NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 02:43

NaziVidal sir unormalitet=sindsyge

Der er ingen forskel på udstødning af jøder pga unormalitet og
udstødning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers
sind

Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb

Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
dødelig

Rummelighed og mangfoldighed værdsættes af DF-frihedskæmpere - ikke af
de "gode"
De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel

Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 05:34

On Thu, 06 Jan 2011 02:42:41 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
>deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

Fjolserne der væmmes ved hvad de tror er unormalitet, sku tale med den
erfarne overlæge der godtog artikel til Ugeskrift for Læger om mine
lort-pis-eksperimenter. Han sagde at hundredtusinder af danskere
finder ud af sådan selvhjælp som de skammer sig over og ikke snakker
om.
Fjolser ser dyd i hæmmende tabuer og berøringsangst, og tror at alt
"unormalitet" gir lugt eller behov for at vaske fingre
Folk slår selv de streger de falder over.

Fra : Vidal

Dato : 06-01-11 15:18

Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
> NaziVidal sir unormalitet=sindsyge

Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg iøvrigt
ikke er ene om at mene:

http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx

> [...]
> kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
> fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers

Jamen, jeg hader dig ikke. Dine løsningensmodeller på din helbreds-
problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp.

> Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb

Bo sir tilbud om hjælp er mobning.

> Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
> dødelig

Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, såvidt jeg husker.

> [...]
> De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
> enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel

Du siger selv: "Indlæggene skal underholde, og man skriver dem lidt
firkantet, så de vækker debat". Men du bryder dig åbenbart ikke om
den debat alligevel, selvom det er den, du søger?

> Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
> deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hjælp yderst
unådigt op, hvor du for prisen af et bæger yoghurt og et par
flasker vand måske kunne få normaliseret dit helbred.

Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
færre nødvendige næringsstoffer, vitaminer og mineraler, så alt i
alt vil du sandsynligvis få et bedre liv, hvis du får diarreen
stoppet.

Måske såres du af interesse?

Men det kan jo være svært ikke at ville hjælpe, når man ser al den
elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 06-01-11 13:33

On 6 Jan., 15:17, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg i vrigt
> ikke er ene om at mene:
>
>  http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx

Excentrisk:
excentrisk, (af lat. excentricus, af ex- + centrum midtpunkt), uden
for midtpunktet; som drejer sig om en akse, der ikke går igennem
midtpunktet; påfaldende; afvigende fra det almindelige i opførsel og
udseende.
http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/es-e%C3%A5/excentrisk

> Jamen, jeg hader dig ikke. Dine l sningensmodeller p din helbreds-
> problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
> at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at s ge hj lp.

Hvordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
marmeladeglas?

> Bo sir tilbud om hj lp er mobning.

Du tilbyder ingen hjælp - Villy. Lad vær med at snyde digselv -

> Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, s vidt jeg husker.

Så vidt du husker. Med andre ord: Du er ikke helt sikker.

> Du siger selv: "Indl ggene skal underholde, og man skriver dem lidt
> firkantet, s de v kker debat". Men du bryder dig benbart ikke om
> den debat alligevel, selvom det er den, du s ger?

Firkantede indlæg er ivirkeligheden et tilbud om hjælp :)

> Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hj lp yderst
> un digt op, hvor du for prisen af et b ger yoghurt og et par
> flasker vand m ske kunne f normaliseret dit helbred.

Dit fornuftige tilbud om hjælp -
Hvori består din hjælp udover at opfinde sære påsande og have svært
ved ikke at visualisere?

> Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
> f rre n dvendige n ringsstoffer, vitaminer og mineraler, s alt i
> alt vil du sandsynligvis f et bedre liv, hvis du f r diarreen
> stoppet.

Er der nu også nogen, som har fortalt om konstant diarre?

> M ske s res du af interesse?

Jeg tror ikke, at Bo er såret. Jeg tror ikke du er istand til at såre
nogen, som har blot et begrænset kendskab til din personlighed.

> Men det kan jo v re sv rt ikke at ville hj lpe, n r man ser al den
> elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

Du skulle nok hellere tænke over, hvordan du kan hjælpe digselv -
Villy.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 18:59

On Thu, 6 Jan 2011 12:33:21 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Så vidt du husker. Med andre ord: Du er ikke helt sikker.

>Firkantede indlæg er ivirkeligheden et tilbud om hjælp :)

Folk der tilbyder hjælp har næsten altid bagtanker fx at ses som gode
og modtagere skal ses som svag evt latterlig

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 18:55

On Thu, 06 Jan 2011 15:17:52 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
>at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp.

Er den vinkel ny for dig?

At vise medlidenhed er tegn på foragt, for man har klart ophørt at
frygte , når man ynker. Nietzsche

> [...]
>
>Men det kan jo være svært ikke at ville hjælpe, når man ser al den
>elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

Læger kalder inkontinens for SYGDOM

Jeg beviser at det er bagatelproblem som alle kan håndtere uden
ble-tortur

Fra : Vidal

Dato : 08-01-11 13:10

Den 07-01-2011 18:54, Bo Warming skrev:
> Læger kalder inkontinens for SYGDOM

Det kan det være.

> Jeg beviser at det er bagatelproblem som alle kan håndtere uden
> ble-tortur

Ofte kan tilstanden inkontinens-problemer løses med
nogle få forholdsregler, som endda ikke kræver operativ
indgriben.

Men selvfølgeligt for at du fortsat kan fortsætte dine
forsøg er det vel obligatorisk du forbliver i din tilstand?
Det kan være svært for andre at forstå, deriblandt mig.
De fleste foretrækker ikke at have dine urin- og
afføringsproblemer og løsninger, tror jeg.

Jeg håber ikke, du vil udnævne mig til en ny Hitler, fordi
jeg giver dig disse enkle oplysninger.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 15:52

On Sat, 08 Jan 2011 13:09:53 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kan det være.

Nej selv hvis sjatpissere SIVER KØNSTANT kan de jo gøre som
stenaldermænd og gå nøgne

Eller med nederdel - en nobelprisværdig opfindelse

>Ofte kan tilstanden inkontinens-problemer løses med
>nogle få forholdsregler, som endda ikke kræver operativ
>indgriben.

læger tilbyder medicin, kirurgi og bleer =tortur+tortur+tortur'

Coloplasts uridomer er lidt stormP agtige og ubehagelige og
tidskrævede og utætte

Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten

Stiklagener , engangs, er dyre - aviser er my style men for besværlige
> [...]
>De fleste foretrækker ikke at have dine urin- og
>afføringsproblemer og løsninger, tror jeg.

Forstår nogen de sætnng?

Fra : Vidal

Dato : 09-01-11 00:06

Den 08-01-2011 15:51, Bo Warming skrev:

> Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten

Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
noget mere over hele dagen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 09-01-11 00:49

Vidal wrote:

> Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
> så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
> noget mere over hele dagen.

Hvorfor fortæller du ham ikke bare at han har ødelagt sine nyrer fordi
han har drukket sin egen urin i årevis?

Bo Warming, hvis du læser dette : Nyrernes funktion er bla at udskille
giftstoffer, og de giftstoffer ender i urinen. Når du drikker din urin
igen og igen kommer dine nyrer på overarbejde, fordi de skal håndtere de
gifte de allerede har udskilt koncentreret. Du forgifter med andre ord
dig selv.

At du skal tisse hver time er et 100% klart indicie på at du har
problemer med dine nyrer, og at de simpelthen er ved at stå af for presset.

Alternativt kunne man forestille sig du blot er ved at blive gammel, men
du har vist et jernhelbred så det ville overraske mig.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-11 00:53

On Sun, 09 Jan 2011 00:06:18 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
>så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
>noget mere over hele dagen.

Nej , min bror havde samme problem og undersøgtes vedr alt

Oftest skyldes sjatpisseri forstørret prostata

Læger har ikke bedre løsninger end mig

Min far lokkedes til kirurgi og døde nok af det efter en grim periode
med kateter

Min kur som dine æstetiske kvababelser søger at nedgøre er klart det
der er alt andet overlegent

JEg ville hellere være tysk kz-lejrfange end bære ble som
danskeplejehjem gennemtvinger - at slæbe klodset dims med et døgns
pis og lort op ad huden er ydmygende og tortur og hudsvamp
uudholdeligt og er vel en måde at dræbe langsomt

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-11 05:12

On 7 Jan., 18:58, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Folk der tilbyder hj lp har n sten altid bagtanker fx at ses som gode
> og modtagere skal ses som svag evt latterlig

Nja - Warming. Det kommer an på flere ting. Især - måske om
vedkommende selv mener, at have behov for hjælp. Jeg kunne også
indvende, at fordi den ene (hjælperen) er god/bedre til en ting,
behøver vedkommende ikke være god/bedre til andet.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 15:38

On Sat, 8 Jan 2011 04:11:32 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Ja det er et godt spørgsmål !
- er det synd for glasset?
- er det synd for lorten?
eller er det debatklimaet der lider overlast på grænsen til OT??

Fra : Vidal

Dato : 08-01-11 15:50

Den 08-01-2011 15:38, Bo Warming skrev:

> Ja det er et godt spørgsmål !

Er der nogen, der synes, det er skadeligt? Visse vil
nok synes, det er usædvanligt.

> - er det synd for glasset?
> - er det synd for lorten?

Synd for?

> eller er det debatklimaet der lider overlast på grænsen til OT??

Jeg er ude afstand til at afgøre om toiletvaner er OT i
dk.politik. Det kommer nok lidt an på sammenhængen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-11 08:16

On 8 Jan., 15:50, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Er der nogen, der synes, det er skadeligt? Visse vil
> nok synes, det er us dvanligt.

Nu skrev du selv dette: "Dine løsningensmodeller p din helbreds-
problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske, at de
blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp."

Lad være med at gøre digselv mere dum end du er - det er slemt nok
iforvejen.

> Synd for?

Gab -

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 18:13

On Sat, 8 Jan 2011 07:16:12 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp."
>
>Lad være med at gøre digselv mere dum end du er - det er slemt nok

Mine eksperimenter sparer mig tid og er interessante og ingen generes
så Vidal-snak om noget skadeligt, udspringer af almindelig
farisæisme altså at alle kann lide at se ned på hvad er unormalt

Om de kopieres og beriger andre i min levetid er ikke afgørende

Nietzsche var 100 år forud for sin tid

Glistrup knap så meget men satte ting igang selvom ingen målbar
succces i hans levetid

Vi ku være som Sverige uden ham

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-11 08:22

On 8 Jan., 15:51, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

>  Nej selv hvis sjatpissere SIVER KONSTANT kan de jo gøre som
> stenaldermænd og g nøgne
>
> Eller med nederdel - en nobelprisværdig opfindelse

Nederdel eller nøgenhed har den svaghed, hvis man "siver konstant, at
tingene( aff. henholdsvis urin) siver et andet sted hen.

Jeg tror ikke man bliver populær eksempelvis på et plejehjem, at at
"sive" urin eller aff. ned i den fælles sofa i Tv eller opholdsstuen.
Eller lader sin urin/aff. sive ud på stole og gulv i spisestuen?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 18:28

On Sat, 8 Jan 2011 07:21:54 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>"sive" urin eller aff. ned i den fælles sofa i Tv eller opholdsstuen.
>Eller lader sin urin/aff. sive ud på stole og gulv i spisestuen?
Selvfølgelig undgår nederdelsbruger LET hensynsløshed
BLE ER TORTUR
Vigtigst er at undgå den tortur som blebrug er og ingen fællesmøbler
vædes når man stikker ind under nederdel en kop eller minible hver
gang væde kommer

Vigtig er at bekæmpe tabuer - man burde ku tisse midt under
kaffebordssnak og smide i pedalspand minibleer mens man omgås andre
Mer end tyve gange i døgnet rækker jeg ud efter tynd blød minikop og
tisser i den og hælder koppens indhold i stor plastdunk der står under
komputeren
Hver tredie uge tømmes dunk i toilet eller have

Gødningsbrug er økologisk fornuft, globalt set - ulande kan afskaffe
sult ved ikke at lade latrin flyde ud i floder