Søvndal-OSU,chaførLØGN om SLID
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 00:18

Ingen danskeres liv forkortes af SLID pga hårdt fysisk arbejde, løben
for hurtigt osv

Indtil fornylig ville alle i arbejderklassen se det som luksus at være
chafør i opvarmet kabine, sidde på sin røv og tjene fyrsteligt

Iøvrigt har Piet Hein ret i
Slid er sundt
/Nej det der slider/er at tro man ikke gider

Levealder er lav for ufaglærte arbejdere for de fik dårlig social arv
som både gør dum og syg via LAV SELVTILLID - psykosomatik

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 00:46

   On Sun, 02 Jan 2011 00:17:56 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
wrote:

> [...]
>
>Levealder er lav for ufaglærte arbejdere for de fik dårlig social arv
>som både gør dum og syg via LAV SELVTILLID - psykosomatik

De røde erkender at især efterløn til de under 45 årige afskaffes

Og påstår at nu skal man være 71 år for at få pension

Folkepensionen er stadig tidligere og vildt luksuriøs

Fra : Vidal

Dato : 02-01-11 13:10

Den 02-01-2011 00:46, Bo Warming skrev:

> Folkepensionen er stadig tidligere og vildt luksuriøs

Vel ikke i forhold til din pension?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-01-11 13:15

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d206afb$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Vel ikke i forhold til din pension?

Bo Warming har alene nedværdiget sig til at modtage pension, fordi han så
sparer samfundet for muslimimport. Bo Warming er en ægte frihedskæmper, der
altid prioriterer egne behov langt under samfundets.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 14:19

On Sun, 2 Jan 2011 13:14:37 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sparer samfundet for muslimimport. Bo Warming er en ægte frihedskæmper, der
>altid prioriterer egne behov langt under samfundets.

Jeg er især bolighaj og min pension halveres derfor.
Måske jeg får mere når snart folke- og ikke førtidspension.
Hvis jeg havde Jens Bruuns (og min kones) anti-nasse etik og sagde
nej til overførselsindkomst ville vor muslim-liderlige statsmagt få
råd til mere indvandring.
Villle jeg så bedre leve op til nogens idealer om frihedskamp?

Det med at ofre sig for velfærdsstaten - er det klogt eller ædelt?

Jens Bruuns gentagne opslugthed af privatøkonomi - kan det kaldes
ontopic i dk.politik = de mudderkastende extremisters tumleplads?

Min inspiration er glistrups ord om at hvis han ikke sagde ja til
nultrækprocent ku han årligt ha beriget samfundet med et kvart
jagerfly og en etage på en ambasade og ti meter motorvej, men han
fandt afsløring af korrupt skattesystem var gavnligere

Dem der "svarer enhver sit"
- har de andre fordele end evt at komme i himlen for det?

Farisæeren tænkte Tak gud at jeg ikke er som tolderen, skøgen,synderen
Hvormeget mudderkast kan forkortes til "Tak gud at jeg ikke er så
tosset som ham jeg debaterer imod"

Forargelse er den følelse, man får, når man ser andre gøre noget, man
gerne selv ville, men ikke selv tør! Anders Mattesen

Hvor trist ville ikke tilværelsen være for de fleste, hvis de ikke så
ned på de fleste.       K.K: Steincke
At en udtalelse passer, gør den tit upassende.       K.K: Steincke

Det er værre at loven tager livet af livet end at livet tager livet af
loven. K.K.Steincke
Moralen er meget ofte skalkeskjul for bagvaskelsen. Napoleon

   Nothing so needs reforming as other people's habits.Mark Twain
   Sandelig, jeg lo ofte ad de svæklinge, der anså sig for gode,
fordi de havde lamme poter            Nietzsche

At være god er ædelt, men at undervise andre i, hvordan de skal være
gode, er ædlere - og mindre besværligt.      Mark Twain
Moral er ikke andet end den Holding, vi indtager over for Folk, som vi
personlig ikke kan lide.      Oscar Wilde
"At prædike moral er lige så let, som det er svært at etablere og
overholde moral. "    "At man tror på moraliseren er ikke bevis på
at man opfører sig moralsk. " Nietzsche
Ingen er hykler i egne øjne.    Samuel Johnson
Good is when I steal other people's wives and cattle; bad is when they
steal mine      Hottentot proverb.