Vidals had mod de svage
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 01:37

Vidals had mod de svage
Ligesom tyskerne havde kollektiv skyld ved gestapotortur så har
dankerne kollektiv skyld vedr vore plejehjems ble-tortur - den
unødvendige, uværdige ydmygende tvang om at bære hæmmende klodset
hudsvampforåsagene kæmpeble mellem benene døgnet tundt

Når nogen forsker i mindskelse af smerter og mobning, som jeg gør, så
opfindes at man er sindssyg og bruger surring af kop til pik og
klæbestoffer - bevidst løgneopdigt ud af den blå luft drevet af
sadisme mod de svage eller ligegladhed med dem
Vidal gir den som kristenkærlig mod muslimer, men beviser velmeneriets
meget grimme skyggeside

For at kamuflere sin taktik, simulerer han at han er en dum blondine
med tillært hjælpeløshed og har svært ved at forstå simple ord

(Skillelinien mellem godt og åndt går ned igennem hver menneskes sind
Solsjenitsyn)

Åh, disse gode! - Gode mennesker taler aldrig sandhed; at være således
god er en sygdom for ånden. Nietzsche

Fra : Vidal

Dato : 06-01-11 14:35

Den 06-01-2011 01:36, Bo Warming skrev:

> Vidals had mod de svage

Du er ikke svag og jeg hader dig ikke. Jeg har tværtimod
forsøgt at finde ud af dine skæve foretagender og forehavender
og givet dig gode råd, hvordan du kunne slippe ud af dine
mærkelige ritualer foran computeren, tv-skærmen, biografen
osv.

Men du reagere med had overfor folk, der søger at hjælpe
dig ud af dine excentriske forehavender. Du kunne få
bedre tid, måske ligefrem til et nyttigere liv, få bedre
tid til at læse eller fuldføre organiseringen din
sentensindsamling. Dine anale og penile eksperimenter undrer
sikkert de fleste mennesker og optager tid, som du kunne
bruges bedre.

> For at kamuflere sin taktik, simulerer han at han er en dum blondine
> med tillært hjælpeløshed og har svært ved at forstå simple ord

Dine indlæg inviterer til undren og spørgsmål. Jeg har
aldrig før hørt om et voksent menneske, der bruger en spiseske,
som toiletpapir eller balancerer med et krus på penis af
praktiske grunde.

Jeg forsøger at lade være med at visualisere din fremtræden,
når du sidder der og håndterer det hele på engang i bio, som
du jo før har beskrevet, endda uden dine sidemænd/kvinder
observerer noget, eller foran TV og computer uden din kone
reagerer på det.

Min kone ville blive tosset eller få mig indlagt, hvis hun
observerede lignende adfærd af mig herhjemme.

> (Skillelinien mellem godt og åndt går ned igennem hver menneskes sind
> Solsjenitsyn)

Det kan nok beskrives på forskellige måder. I øvrigt
køber jeg ikke formuleringen. Min opfattelse af det,
hviler på det kristne grundlag. Hvad Solsjenitsyns
opfattelse hviler på, ved jeg ikke, men det er ikke
rigtigt gennemtænkt.

> Åh, disse gode! - Gode mennesker taler aldrig sandhed; at være således
> god er en sygdom for ånden. Nietzsche

Måske. I kristendommen findes gode mennesker ikke.

Jeg sætter ikke dine mærkværdigheder op i godt eller ondt,
men i undren. De småting, som kunne normalisere dit liv
med hensyn til at tisse og have afføring, afviser du blankt
med en henvisning til din bedstemor!

Hvis vi skulle psykologisere lidt freudsk på det, fastholder
du dig selv i det, der betegnes som den anale fase. Er du ikke
snart gammel nok til at forlade den?

(Anal fase - Aldersperioden 18 måneder - 3 år. I denne fase er endetarmsåbningen
og afføring det, der forbindes med lyst og
interesse. Kontrol over endetarmens lukkemuskel udvikles i denne
periode. WIKI)

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 06-01-11 13:18

On 6 Jan., 14:35, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> og givet dig gode råd, hvordan du kunne slippe ud af dine
> mærkelige ritualer foran computeren, tv-skærmen, biografen

"Hvis vi skal psykologisere lidt freudsk på det." Du er være
fremmedgjort fra egne følelser i sådan en grad, at du ikke mærker dem,
men blot hælder dem ud i ubevidst form. Og ustandselig må anvende
forsvarsmekanismer for at beskytte din psyke mod den ubehagelige
erkendelse - at du er smakfuld af hadefulde følelser.

> Men du reagere med had overfor folk, der søger at hjælpe
> dig ud af dine excentriske forehavender.

Du hjælper ingen ved at ville gøre dem til grin - Villy. Du kan ikke
hjælpe andre overhovedet før du kender digselv -

> [...]

> aldrig før hørt om et voksent menneske, der bruger en spiseske,
> som toiletpapir eller balancerer med et krus på penis af

Det kan så undre, at du ikke formulerer spørgsmål, men blot
konstaterer dit og dat.

> [...]
> du jo før har beskrevet, endda uden dine sidemænd/kvinder
> observerer noget, eller foran TV og computer uden din kone

Du forsøger?
Med andre ord - det er svært for dig at lade være -

> Min kone ville blive tosset eller få mig indlagt, hvis hun
> observerede lignende adfærd af mig herhjemme.

Det er måske derfor, du har så slet skjulte hadefulde følelser. Din
kone ville forsøge at få dig indlagt, hvis du tissede i et bæger og
sked i en skål. Det er nok ikke meget der skal til for at tippe -
bægret.

> [...]
> hviler på det kristne grundlag. Hvad Solsjenitsyns
> opfattelse hviler på, ved jeg ikke, men det er ikke

En letkøbt devaluering af Solsjenitsyn blev der heldigvis også lige
plads til.

> Måske. I kristendommen findes gode mennesker ikke.

Eller - Du har opgivet at være et godt menneske og har fundet en
legitim årsag. Som iøvrigt heller ikke er beskrevet i biblen -

> Jeg sætter ikke dine mærkværdigheder op i godt eller ondt,
> men i undren. De småting, som kunne normalisere dit liv
> med hensyn til at tisse og have afføring, afviser du blankt
> med en henvisning til din bedstemor!

Somom den normalitet du eksponerer er noget at stræbe efter?

> Hvis vi skulle psykologisere lidt freudsk på det, fastholder
> du dig selv i det, der betegnes som den anale fase. Er du ikke
> snart gammel nok til at forlade den?

Du har ingen forudsætninger for andet end en slem gang
lommepsykologi :)

Gab -

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 18:45

On Thu, 6 Jan 2011 12:18:28 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Du hjælper ingen ved at ville gøre dem til grin - Villy. Du kan ikke
>hjælpe andre overhovedet før du kender digselv -

Dejligt at man så let kan berige dit liv så du erkender at livet er
mangfoldigt

iingen balanceren for krus støttes af siddeuderlag og på siderne af to
lår - men du vil ikke læse hvad jeg skriver

Fra : Vidal

Dato : 07-01-11 21:12

Den 07-01-2011 18:45, Bo Warming skrev:

> Dejligt at man så let kan berige dit liv så du erkender at livet er
> mangfoldigt

Ja, der er ikke mange af din slags. Jeg synes, det var morsomt
at dig i din hule. Det overgik langt min fantasi.

> iingen balanceren for krus støttes af siddeuderlag og på siderne af to
> lår - men du vil ikke læse hvad jeg skriver

Jamen ok. Men jeg synes, mit billede af det er sjovere.
Men det må alligevel være nemmere at gå på toilettet.
Men det er jo ikke pointen. Kan du også ligge ned og tisse?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 11:40

On Fri, 07 Jan 2011 21:12:23 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Men det må alligevel være nemmere at gå på toilettet.
>Men det er jo ikke pointen. Kan du også ligge ned og tisse?

Mens jeg skriver videre med venstre hånd holder jeg med højre
førnævnte plastkop under penis og tisser opret siddende

Om natten liggede og med fladere urinnopsamlingsdims. Nemt

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 18:40

On Thu, 06 Jan 2011 14:35:15 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du er ikke svag og jeg hader dig ikke. Jeg har tværtimod

-----------du synes at hade de svage der tvinges til ble og som har en
potentiel frelser i mig og du ønsker research til deres gavn stoppet

> [...]
>og givet dig gode råd, hvordan du kunne slippe ud af dine
>mærkelige ritualer foran computeren, tv-skærmen, biografen
Bio var een gang

> [...]
>reagerer på det.
>
>Min kone ville blive tosset eller få mig indlagt, hvis hun
>observerede lignende adfærd af mig herhjemme.

Lån på bibl e psykiatrilærebog

Du får ikke noge indlagt uden vold eller personen selv vil

> [...]
>og afføring det, der forbindes med lyst og
>interesse. Kontrol over endetarmens lukkemuskel udvikles i denne

Jer der spilder toilet papir er tosser og bør lære af japantoilet
eller min ske som een gang stryges over anus og så er det rent

Fra : Vidal

Dato : 07-01-11 21:18

Den 07-01-2011 18:39, Bo Warming skrev:

> -----------du synes at hade de svage der tvinges til ble og som har en
> potentiel frelser i mig og du ønsker research til deres gavn stoppet

Nej, jeg tænker på den lettelse, det ville være i dit
liv, hvis du fik dine normale funktioner genoprettet.

> Bio var een gang

Ok.

> Lån på bibl e psykiatrilærebog

Vi kender begge til psykiatri.

> Du får ikke noge indlagt uden vold eller personen selv vil

Nej, det er nok muligt. Skilsmissen ville så nok trænge
sig på.

> Jer der spilder toilet papir er tosser og bør lære af japantoilet
> eller min ske som een gang stryges over anus og så er det rent

Vi er heldigvis alle forskellige. Jeg ved ikke, hvordan
japaneres hygiejne fungerer. Jeg ville tro, der var væde
med i processen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 02:36

On Fri, 07 Jan 2011 21:17:44 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, jeg tænker på den lettelse, det ville være i dit
>liv, hvis du fik dine normale funktioner genoprettet.

>Ok.

>Vi kender begge til psykiatri.

Men du lever ikke i virkeligheden, når du tror at research ka være
alibi for tvang

En byret kommer ind i billedet og deler ikke dit had mod ligegyldig
unormalitet der ikke generer naboen fysisk

>Nej, det er nok muligt. Skilsmissen ville så nok trænge
>sig på.

livet er for kort til intolerante koner, jeg har udskiftet nogle efter
vi fik fine unger men hun stod i vejen for selvrealisation

HVIS din Freud-snak om analfase havde relevans, ville det ikke være
win-win hvis jeg havde bevaret barnet i mig selv og fik sjove
legeudfordriger ud af hvad for dig er træls og kedsommeligt,
tidskrævende gentagelsesritual?

>Vi er heldigvis alle forskellige. Jeg ved ikke, hvordan
>japaneres hygiejne fungerer. Jeg ville tro, der var væde
>med i processen.

Netop - deres ny håndfri robottoiletter har bidet,automatik med
lunkent vand og aftørrigsmekanik - nul resourcespild helt som hos mig

De er perfektioister og har god tid modsat mig

---

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 05:15

>Nej, jeg tænker på den lettelse, det ville være i dit
>liv, hvis du fik dine normale funktioner genoprettet.

Besøg mig Bjelkes Alle 46 medbringende dit vaterpas og lad os
videnskabeligt afgøre om noget er skævt

>Ok.

-sig _tak_ til godgørende mig der udvidede din horisont og dit
snæversyn

"Endda" ? havde jeg obseveret at sidemand tog notits og fik sin film
oplevelse forringet SÅ var der et problem

Engangoplevelen var berigende for min research og ligegyldig for andre