p & w tegn på C35i
Fra : Anders Ravn

Dato : 09-08-01 00:43

Hej NG!

Hvordan laver man pausetegn på en Siemens C35i ??

Jeg har nemlig en ven i udlandet jeg gerne vil ringe til engang i mellem,
men det vil telefonen ikke være med til fordi der ikke er pause mellem
cifrene....

/Anders

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-08-01 21:53

> Hvordan laver man pausetegn på en Siemens C35i ??

Hej

snip c35 manual
****
Enter the phone number.

Hold down until "+"
appears on the display
(pause to establish
connection).

Enter the control code
(digits).

You can hold down [0+]
again to create a further
pause of 3 seconds to en-sure
the digits are proc-essed
correctly on the
receiver side.
****

--
Søren Larsen
ICQ#: 18827367

Fra : Anders Ravn

Dato : 13-08-01 18:27

Takker, men fik det nu ikke til at virke....

Kan du prøve at skrive et eksempel....

Jeg skal f.eks. ringe til USA.: +1 775 xxx xxxx

/Anders

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-08-01 16:38

"Anders Ravn" <anders@ceweb.dk> wrote in message
> Takker, men fik det nu ikke til at virke....
>

> Kan du prøve at skrive et eksempel....
>
> Jeg skal f.eks. ringe til USA.: +1 775 xxx xxxx

Hej,

Jeg tror du har ret, jeg testede lige lidt på mobilen, det lader ikke til at
denne fremgangsmåde kan bruges i danmark. du kan kun bruge den beskevne
pause ifbm opkald til telebank eller lign.

Andre der har en løsning?

Søren