Engangsbleer er luksus
Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 04:16

Engangsbleer er luksus

TV får det til at lyde som om at hvis ikke Libero bleer bringes af
helkoper, kan tis og lort ikke komme ud af babyerne og de får
forstoppelse

Men tøjbleer kan laves af alt kasseret tøj og er gode i en
nødsituation på få måneder

De dyre engangs er forbrydelse mod børn for de frister til at lade gå
lang tid mellem bleskift

Min mor genbruge tøjbleer , måske tusind gange pr ble, og vi havde
aldrig rød hale

De havde min datter heller ikke da hun uden ble kravlede overalt i
hjem og have her som spæd
Og jeg sparede timer, for bleskift tager minut, at tørre klat op fra
parketgulvet tager sekund

Min norske svigerinde har kæmpe brandsår på højre arm fordi tøjbleer
kogtes i kæmpegryde og den fik hun ned over sig (men min svigermor var
ulykkesfugl , lidt Munchhaussen pr proxi så det er lidt kompliceret -
flere årsager:

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 22:26

On Thu, 30 Dec 2010 04:15:52 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
>Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Sammenlignet med tøjbleer er de ny engangsbleer ofte meget
fordelagtige

Men at sende helikopter til enlig mor på Bornholm fordi sne betød
blemangel er pjat for alle kan rive et lagen i stykker og bruge det
som tøjbleer i en mangelsituation og helikoptere koster en bondegård i
timen at vedligeholde