mIRC dcc send....plz help
Fra : Jesper Grønskov Jens~

Dato : 09-08-01 01:31

Hejsa NG

I har sikkert fået det her spørgsmål mange gange, men jeg kunne ikke lige
finde noget herinde om det problem jeg har.

Jeg kan ikke sende over mIRC, og det irritere mig ret så meget. Jeg har en
2mbit hos teledk, med SpeedStream til...

Håber nogen kan og gider hjælpe mig

På forhånd mange tak.
MVH
Jesper

Fra : Anders Hertz

Dato : 09-08-01 09:06

On Thu, 9 Aug 2001 02:30:32 +0200, "Jesper Grønskov Jensen"
<jesper_g@jensen.mail.dk> wrote:

>Jeg kan ikke sende over mIRC, og det irritere mig ret så meget. Jeg har en
>2mbit hos teledk, med SpeedStream til...
>
>Håber nogen kan og gider hjælpe mig

Måske kan det her hjælpe:
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/internet_programmer/mirc.phtml

Der står nok lidt der kan føre dig på rette vej.

Mvh
Anders

Fra : Karl Otto Sostack

Dato : 09-08-01 18:57

SpeedStream, det lyder som Pro@ccess....?
Hvis det er tilfældet er portene til IRCs DCC-send lukkede, som så meget andet i det system.
Check den docu der var med speedstreamen, der står hvilke porte der åbne.

--

mvh Karl Otto

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-08-01 22:19