Kristen kirke bombet i Ægypten - 21 død
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 10:20

Bomben eksploderede da kirkegængerne var på vej hjem fra nytårsgudstjeneste.
Hvorfor? - mon det er muhammedanere der er på spil?
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12101748

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 11:47

On Sat, 01 Jan 2011 10:20:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Bomben eksploderede da kirkegængerne var på vej hjem fra nytårsgudstjeneste.
>Hvorfor? - mon det er muhammedanere der er på spil?
>http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12101748

Clinton blander sig i interne russiske retforhold om en korrupt
finansmand der har stjålet olie fra staten for milliarder
De vl blande sig i koreanske interne bnidninger
Man gør sig klog på den del af Kina der hedder Tibet
Nabolande til Elfensbenskysten truer med borgerkrig dvs angreb'
HvideRuslands privatliv respekteres heller ikke

Så måske Danmark sku tæppebombe Cairo indtil kristen-holocaustning
stoppes af den ægyptiske statsmagt
Er der mere rationale bag vor Afghanistan-indsats?
Når vi terrortrues pga karikaturtegning kan det ikke blive værre af
CAiro-bombning?
Ministerier og villaer vor ministre bor , er et passende sted at
starte
Vor mandopdækning af Westergard er dyr og skabt af ægyptertyper, som
bør have et vink med en vognstang , så vi kan bortspare noget dyr
PET-indsats omkring Århus. Overfor muslimer bør man selv tage
initiativ

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 12:14

On 01/01/2011 11:47 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> HvideRuslands privatliv respekteres heller ikke
>
> Så måske Danmark sku tæppebombe Cairo indtil kristen-holocaustning

Hvor realistisk er dette forslag?

Men var Teheran blevet bombet da Rushdie-fatwaen blev udsendt, så havde
megen musserballade måske været undgået.

Vi /behøver/ ikke at blande os. Men lærer kristne i DK at muhammedaneren
er en uforsonlig modstander, som man altid skal være på vagt overfor, så
godt.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 12:41

On Sat, 01 Jan 2011 12:14:27 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvor realistisk er dette forslag?

lige så realistisk som at Tibet kritik blir andet end bevidst
vildledende parader

> [...]
>
>Vi /behøver/ ikke at blande os. Men lærer kristne i DK at muhammedaneren
>er en uforsonlig modstander, som man altid skal være på vagt overfor, så

Enig

USA afviste at gå ind i Ungarn i 1956

Kinas genoptagelse af Tibet i sig i 1962 skete pr USA-passiviet helt
som USSRs gøren ungarerne til sine slaver i 1945

I begge tlfælde:
USA forærede vasalstater væk for at få skræmmende fjendebilledr så
isolationister ikke ku stoppe vildt overdrevne
rustningsindustri-bevilginger

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 13:14

On 01/01/2011 12:40 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> USA forærede vasalstater væk for at få skræmmende fjendebilledr så
> isolationister ikke ku stoppe vildt overdrevne

Uanset din forkerte analyse har verden brug for en politibetjent, som
har muskler til at gribe ind. Har dansk politi på sigt kræfter til at
holde muhammedaner-bander i skak?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 13:35

On Sat, 01 Jan 2011 13:13:43 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Uanset din forkerte analyse har verden brug for en politibetjent, som
>har muskler til at gribe ind. Har dansk politi på sigt kræfter til at
>holde muhammedaner-bander i skak?

Intet tyder på at verdenspolitibetjenten, USA, der behøvede os i FN
1945-95 vil hjælpe os mod Islam nu -

Du evner ikke at begrunde en evt fejl i min analyse

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-01-11 12:08

> [...]
>Bomben eksploderede da kirkegængerne var på vej hjem fra
>nytårsgudstjeneste.
>Hvorfor? - mon det er muhammedanere der er på spil?

Det var kapitalister som er aktionærer i Saxobank.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-01-11 12:59

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det var kapitalister som er aktionærer i Saxobank.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Men i samme artikel kan vi læse "Muslims accuse churches of holding converts
to Islam against their will, our correspondent reports." Hvorfor må kristne
ikke konvertere til Islam, når de nu så gerne vil det?.

Fra : E.M.

Dato : 01-01-11 14:26

Men i samme artikel kan vi læse "Muslims accuse churches of holding converts
to Islam against their will, our correspondent reports." Hvorfor må kristne
ikke konvertere til Islam, når de nu så gerne vil det?.

Hvorfor må muhammedanere ikke konvertere til kristendom, når de nu så gerne
vil det?

E.M.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 00:43

On Sat, 1 Jan 2011 14:26:29 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>ikke konvertere til Islam, når de nu så gerne vil det?.
>

>Hvorfor må muhammedanere ikke konvertere til kristendom, når de nu så gerne

Men er det ikke blot løgnagtig taqia at de sir de er kristne
Da jeg i utilfredshed med folkekirken ville optages i den katolske
måtte jeg i et halvt år læse bøger og blive hørt i dem af en pater

Fra : DADK

Dato : 04-01-11 04:52

Martin Larsen wrote:
> Bomben eksploderede da kirkegængerne var på vej hjem fra
> nytårsgudstjeneste.
> Hvorfor? - mon det er muhammedanere der er på spil?
> http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12101748

Juletid er terrortid. Hver eneste jul ser man kristne i den
mellemøstlige verden ryge rundt. Det ser man jo ikke under
ramada...undskyld, al tid er terrortid. Intet er hellligt.