kniv-offer fra Ikast...
Fra : JBH

Dato : 28-12-10 21:13

http://ekstrabladet.dk/112/article1478021.ece
"
Den 24-årige mand fra Ikast, der mandag aften var i livsfare efter at være
blevet stukket med en kniv, er nu i bedring. Der er endnu ingen anholdte i
sagen.

Kort efter klokken 20 mandag aften blev han overfaldet med kniv ved sit hjem
i Ikast. Vidner har set fire mænd i 20-25-års alderen flygte fra
gerningsstedet."

Skulle overskriften ikke have været "24 årig Ghaneser knivstukket i Ikast"
og hvad laver sådan en 24 årig Ghaneser i Ikast, ud over at skabe sig nogle
uvenner som vil slå ham i ihjel ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 21:43

"JBH" skrev i meddelelsen

>Skulle overskriften ikke have været "24 årig Ghaneser knivstukket i Ikast"
>og hvad laver sådan en 24 årig Ghaneser i Ikast, ud over at skabe sig nogle
>uvenner som vil slå ham i ihjel ?

Kan du fortælle mere om hvorfor du synes, at der ikke må være Ghanesere i
Ikast? Kan jeg forvente et svar fra dig pålydende et eller andet a la "Jamen
fordi de stikker med knive", eller svinger du dig op på noget virkeligt
intelligent denne gang?

Kom nu, JBH, din racistiske lille narrøv - vis at du kan. Bare en smule.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 22:45

On Tue, 28 Dec 2010 21:42:49 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"JBH" skrev i meddelelsen

>Kan du fortælle mere om hvorfor du synes, at der ikke må være Ghanesere i
>Ikast?

Danmark ejes af danskerne, ikke af EU.
Politikerne tør ikke folkeafstemning om importen af nasserøve hvis
forældre ikke har været med til at opbygge vort dejlige Danmark

"Otto Leisners uhøjtidelige fædreland tilhører de Osvald
Helmuth-ætlinge, som kom ind fra Korsbæk med Halfdan Rasmussens
Fire-tog. Vore tilværelsers livskvalitet bygger på fællestraditionerne
herfra. De udløser ro, tryghed og velvære i vort lille danske smørhul.
Festligt, folkeligt og fornøjeligt vil vi have det. At kede sig er
noget af det værste." Glistrup1991

Fra : N_B.DK

Dato : 28-12-10 23:22

"Thomas M" <not_here> wrote in message
> Kan du fortælle mere om hvorfor du synes, at der ikke må være
> Ghanesere i Ikast?

Af samme grund, som man ikke holder fisk i et hundehus.

Fra : JBH

Dato : 29-12-10 00:26

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse
> [...]
> virkeligt intelligent denne gang?
>
> Kom nu, JBH, din racistiske lille narrøv - vis at du kan. Bare en smule.

"racistiske lille narrøv" Hvem snakker om at være intelligent. LOOL

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 09:39

"JBH" skrev i meddelelsen

> "racistiske lille narrøv" Hvem snakker om at være intelligent. LOOL

Ingen har for så vidt decideret påstået det, men de fleste ville nok
alligevel være i stand til at sætte et spørgsmålstegn, efter en sætning som
skal forståes som et spørgsmål, og samtidigt kunne stave korrekt til "LOL".
Altsammen uden at være et fuldgyldigt medlem af Mensa. Men ikke dig, JBH.
Trods alt ikke dig.

Når du ellers er færdig med at snakke udenom, så kan du jo f.eks svare på de
ret simple spørgsmål jeg stillede dig.

Fra : N_B.DK

Dato : 29-12-10 11:12

> Når du ellers er færdig med at snakke udenom, så kan du jo f.eks
> svare på de ret simple spørgsmål jeg stillede dig.

Snakke udenom, det er da ellers din specialitet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : @

Dato : 29-12-10 06:10

On Tue, 28 Dec 2010 21:42:49 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"JBH" skrev i meddelelsen

>Kan du fortælle mere om hvorfor du synes, at der ikke må være Ghanesere i
>Ikast?

hvorfor skulle der?

Kan DU komme med een eneste grund til at Danmark skal importere andre
landes overskudspopulation?

Løser det et problem her i landet?

løser det et problem i Ghana?

Bortset fra at en del selvgode- og fede tåber føler at de er vældig
humanistiske er denne import på både kort og langt sigt til mere skade
end gavn i både Danmark og Ghana

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 09:29

"@" skrev i meddelelsen

>hvorfor skulle der?

>Kan DU komme med een eneste grund til at Danmark skal importere andre
>landes overskudspopulation?

>Løser det et problem her i landet?

>løser det et problem i Ghana?

Du stiller mange spørgsmål; Et typisk forsvar fra en som helst ikke vil
forholde sig til de spørgsmål andre stiller. Jeg kan se at du havde held til
at krybe ud af killfilteret; Det vil sandsynligvis ikke gentage sig.

Skynd dig at stille dig i offer rollen, når du opdager man ikke gider svare
på dine retarderede kommentarer.

Fra : N_B.DK

Dato : 29-12-10 11:13

> Skynd dig at stille dig i offer rollen, når du opdager man ikke gider
> svare på dine retarderede kommentarer.

En position du er kendt med?

--
MVH. N_B_DK

Fra : @

Dato : 29-12-10 17:00

On Wed, 29 Dec 2010 09:28:45 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"@" skrev i meddelelsen

>Du stiller mange spørgsmål;

ja

kniber det med at svare?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-12-10 20:08

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse news:4d1af13e$0$36564> "@"
skrev i meddelelsen

> Skynd dig at stille dig i offer rollen, når du opdager man >ikke gider
> svare på dine retarderede kommentarer.

Det kører rigtig for dig i denne tråd hva!

Først et retorisk spørgsmål, der efter kommer så stavekortet sammen med den
vanelige retorik om hvor intelligent du selv er og hvor uintelligent andre
er.
Tilsidst runder du så af med at fortælle at en er "smuttet" ud af dit
killefilter. Og så er det andre der ikke vil forholde sig til dine
såørgsmål!

Måske du skulle forholde dig til at nogen mennesker i dette land mener at
Ikast burde være for Dansker, ganske som de fleste Ghanesere sikkert syntes
at Ghana burde være for Ghanesere. Og måske du også skulle reflekterer lidt
over at hverken Ghanesere eller Danskerer af den gund er racistisk.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 20:40

"Michael Meidahl Jensen" skrev i meddelelsen

>Måske du skulle forholde dig til at nogen mennesker i dette land mener at
>Ikast burde være for Dansker

Hvorfor tror du jeg kalder JBH en racistisk narrøv? Tror du det kan have
noget at gøre med, at han dyrker ovenstående holdning som du skriver der?

Tag dig dog sammen og læs hvad jeg skriver, inden du kommer med dine
knee-jerk reaktioner.

Fra : Patruljen

Dato : 28-12-10 15:29

On 28 Dec., 23:22, "N_B.DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Thomas M" <not_here> wrote in message

> Af samme grund, som man ikke holder fisk i et hundehus.

Det er måske derfor du endnu ikke er daffet til Australien?

Fra : N_B.DK

Dato : 28-12-10 23:59

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Det er måske derfor du endnu ikke er daffet til Australien?

Jeg forventer skam ikke du forstår at den slags tager tid, du tror jo bare
man rejser til et land og siger asyl, og så er alt som det skal være.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 28-12-10 16:17

On 28 Dec., 23:59, "N_B.DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg forventer skam ikke du forst r at den slags tager tid, du tror jo bare
> man rejser til et land og siger asyl, og s er alt som det skal v re.

Hvordan kan du egentlig vide, hvad jeg tror m.h.t. emigration til
Australien?

Fra : N_B.DK

Dato : 29-12-10 11:11

> Hvordan kan du egentlig vide, hvad jeg tror m.h.t. emigration til
> Australien?

Det fremgår tydeligt at du tror, at man bare får opholdstilladelse fra den
ene dag til den næste, ellers ville du ikke skrive som du gør.

--
MVH. N_B_DK