Dyr!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-01-11 08:34

Det har vist sig en daarlig loesning,
At hjaelp folk baseret paa hvor meget fysisk smerte
De bliver udsat for!

Da folk oejeblikkelig bliver torteret saa andre kan se
mirakler, eller ogsaa bliver de torteret for at faa
mig til at goere ting for dem der tortere dem!

Der sidder vitterlig ogsaa et par stykker, saa torterede
,at de oejeblikkelig syntes nogen burde hjaelpe dem!

Og den nemmese maade for folk isaer vodoo'er,
Er at faa mig til at goere ting for dem!

De behoever ikke engang vide hvem jeg er, de
Oeger bare sandsynligheden for at der kommer
Til at ske det de selv vil, og den nemmeste og eneste
Maade er at manipulere mig eller maaske endda sende
smerte signaler ind til min brainstem!

Praecis hvad er det der skal ske for at fange min
Opmaerksomhed, praecis hvad er det der skal til,
for at jeg goer det de vil, de er ligesom smaa boern!

Folk er skide ligeglade, hvis de kan finde en maade
At sende smerte signaler ind til min brainstem saa
goer de det, saa laenge jeg hjaelper dem og kun dem!

Samtidig saa sidder der virkelig sindsyge, der er ude
Paa at skade mig simpelthen fordi jeg sidder og fjerner
Tortur i fortiden!

Jeg har faaet de absolut vaerste svin i Kristendommen
oedelagt via QT, simpelthen ved at faa Jesus Kristus
Til at forklare folk at han vil flaa deres oejne ud,
hvis jeg vil have det!

Fordi det svin, som dem der er problemet!
De fatter simpelthen ikke foremaalet med
Kristendommen, derfor Islam!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-01-11 10:08

On Sat, 01 Jan 2011 07:34:18 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> hvis jeg vil have det!

> Fordi det svin, som dem der er problemet!
> De fatter simpelthen ikke foremaalet med

Kors, hvor lyder det egentlig vanvittigt,
hvis det ikke var fordi det var rigtigt!

QT