Dovenskabes triumf:kontaktgrill til lort
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 02:35

Dovenskabes triumf:kontaktgrill til lort
Dovenskabens trimf var da hjulet opfandtes, Da Edison gjorde el-pæren
rentabel så ikke vi sku bøvle med petroleumslamper og internet og TV
så jeg kan høre Asger Åmund og ikke min dumme nabo gøre sig klog på
erhvervsøkonomi
Når jeg sidder ved min komputer og ser TV og skal skide, hvilket sker
mange gange i døgnet pga en sygdom, så ville jeg blive hylet ud af
mine tankerækker, hvis jeg sku vandre til toilet og afklæde og påklæde
osv
Jeg har altid nederdel på (og den plettes aldrig)og lægger min vægt på
venstre balle og skubber en flad skål under anus, en let plastkop om
penis og tager en ske i hånden til at gøre toiletpapirs arbejde mht
anus-aftørring
Hvis jeg snart skal ud i min have og det er vinter, så tager jeg
skålen med derud og tømmer den af bag en busk
Om sommeren ku det lugte. Og hvis jeg var gammel og gangbesværet eller
ikke skal i haven snart, og det er varmt, så gør jeg lorten til
lugtløst papirkurvaffald ved at ryste den over i en avisside og folde
denne omkring lorten, der lægges i en kontaktgrill som er min
rumopvarmning om vinteren.
Tidsindstilling på et par minutter og den ildelugtende sag er
bakteriefri og dermed lugtløs, og egnet som kunstgødning efter
lufttørring i haven, hvis jeg gider have en særlig papirkurv til
senere gavn for mine vækster derude.
Infektionsfare er nul, også hvis jeg samtidig varmer en sandwich i det
modsatte hjørne af den toasteragtige kontaktgrill (om sommeren hvor
rumopvarmning er unødvendig er toaster med tidsindstilling OK
Man får intet på fingrene og hvis mit rum har dårlig lugt er det fra
tidligere eksperimenter og ikke fra den her beskrevne rutine.

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 17:44

Den 04-01-2011 02:35, Bo Warming skrev:

> [...]
> Hvis jeg snart skal ud i min have og det er vinter, så tager jeg
> skålen med derud og tømmer den af bag en busk

Jeg kan godt lide den detalje med skeen.

Hvordan får du koppen til at slutte om penis, så
urinen ikke går ved siden af?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 19:39

On Tue, 04 Jan 2011 17:44:16 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg kan godt lide den detalje med skeen.
>
>Hvordan får du koppen til at slutte om penis, så
>urinen ikke går ved siden af?

Jeg har et sortiment af små lette plastikkopper og er sjatpisser så
det er ikke et stort rumfang urin men lidt efterdryp der skal opfanges
DEt lette uoughurtbæger der skubbes op om penis og testikler og blir
hængede er understøttet af sofaen jeg sidder på

Improvisation er en sport og ikke avanceret raketvidenskab og det
virker hver gang - også hvis pludselig voluminøs diarre

Og det er ingen tragedie hvis småuheld - og reparation ikke
raketvidenskab

At gå ud på toilettet som ligger ved siden af min kones rum der er
ved siden af mit, vill være fordoblet tidsforbrug og en ren
molbohandling idag, men blir jeg immobil er det rart at vide sig
selvhjulpen altid VÆR BEREDT stod der på mit spejderbælte engang

I have a dream - at plejehjem laver video til de gamle om hvor let man
klarer ærterne uden brug af ble , og folk udveksler ideer ved
formiddagskaffen i fællesstuen

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 20:51

Den 04-01-2011 19:39, Bo Warming skrev:

> Jeg har et sortiment af små lette plastikkopper og er sjatpisser så
> det er ikke et stort rumfang urin men lidt efterdryp der skal opfanges

Hvis du spurgte en læge, tror jeg, han ville tilråde
dig at drikke noget mere så din urin ikke bliver for
sur, det giver vandladningstrang, og så øve dig i at
holde på vandet.

Og det med, du skider 20 gange om dagen, burde du også
få undersøgt eller alternativt spise noget yoghurt eller
lignende.

På apoteket kan du få noget, der modvirker tyndskid.

Hvordan kommer du overhovedet ud og købe ind eller gå
til prostituerede?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 02:35

On Tue, 04 Jan 2011 20:50:54 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvis du spurgte en læge, tror jeg, han ville tilråde

Læger ka ammestueovertro
"To ask a doctor's opinion about osteopathy is equivalent to going to
Satan for information about Christianity. Mark Twain
"Doctors found out he would not live, so he died ----He seems to have
had great confidence in the physicians. Oscar Wilde"You ought to be a
doctor, as you always want people to do, what they don't want to do".
Oscar Wilde
"Doctors have in all periods of time made fortunes by killing their
patients with their cures. The difference in psychiatry is, that it is
the death of the soul.R.D. Laing

> [...]
>
>Og det med, du skider 20 gange om dagen, burde du også
>få undersøgt eller alternativt spise noget yoghurt eller
Måske hvis det var et problem, men jeg har ikke din hypokonderholdning
om at ting bør være normale
Mælk er slim som jeg altid har hadet og selvom frugtyougurt er slik er
det for uholdbart og bøvlet og dyrt

>På apoteket kan du få noget, der modvirker tyndskid.

Min såkaldt skitzofrene farbror blev 91 ved ALDRIG AT SPISE MEDICIN

>Hvordan kommer du overhovedet ud og købe ind eller gå
>til prostituerede?
I TV overdrev jeg hyppighed af det sidste -
det blev lidt gammeldags

Fra : Vidal

Dato : 05-01-11 12:11

Den 05-01-2011 02:34, Bo Warming skrev:

> [...]
> the death of the soul.R.D. Laing

> lignende.
> Måske hvis det var et problem, men jeg har ikke din hypokonderholdning

Jo ældre du bliver, jo flere ting vil der sandsynligvis
støde til og besværliggøre dit liv. Hvis du med en helt
enkel procedure, drik vand og prøv at forny dine tarmbakterier,
kan slippe af med dine tæt på invaliderende symtomer, så gør
dog det.

Det vil også give dig bedre tid, så du får tid til at gå
på toilettet. Det er da langt at foretrække fremfor at sidde
ved komputeren og skrabe sig i røven med en ske og med et
bæger surret på pikken.

> Mælk er slim som jeg altid har hadet og selvom frugtyougurt er slik er
> det for uholdbart og bøvlet og dyrt

Så køb noget Paraghurt i stedet. Det er ligeså godt og
der er hverken slim, slik eller mælk i.

> Min såkaldt skitzofrene farbror blev 91 ved ALDRIG AT SPISE MEDICIN

Nogen dør sent, andre tidligt, manglende pilleindtag
spille næppe nogen (positiv) rolle i det.

Det kan jeg forestille mig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mogens Larsen

Dato : 05-01-11 13:15

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen dør sent, andre tidligt, manglende pilleindtag
> spille næppe nogen (positiv) rolle i det.
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Jamen var det ikke sundhedsstyrelsen der sidste år lavede en undersøgelse
der konkluderede at psykiatripatienter i snit lever 25-35 år kortere end alm
danskere, hvis Bo havde fulgt dit råd om at tage piller så havde han
sandsynligvis ikke kunne svare dig i dag.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 14:40

On Wed, 5 Jan 2011 13:14:44 +0100, "Mogens Larsen"
<dnk@privatmail.com> wrote:

> [...]
>danskere, hvis Bo havde fulgt dit råd om at tage piller så havde han
>sandsynligvis ikke kunne svare dig i dag.

Når du i tyve år ugentlig har ringet til Glistrup, læst
læserbrevsforslag højt for ham, fået forbedringsforslag, så har du så
meget på hjerte, at tyrkertro på levealder 148 år måske blir
selvopfyldende profeti og der er ikke tid til at vandre til toilet

Før Glistrup blev advokat i sin svigerfars firma, havde han manduceret
i jura på universitetet og lært sig at sige alting sjovt og Simon
Spies agtigt

Når jeg spurgte om voldtægtsdom svarede han
Om en pige får 3000 samlejer i sit liv eller 3001 er ikke så vigtigt
at fyren skal straffes hårdere end en slagsbror der slår et øje ud på
en medborger

Tænk hvor genialt det er at give aidsdiagnoticerede en tatovering på
penis, så trækkerdrengenkan tjække om der er smitterisiko

Ting som Glistrup kun turde lukke ud når foredragsinviteret af KU,
provokerede ham konstruktivt nysgerrig mig med.

Fra : Vidal

Dato : 05-01-11 21:15

Den 05-01-2011 13:14, Mogens Larsen skrev:
> [...]
> danskere, hvis Bo havde fulgt dit råd om at tage piller så havde han
> sandsynligvis ikke kunne svare dig i dag.

Jeg erindrer ikke undersøgelsen.

Jeg tror ikke BW betragter sig som psykiatrisk patient.

Jeg tager en kodymagnyl eller en Pamol, hvis jeg har
ondt i hovedet, penicillin, hvis jeg har en betændelse,
der ikke forsvinder af sig selv.

Det moderne samfund har givet os nogle muligheder, så vi
ikke længere dør af det, vi i dag betragter som bagateller.
Det har gjort at gennemsnitsalderen er stigende, ikke
faldende,

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mogens Larsen

Dato : 06-01-11 00:44

> Jeg erindrer ikke undersøgelsen.

Jamen læs og bliv klogere
http://www.lap.dk/kampagner/psykiatrisk-medicin-draber/psykiatrisk-medicin-draeber.html

> Jeg tror ikke BW betragter sig som psykiatrisk patient.

Okay så i mener det er normalt at skide og pisse i glas og rode rundt i
eget lort og pis?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 00:54

On Thu, 6 Jan 2011 00:44:18 +0100, "Mogens Larsen"
<mkl@privatmail.com> wrote:

> [...]
>>
> Okay så i mener det er normalt at skide og pisse i glas og rode rundt i

Danmark har 2% psykiatriske patienter og 10 % så unormale som mig og
jeg er IKKE i overlappet mellem de to

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-11 13:24

Mogens Larsen <mkl@privatmail.com> skrev i meddelelsen
ig2vsb$p7s$1@news.eternal-september.org:

> Okay så i mener det er normalt at skide og pisse i glas og rode rundt
> i eget lort og pis?

Fordi man opfører sig unormalt, er man ikke nødvendigvis sindssyg, Flemse,
selvom det nok er en vis korrelation i dit tilfælde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 14:36

On Thu, 6 Jan 2011 13:24:10 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Fordi man opfører sig unormalt, er man ikke nødvendigvis sindssyg, Flemse,
>selvom det nok er en vis korrelation i dit tilfælde.

Så sandt, så sandt

Tilmed har der aldrig været tale om at rode rund i eget lort eller
pis, endsige få hudkontakt med det

En melpådrysning eller let varmebehandling er mindre tidskrævende end
at gå på toilettet,når man indretter sig praktisk.

Glistrup skrev i en periode hvor medierne fortiede ham og hans mange
vælgere totalt og hans parti havde smidt ham ud

"Om man kalder mig Messias eller djævel er underordnet, Jeg vil i
folketinget ved at udstille mig selv som værst tænkelig." Glistrup

At tale åbent om hvad mange gør vedr pis og lort, er en sjov måde at
"udstille sig som værst tænkelig" og aparte og reaktionerne afslører
interessant intolerance overfor ufarlig mangfoldighed

Fra : Vidal

Dato : 06-01-11 15:43

Den 06-01-2011 00:44, Mogens Larsen skrev:
> [...]
>>
> Okay så i mener det er normalt at skide og pisse i glas og rode rundt i

Normal adfærd er svært at definere. Men hvis folk har lyst
til det, synes jeg, det er i orden, gør de det af nød, skal de
hjælpes.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 14:28

On Wed, 05 Jan 2011 12:11:01 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>på toilettet. Det er da langt at foretrække fremfor at sidde
>ved komputeren og skrabe sig i røven med en ske og med et

"Surret" - en fjer gir 5 løgnehøns for dig.
Du spørger, jeg gir klart svar, du vælger at tro hvad kan
latterliggøre og ingen relation har til oplyst sandhed

>Så køb noget Paraghurt i stedet. Det er ligeså godt og
>der er hverken slim, slik eller mælk i.

Din religion er ikke min

Når jeg en yderst sjælden gang har diarre, er det en interessant
udfordring, så hvorfor forgifte sig med dyre piller?

>Nogen dør sent, andre tidligt, manglende pilleindtag
>spille næppe nogen (positiv) rolle i det.

NEj vigtigst for legemlig sygdom og dermed dødsårsag er nok DNA og
social arv fra spædbørnsårene hvor det sættes på skinner om du får
gode hobbyer

"En matematik forsker der har kastet sig over et uløseligt problem,
lever meget længe" siges det

>Det kan jeg forestille mig.

At føre til studentereksamen i fysik og kemi blev trods fremragende
resultater også gammeldags for mig - måske mit kald er at provokere
konstruktivt a la PH og Nietzsche

Hvormeget har du gået på bordel siden du kan forestille dig mine behov
for fornyelse derom?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 01:18

> [...]
>der er hverken slim, slik eller mælk i.

>Nogen dør sent, andre tidligt, manglende pilleindtag
>spille næppe nogen (positiv) rolle i det.

Du der end ikke kan forestille dig hvor let man fastholder kop mellem
lårene - uden surring og lim - din perfide latterliggørelse

Når du fornemmer at din forståelse har brist, så ring 3581000 før du
skriver svar - så blir svaret mer meningsfuldt

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 08:10

> [...]
>lignende.
>
>På apoteket kan du få noget, der modvirker tyndskid.
>
>Hvordan kommer du overhovedet ud og købe ind eller gå

Japanere har længere tarm end europæere fordi de i århundreder kun
overlevede hvis AL næring blev suget ud af risen
Overvægtige mig har kort tarm fordi min kloge krop syns jeg ville
blive ALT FOR OVERVÆGTIG hvis ikke tarmen krympede sig til harmonika
med udposninger = colondivertikler

Min læge sir at halvdelen af hans Frederiksbergpatienter er
overvægtige som mig og har samme colondivertikler som han ikke gider
betragte som sygdom for smerter eller livsforkortelse er NUL

Fra : Patruljen

Dato : 05-01-11 07:39

On 5 Jan., 14:28, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> "Surret" - en fjer gir 5 løgnehøns for dig.

Ja, da. Villy er nu engang - Villy.

> Du spørger, jeg gir klart svar, du vælger at tro hvad kan
> latterliggøre og ingen relation har til oplyst sandhed

Gad vide, hvorfor behovet for at latterliggøre og devaluere andre
mennesker er så iøjenfaldende?
Jeg kunne få den ide at Villy er afhængig. Der kan omtrent findes
mindst en daglig nedgørelse eller latterliggørelse af andre mennesker
på usenet -

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 18:33

On Wed, 5 Jan 2011 06:39:07 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kunne få den ide at Villy er afhængig. Der kan omtrent findes
>mindst en daglig nedgørelse eller latterliggørelse af andre mennesker

Men der er også noget venligt og åbent ved Vidal, så lad os bære over
med at han søger at overgå dig og ML i mudder nu og da
Der er plads til os alle og når man hurtig modsiger hans surre-løgn så
skade de ikke meget
Døm ikke at du ikke selv skal dømmes, sa Jesus somVidal godt kan li

Fra : Vidal

Dato : 05-01-11 21:20

Den 05-01-2011 18:32, Bo Warming skrev:

> Der er plads til os alle og når man hurtig modsiger hans surre-løgn så
> skade de ikke meget

Hvordan får du det så til at hænge fast, når du sidder
foran computeren og skraber dig med en ske i røven?

Kroppens naturlige klæbestof?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 23:03

On Wed, 05 Jan 2011 21:20:07 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvordan får du det så til at hænge fast, når du sidder
>foran computeren og skraber dig med en ske i røven?

Kroppens naturlige klæbestof?
SELVFØLGELIG IKKE
Det er nok svært at forklare uden foto, og kamera har jeg ikke, men
det er legende let og jeg har allerede forklaret dig i detaljer men du
VIL jo kun tro på hvad kan give dig anledning til en maximalt
ondkskabsfuld latterliggørende løgn
Det går legende let måske begge lår klemmer sammen om den meget lette
og bøjelige kop
Du minder om Martin Larsen som pludselig og helt umotiveret opdigter
at justitsmordet om negerpige som siger at jeg trak slapsvans op af
shorts, NU FASTSLÅR HAN AT JEG RENDTE EFTER HENDE MED STIVERIK
for hvis jeg har sympati for sorte så har han bevis på værste lavetik
mod mig

Det er vist sådanne mørke kræfter som Jer to jeg er oppe imod med den
idag omtalte korttidsindeburing - folk der hader alt aparte, politi
der er betalt for at chikanere DF-sympatisører, den slags der stener
afvigere i Muhamedanien, jer to hadere osv

JEg er jo racistdømt så det ville være farligt ikke at modarbejde mig
-

Fra : Vidal

Dato : 05-01-11 21:22

Den 05-01-2011 15:39, Patruljen skrev:

> Gad vide, hvorfor behovet for at latterliggøre og devaluere andre
> mennesker er så iøjenfaldende?

Bo forklarer meget åbent om disse forhold, kun få andre
ville kunne det. Det er vel for at andre skal have
mulighed for at spørge lige så åbent.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 23:05

On Wed, 05 Jan 2011 21:22:02 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Bo forklarer meget åbent om disse forhold, kun få andre
>ville kunne det. Det er vel for at andre skal have
>mulighed for at spørge lige så åbent.

Ja gerne og med videnskabelig neutral sandhedssøgende indgangsvinkel
er det ikke en fornuftig forventning?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 11:34

>Bo forklarer meget åbent om disse forhold, kun få andre
>ville kunne det. Det er vel for at andre skal have
>mulighed for at spørge lige så åbent.

Menn i stedet for at registrere svar fra mig
forvrænger du bevidst svar fra mig for at latterliggøre, hvilket keder

Fra : Patruljen

Dato : 05-01-11 17:28

On 5 Jan., 21:22, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Bo forklarer meget bent om disse forhold, kun f andre
> ville kunne det. Det er vel for at andre skal have
> mulighed for at sp rge lige s bent.

Du spørger ikke - men konstaterer. Pas på, du ikke snyder digselv.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 04:43

On Wed, 5 Jan 2011 16:27:45 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du spørger ikke - men konstaterer. Pas på, du ikke snyder digselv.

Vi snyder alle os selv, men Vidals snu måde at spørge blot for bevidst
at ignore svar og håbe han fremstår som sjov og sarkastisk når han
skriver målrettet lodret løgn, bør han vænne sig af med

Fra : Patruljen

Dato : 06-01-11 13:24

On 6 Jan., 15:43, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Normal adf rd er sv rt at definere. Men hvis folk har lyst
> til det, synes jeg, det er i orden, g r de det af n d, skal de
> hj lpes.

Hvem "skider og pisser i glas og roder rundt i eget pis & lort" af
nød?