PC Card netkort til HP Jornada 720
Fra : Martin Liversage

Dato : 08-08-01 22:56

Jeg har søgt højt og lavt efter et ethernet PC Card (PCMCIA) til en HP Jornada 720
Handheld PC (StrongARM 1100 CPU, Windows CE 3.0). På HP's hjemmeside anviser de to
produkter: ét trådløst PC Card netkort og et CompactFlash netkort, men altså ikke et
ethernet PC Card. Allerhelst kunne jeg tænke mig et 3COM kort med XJack, men det lader
ikke til at 3COM's kort fungerer med Jornadaen efter hvad jeg kan læse.

Nogle forslag?

--
Martin Liversage
e-mail: martin @t liversage d0t com

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 10-08-01 17:03

som du selv siger: 3com har ikke lavet WinCE drivere til deres netkort, så
man kan bruge dem i HPC'ere, såsom HP-J720.
Men en Cisco Aironet kort virker tiptop, sammen med en AccessPoint4800 fx.
Det er altså ikke et spørgsmål om HP, men om der er drivere til WinCE...

Så du skal nok have fat i noget trådløst, eller de der CompactFlash Netkort,
som jeg ikke selv har prøvet...endnu,
Jeg vil tro hvilken som helst wireless vil virke, fx Xircom's nye kit med to
kort og en basestation, til ca 5000.-
Tror ikke du får det billigere.

Mvh
Martin Bilgrav