Indenrigspolitik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 14:21

Softwaren i mit alarm system er lavet om!
Min nabo har vaeret flink nok, til at fortaelle
At hanved en masse om komponenter som
Han har laert paa kursus!

Han hedder Alex DK Mortensen!

Gad vide hvem, det var meningen jeg
Skulle gaa og rase over hoejt i min
Lejlighed?

Er det ikke stadigvaek forraedderi?

Det virker sygt og eksplosivt!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 14:56

On Sun, 02 Jan 2011 13:21:00 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> Softwaren i mit alarm system er lavet om!
> Min nabo har vaeret flink nok, til at fortaelle
> [...]

Hmmmm, saa jeg skulle goeres til en soergelig
Historie der kunne bruges mod andre,
Det var DJ Aevl der kom med den dvs. Bjoernholt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 15:08

On Sun, 02 Jan 2011 13:55:34 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Hmmmm, saa jeg skulle goeres til en soergelig
> Historie der kunne bruges mod andre,
> Det var DJ Aevl der kom med den dvs. Bjoernholt!

> [...]

Gad vide hvor smart det er at Bjoernholt
Forsoeger at saette lighedstegn mellem ham selv
og menneskeheden, hvis jeg fjerner:
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det bliver naesten noed til at vaere en
forbrydelse mod menneskeheden!

Naar man gaar ud fra at et tortur offer er torteret
Kvante mekanisk aktiv(hvilket jeg har bevist jeg er!)

Og selvfolgelig vil jeg have haevn!
(min far er doed, jeg blevet tilsvinet i hele verden!)

Altsammen pga. en sadstisk,begraenset begavet genetisk
Defekt sindsygt roevhul!

Der loeber sin vej, skrigende som en vanvittig kaelling
Naar hun opdager at hun tortere en der pludselig
kan forsvare sig!

En der desperat har brug for at folk tror det bedste
om ham, da han ellers loeber toer for ofre!

Typisk sadist problem gaar jeg ud fra!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 15:23

On Sun, 02 Jan 2011 14:07:30 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> kan forsvare sig!

> En der desperat har brug for at folk tror det bedste
> om ham, da han ellers loeber toer for ofre!

Sikke da et roevhul, det var kun min egen sikring
Jeg skal bruege en halv time paa at fjerne
(som jeg selv lavede), og

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
for dig selv"

Der stoppede mig i at saennke planetens hastighed
i dens bane omkring solen, som en kugle i et
roulette hjul!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 15:28

On Sun, 02 Jan 2011 14:22:36 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> for dig selv"

> Der stoppede mig i at saennke planetens hastighed
> i dens bane omkring solen, som en kugle i et

Og jeg er alle Alfa Males med Horn
(Frontal Lobes bakket op af en
Kvante Mekanis Aktiv Brainstem) sat sammen
Til en! For der har altid kun vaeret en mig!

ALLAH!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 16:29

On Sun, 02 Jan 2011 14:27:38 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Frontal Lobes bakket op af en
> Kvante Mekanis Aktiv Brainstem) sat sammen
> Til en! For der har altid kun vaeret en mig!

Den er go nok, mine tanker er styrede,
Foerst fra en situation et sted i Danmark,
Hvor jeg og en anden Bynavn: Bellahoej
Stoeder paa et aabent vindue i en bygning,
Og ligger med skarpladte vaaben uden for vinduet,
Og jeg beder en befalingsmand om at sige til
inden han stikker hovedet ud af vinduet,
Fordi jeg var ved at blaese hans hoved af!

Mine tanker springer fra alarmsystem med aendret
Software, til min nabo der venligt forklarede
At han havde vaeret paa et kursus hvor han laerte
At skifte og lodde komponenter!

(softwaren i et alarmsystem ligger i rom,
read only mem)

Det har vaeret menningen jeg skulle gaa og snakke
hoejt, vokalisere som Bjoernholt kaldte det!!!!!!

Bjoernholt er bare en morder og landsforaedder!!!
(og daarlig stavning er ikke en svaghed hos mig!
Det kraever programmering emdr/hypnose/smerte!)

Min nabo hedder Alex DK Mortensen - det stinker af
Bjoernholt og DF!(gad vide om han begyndte at laegge
Afstand til dem i '99)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 16:47

On Sun, 02 Jan 2011 15:28:57 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Min nabo hedder Alex DK Mortensen - det stinker af
> Bjoernholt og DF!(gad vide om han begyndte at laegge

Jeg er ogsaa lige blevet ramt af svineri,
Acetone tror jeg!

Ellers er det fra en brillerens serviet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 17:00

On Sun, 02 Jan 2011 15:46:57 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Jeg er ogsaa lige blevet ramt af svineri,
> Acetone tror jeg!

> Ellers er det fra en brillerens serviet!

> [...]

Der er Ethanol paa brillerens servietten!
Det er livsfarligt, ogsaa selvom nogen syntes det
goer det nemmere at se EL-Bilerne!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 17:42

On Sun, 02 Jan 2011 15:59:49 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Der er Ethanol paa brillerens servietten!
> Det er livsfarligt, ogsaa selvom nogen syntes det
> [...]

Det er bedre at skifte til el-bil med det samme,
Og saa bruge Ethanol paa ruderne!

Det er Fuel cells, ultra/super capacitatore og
Batterier!

En solid jernkerne med kobbertraad viklet
rundt om, bevaeg nogle elektroner rundt i
kobber traaden, og den tiltraekker!
En elektromagnet!

Bliv tiltrukket, tag paa pilgrimstur i en
Elektrisk bil!

De skal bruge turist indtaegterne i
Mellemoesten! De ved godt det bliver haardt,
De har faaet det at vide i forvejen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 07:24

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Min nabo hedder Alex DK Mortensen - det stinker af
> Bjoernholt og DF!(gad vide om han begyndte at laegge

Det er saa en del aar siden, det der hvor Bellahoej
Og jeg selv er tilstede, men det viser bare hvordan
Ens egne minder bliver brugt til at roevrende
En selv!

Altsammen pga. EMDR og en ligegyldig og betydningsloes
sadist!
Der siger "goer det der bedst for ham selv
(Karsten Bjoernholt) til forsvarsloese mennesker
der sidder i en trance" en forbrydelse der er saa
modbydelig, at det daarligt kan beskrives