Transport til din kat
Fra : Janus Høi

Dato : 08-08-01 23:09

Se lige denne her:
news:cHic7.1689$MK.58411@news010.worldonline.dk

Jeg har selv to katte. Men bare rolig, jeg bruger ikke den opfindelse.

- Jeg kan nemlig ikke finde den i nogen forretning.
--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-08-01 06:56

gammel gammel gammel

den er vi forlængst færdige med at være sure over...

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Fie & Christian

Dato : 09-08-01 08:22

Hej Henrik

Jeg kunne ikke lade være med at grine over din formulering! Jeg så lige
pludselig hele kattegruppen sidde i en forsamling og gennemsøge nettet for
ting at blive forarget over og gennem-kritisere! Hihi........

Hilsen
Fie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-08-01 05:30

Fie skrev
>Jeg kunne ikke lade være med at grine over din formulering! Jeg så lige
>pludselig hele kattegruppen sidde i en forsamling og gennemsøge nettet for
>ting at blive forarget over og gennem-kritisere! Hihi........

ok sådan så jeg den ikke lige, men jeg fornemmede lige en "hæhæ nu poster
jeg den her og så kan de sidde og hidse sig op over det" sikkert ikke
meningen fra posterens side..

Og jeg tænker at det aldrig ville gå med hele forsamlingen siddende og surfe
efter noget at blive gal over, nettet er alt for stort, misserne ville jo
føle sig forsømt..:((
Og tog vi alle sammen misserne med, ville der nok ikke blive surfet som
meget men tiden ville gå med kattesnak og nussen..;)) hmm måske slet ikke
en dårlig ide alligevel..
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa