Yup.... nøjagtigt som jeg husker...
Fra : Tim

Dato : 03-01-11 23:48

70'erne:

http://www.bt.dk/krimi/voldsomt-roeveri-i-det-centrale-koebenhavn

Intet har heldigvis forandret sig, siden dengang. Dengang kunne man også
læse om mord, overfald og bankrøverier hver eneste evige dag, året rundt...
ofte flere gange om dagen!

..... ahhh, eller husker jeg lidt forkert? Måske var det slet ikke sådan,
dengang!?

Måske var det ikke engang TÆT på, at være sådan, dengang?

Nuvel. I og med, at vi demokratisk er kommet med i EU og, at 70'erne indbød
massiv indvandring (som stabil arbejdskraft), er det vel forståeligt, at vi
må tøjle med en vis lille eskalering i vold, mord, voldtægt, trussel, o.l.
dagligdags ting, som vi jo alligevel kender fra dengang som hverdagskost.

Alt sammen kun en forventelig konsekvens af den kulturelle berigelse vi,
omvendt, har fået.... og igen; det var jo nøjagtigt det samme dengang. Jeg
husker i hvertfald intil flere mord.... øhh, jeg mener... jeg husker i
hvertfald mindst... oh: pedal-o....-et-eller-andet...og ham dér.... det er
så længe siden, men der var i hvertfald rigtig mange... jeg mener et par
stykker.... eller sårn¨?

/Tim