomodellen Lotte Tarp.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 12:51

On Thu, 06 Jan 2011 11:40:55 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er denne skelnen et spørgsmål om scrotum (med eller uden svamp)

>Og du har lært et trick, så du ejakulerer uden erektion - det lyder
>tamt, men nød lærer nøgen kvinde...

Det har jeg været nysgerrig om og engang jeg var på speed fandt jeg
det nemt

Det er tamt og uden relevans her, men du er til mand og ikke bold og
når personangreb ikke er noget din fantasi rækker til så associerer du
bare hovedløst.....

Jeg læste engang at Salvador Dali
>smed et strudsæg med sperm efter fotomodellen Lotte Tarp.

Dine freudianske associationer er vist helt uden ontopic relevans til
emnet som sædvanlig, eller ?

Inden vi forlader emnet så husk

erektion = jern på

ejakulation = sprøjt

erektil formåen = evne til stivhed

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-11 16:16

On 01/06/2011 12:50 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> bare hovedløst.....
>
> Jeg læste engang at Salvador Dali
>
> Dine freudianske associationer er vist helt uden ontopic relevans til

Don't teach grandma to suck eggs!