DSB-toiletter er molbo
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 06:22

   DSB-toiletter er molbo
Den smule lort der kommer i et togtoilet skal ud af togets side så en
rengører hurtigt kan gå hen af peronen og tømme dem - i tøvejr

Men i frost tager det timer pr toilet fordi der bruges varmt vand til
at tø lortetilstopning op

Når frost bør sættes teflon-forede spande ned og så kan man indendørs
gå fra toilet til toilet og tømme hvor svært kan det være?

P.t. kan rejsende slet ikke gå på toilettet for fagforeningen tillader
kun traditioniel tømnin udefra med varmtvandsoptøning"
Min ukrudsbrænder der har kostet et par hundred kroner i Silvan ku
optø på kort tid udefra - men DSB adlyder koranen - tænk ikke
selvstændigt.

Fra : Vidal

Dato : 28-12-10 11:55

Den 28-12-2010 06:22, Bo Warming skrev:
> [...]
> Min ukrudsbrænder der har kostet et par hundred kroner i Silvan ku
> optø på kort tid udefra - men DSB adlyder koranen - tænk ikke

Var det ikke smartere, hvis man stillede nogle syltetøjsglas
ind i kupeerne, sammen med nogle poser mel? Så kunne folk selv
sidde og mingelere med tingene. Dem, der skider sammen, holder
sammen - større fordragelighed bliver en sidegevinst.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 13:37

On Tue, 28 Dec 2010 11:55:24 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>sidde og mingelere med tingene. Dem, der skider sammen, holder
>sammen - større fordragelighed bliver en sidegevinst.

Selvfølægelig er tiden ikke moden til det du foreslår - og vel
foreslår for at gøre mig til grin.

Folk er vant til toilet der er normalt

Men når frost gir problemer ku man gøre som jeg foreslår i en
overgangspriode indtil man finder en teflonløsning der tåler frost

Fra : JBH

Dato : 28-12-10 13:40

> [...]
>
> Men når frost gir problemer ku man gøre som jeg foreslår i en
> overgangspriode indtil man finder en teflonløsning der tåler frost

Eller man kunne hælde en sjat "antifrostvædske" i kummen, når det er
koldt....

mvh
JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 14:00

On Tue, 28 Dec 2010 13:40:02 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Eller man kunne hælde en sjat "antifrostvædske" i kummen, når det er
>koldt....

Du har ret - og er mere konstruktiv end Vidal

Selvfølgelig er det molboagtigt at DSB ikke har frostvæskeløsning i
den situation og ikke har brugt teflon el lign fra start

Mine løsninger med plastbæger til ensomme ældre inkontinente er en
helt anden boldgade

Fra : Kert Rats

Dato : 28-12-10 14:44

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller man kunne hælde en sjat "antifrostvædske" i kummen, når det er
> koldt....

Et skvæt glykol i opsamlertanken kunne vel også sikre mod tilfrysning.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 11:56

Den 28-12-2010 13:37, Bo Warming skrev:

> Selvfølægelig er tiden ikke moden til det du foreslår - og vel
> foreslår for at gøre mig til grin.

Ikke som sådan, det klare du jo fint selv, men du er jo
tilsyneladende helt uforstående, når jeg kalder dig
excentriker. Men set i denne sammenhæng, kan du åbenbart
godt se det, når man sætter dine forslag ind i en normal
sammenhæng.

> Folk er vant til toilet der er normalt

Netop, Bo. Normalt.

> Men når frost gir problemer ku man gøre som jeg foreslår i en
> overgangspriode indtil man finder en teflonløsning der tåler frost

Ja ja.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : JBH

Dato : 28-12-10 13:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidde og mingelere med tingene. Dem, der skider sammen, holder
> sammen - større fordragelighed bliver en sidegevinst.

Måske det tilmed kunne blive til små kunstværker..hvis ikke ide'en læner sig
for meget op af lign. "kunst".

mvh
JBH

Fra : Patruljen

Dato : 28-12-10 13:25

On 28 Dec., 13:37, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Selvf l gelig er tiden ikke moden til det du foresl r - og vel
> foresl r for at g re mig til grin.

Ja,da. Villy er en god kristen, der kan opføre sig så nedladende,
løgnagtig og devaluerende han vil. Han behøver ikke engang tænke over
det, evaluere og reflektere over sin adfærd. Imorgen er han også et
dumt svin. På Søndag får han tilgivelse af den skattefinansierede
præst...

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 11:57

Den 28-12-2010 21:25, Patruljen skrev:

> [...]
> det, evaluere og reflektere over sin adfærd. Imorgen er han også et
> dumt svin. På Søndag får han tilgivelse af den skattefinansierede

Ja, der er store modsætninger hos Patruljen. Den ene dag
truer han med tæskehold, roterende karatespark og/eller
buenedskydning, den næste dag spiller han følsom tudefjæs.
Kan vi få en evaluering og nogle refleksioner over det,
lille Patrulje.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 21:05

> [...]
>sidde og mingelere med tingene. Dem, der skider sammen, holder
>sammen - større fordragelighed bliver en sidegevinst.

Når toilet er i udu , er det mange løsninger men melløsning er til en
sengeliggende person hvis plejer ikke gider følge på toilettet og der
lortes i skål og røres op med samme rumfang hvedemel eller
kartoffelmel og vandet suges derved ud af afføringen så bakterier dør
og kan ikke gære de grimme lugte frem, som ellers fortsætter og
forværres fra en indendørs efterladt lort, og som passerer gennem
plastpose

Hvis plastpose er svær kvalitet og affaldsspand tømmes daglig kan man
skide i plastpose , hvis det ikke er hedebølge.

Min mor var i sin barndom til børnefødseldage på store bøndergårde på
Lolland og de havde altid toilet med 3 latrinspande på rad og man
snakkede mægtig godt sammen imens!
Men det var jævnaldrende der alle var stolte af at være på fin gård og
en anden tid - Vidals forsøg på at latterliggøre mine
selvhjælpsløsninger til gavn for gamle, er umusikalsk
for DSB-brugere er fremmede for hinanden og så er tabuemnet lort ikke
god snak og "fordragelighed".

Hvis man som jeg om 30 år risikerer at være alene i ugevis, kan man
også skide i glas med skruelåg og stor åbning (agurkeglas fx)
Men der skal ikke være meget bøjning af metallåget for at gevind ikke
slutter tæt og lugt blir uacceptabel i lokalet, selvom låget er skruet
hårdt i - men melløsning er ikke minuttidskrævende og man blir ikke
hylet ud af sine tankespor når man blir ved komputeren og lægger
vægten på venstre røvballe, skubber flad skål&underkop ind og skider i
den og strør mel over fra sukkerbøsse.
Hvis jeg skal pause kort efter så tager jeg skålen med til
indgangsdøren og sætter den ud på en hylde udendørs som mellemstation
og om sommeren så videre til toilet elleraffaldskontainer ret snart.
De koldeste 8 måneder af året lugtes lort ikke udendørs

Fordi min kone kommer med en masser lækker mad i plastposer fra sit
arbejdssted så en tom pose er altid indenfor rækkevidde, så rystes
lort og mel af skål ned i en pose der er på vej til papirkurven og så
masseres lort og mel sammen ved tryk udenpå posen et par gange og at
gå på toilet ville tage længere tid.
Plastpose kan også slynges ud af et vindue eller havedør

Var jeg i tog, hvor DSB ikke evnede at optø latrinudledning, ville jeg
skide i en plastpose og slynge den ud af vinduet i fart eller lægge i
stationspapirkurv

DEt er god sport for alle at VÆRE BEREDT og selvhjulpne. I Toget har
man sjældent mel men i husholdning er det billigt , 7 kr pr to kg

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 12:06

Den 28-12-2010 21:05, Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Hvis plastpose er svær kvalitet og affaldsspand tømmes daglig kan man
> skide i plastpose , hvis det ikke er hedebølge.

Jeg synes det er en dårlig ide, at udskifte vort
velfærdssamfund ud med plastikposer af svær kvalitet.

> [...]
>
> Hvis man som jeg om 30 år risikerer at være alene i ugevis, kan man
> også skide i glas med skruelåg og stor åbning (agurkeglas fx)

Om 30 år er den liberale tankegang død. Så det tror jeg
ikke, du risikerer.

> [...]
> og om sommeren så videre til toilet elleraffaldskontainer ret snart.
> De koldeste 8 måneder af året lugtes lort ikke udendørs

Interessante detaljer fra dine utopiske forestillinger.

> [...]
> gå på toilet ville tage længere tid.
> Plastpose kan også slynges ud af et vindue eller havedør

Jeg tror de færreste koner er interesserede i at have
poser med lort liggende uden for døren.

> Var jeg i tog, hvor DSB ikke evnede at optø latrinudledning, ville jeg
> skide i en plastpose og slynge den ud af vinduet i fart eller lægge i
> stationspapirkurv

Mon ikke toiletterne er låst, så hvor vil du i givet
fald foretage dine "manøvrer" for ikke at virke for
excentrisk?

> DEt er god sport for alle at VÆRE BEREDT og selvhjulpne.

Det er rigtigt.

> I Toget har
> man sjældent mel men i husholdning er det billigt , 7 kr pr to kg

Man bør derfor altid have en pose mel med i bagagen?

--
Venlig hilsen,

Vily Dalsgaard

Fra : N_B.DK

Dato : 29-12-10 12:13

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Om 30 år er den liberale tankegang død. Så det tror jeg
> ikke, du risikerer.

Arh jeg tvivler nu på I røde galninge, vil kunne slippe afsted med massemord
i den størrelsesorden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 15:16

Den 29-12-2010 12:12, N_B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> wrote in message
>
> Arh jeg tvivler nu på I røde galninge, vil kunne slippe afsted med massemord
> i den størrelsesorden.

Liberalismen dør bort af sig selv, når folk får øje på, hvordan
den falder ud i praksis f.eks. i USA og Irland.

Vi kan da håbe på de mest indædte flytter fra Danmark og får
deres egen medicin at smage. Så kan de snige tilbage til
Danmark, hvis de bliver alvorligt syge eller hvis forventningerne
ikke stå mål deres hede drømme.

Så skal vi røde galninge tage os af jer og give jer det, I ikke
finder i den store, vidunderlige verden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 03:59

On Wed, 29 Dec 2010 15:15:30 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Liberalismen dør bort af sig selv, når folk får øje på, hvordan
>den falder ud i praksis f.eks. i USA og Irland.

USA hr skabt finanskrise ved ikke at være liberalistisk dvs
sparsommelig nok

Fra : Vidal

Dato : 30-12-10 13:21

Den 30-12-2010 03:58, Bo Warming skrev:

> USA hr skabt finanskrise ved ikke at være liberalistisk dvs
> sparsommelig nok

I USA finder du liberalisme i praksis. USA bliver da også
i denne gruppe fremhævet som et ideal-land. Er det kun
på grund af den lave skat?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 15:38

On Thu, 30 Dec 2010 13:21:03 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>I USA finder du liberalisme i praksis. USA bliver da også
>i denne gruppe fremhævet som et ideal-land. Er det kun
>på grund af den lave skat?

USA og især Japan er os enormt overlegne via lav ska.

Men begge lande har så meget loge-sammenhold indenfor establishment at
liberalisme kan det ikke kaldes

Konen afgør hvem din datter skal giftes med - kødmarkedet afgør det
ikke og tilsvarende med vigtige udliciationer og firmaopkøb - der
handles som matriarkatets top ønsker det eller har uddelegeret til
mafiøse netværk af lydige forretningsmænd

USA kan med god grund prale af færre socialarbejdere end os.
Men de har ti gange så mange advokater pr ikke-advokater (og hundred
gange hvad konfuzianere har - de går ikke i retten om en kat for at
tabe en ko)

Lovjungle om lægers forsikringer imod malpractise og anden
erstatningsret er socialisme i højere potens - værre end hvad Stalin
eller danske socialdemokrater evnede - og her er USA er
kommunist-mareridt

På mange vigtige måder ville jeg foretrække den liberalisme som
sporatisk hersker i USA, - jeg var der et år - men intet er så simpelt
som det ser ud

Hospitalerne er klart bedre end vore i USA pga konkurrence - og
skolerne ligeså

Fra : Vidal

Dato : 30-12-10 21:07

Den 30-12-2010 15:38, Bo Warming skrev:

> USA og især Japan er os enormt overlegne via lav ska.

Japan har ligget økonomisk underdrejet de sidst 10 år
eller længere, USA er ved at blive kvalt i gæld og penge-
svindel, så dine eksempler er virkeligt ikke særligt
gode.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 10:02

On Thu, 30 Dec 2010 21:06:34 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Japan har ligget økonomisk underdrejet de sidst 10 år
>eller længere, USA er ved at blive kvalt i gæld og penge-
>svindel, så dine eksempler er virkeligt ikke særligt
>gode.

Mine eksempler er perfekte for Japan har fattiggjort sig ved enorm
ulandshjælp til Kina som derfor nu omsider har ENDNU HØJERE VÆKSTRATE
end Japan

Gid DK var så gældfri som Japan, der ikke har nedtur, som du antyder,
men knap så dramatisk supersucces som i 80erne

At USA har nedtur er vand på min mølle om at de ikke har liberalisme
nok

Skriv konkret hvad du mener med dine våsede metaforer om
"underdrejning" - er du aldrig kritisk overfor danske
løgnejournalister?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 14:49

> [...]

>eller længere, USA er ved at blive kvalt i gæld og penge-
>svindel, så dine eksempler er virkeligt ikke særligt

Japans overlegenhed er ikke kun gældfrihed og goodwill hos Kina so de
har hjulpet frem

Deres ungdomskriminalitet består i at motorcykelbander samles på øde
vej og speeder op indtil politiet kommer og ber dem i højtaler om at
køre hjem - så gør de det

Slægtssammenhold er bedre end plejehjem - så de har en bedre
velfærdsstat end os, trods mindre socialbudget

Levealder og spædbørnsdødelighed bedres og bedres
Intet forværres
Hvor ser du problemer - andet end at Kina er endnu dygtigere til vækst

AT USAs halvhjertede liberaalisme skranter er heller ikke i strid med
noget jeg har skrevet

Fra : TL

Dato : 30-12-10 20:07

On Thu, 30 Dec 2010 13:21:03 +0100, in dk.politik Vidal
<vidal@webspeed.dk> wrote:

>I USA finder du liberalisme i praksis.

USA er ikke specielt liberal.

>USA bliver da også
>i denne gruppe fremhævet som et ideal-land.

Af hvem?

>Er det kun
>på grund af den lave skat?

Skatten er ikke lav i USA.

Fra : Vidal

Dato : 01-01-11 14:21

Den 30-12-2010 20:07, TL skrev:

> USA er ikke specielt liberal.

The prime example of a liberal market economy is the USA

http://www.jrank.org/business/pages/948/liberal-market-economy-%28LME%29.html

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/7c/U.S.-Tax-Revenues-As-GDP-Percentage-%2885-05%29.JPG/350px-U.S.-Tax-Revenues-As-GDP-Percentage-%2885-05%29.JPG

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 04-01-11 10:19

Vidal wrote:

> I USA finder du liberalisme i praksis. USA bliver da også
> i denne gruppe fremhævet som et ideal-land. Er det kun
> på grund af den lave skat?
> DSB-billetter, så havde jeg sgu skidt i pisserenden, eller hvad det
hedder. Jeg har +25 gange måtte skide hvor DSB siger man ikke må, de
ikke har kiosker osv, så jeg har fundet min egen helt alternative
ikke-DSB-venlige approach.

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 11:53

Den 04-01-2011 10:19, DADK skrev:

> Jeg har +25 gange måtte skide hvor DSB siger man ikke må, de ikke har kiosker
> osv, så jeg har fundet min egen helt alternative ikke-DSB-venlige approach.

Skider du i de små plastikposer, der hænger i kupeerne?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 04-01-11 13:43

Vidal wrote:

> Skider du i de små plastikposer, der hænger i kupeerne?

Haha. Nej, jeg er jo ikke i snor Jeg går langt ud foran alle andre
passagerer på f.eks Nørreport, og så lægger jeg min lort på skinnerne
Når man skal, så skal man - og det tager vel 20 sekunder at smække
bukserne ned, aflevere "kagen" trække dem op igen og så gå hen som om
intet er sket

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 16:13

On Tue, 04 Jan 2011 13:42:57 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Når man skal, så skal man - og det tager vel 20 sekunder at smække
>bukserne ned, aflevere "kagen" trække dem op igen og så gå hen som om

Hvis du bare ikke gør det lige nedenfor rulletrappen så er det ikke så
asocialt så det gør noget

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 17:58

Den 04-01-2011 13:42, DADK skrev:

> [...]
> aflevere "kagen" trække dem op igen og så gå hen som om intet er sket

LOL.

Er der forresten ikke et strømførende midterspor? Så kan
du blive tørret i en fart (in a fart?) i samme ombæring.
Måske noget for Bo Warming?

Eller har du også en ske med?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 04-01-11 18:07

Vidal wrote:

> LOL.

Ja, det er jo helt ekstreme tilfælde fra for 15 år siden.

> Er der forresten ikke et strømførende midterspor? Så kan
> du blive tørret i en fart (in a fart?) i samme ombæring.
> Måske noget for Bo Warming?

Aner det ikke. Men jeg tror hvis man fik den strøm de har sig igennem,
så ville begrebet "at få sin røv grillet" nok komme til ære og værdighed
på en helt ny måde.

> Eller har du også en ske med?

Man burde sælge et "rejsesæt" - syltatøjsglas og ske - "Anbefalet af
Bo Warming", inkl måske små petriskåle til sædprøver.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 13:48

n Tue, 04 Jan 2011 11:53:01 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Skider du i de små plastikposer, der hænger i kupeerne?

Ikke en dårlig løsning men en lille plastskål er nem at holde under
anus og er stiv og drejer man den når den er ved at løbe over kan man
med dens skarpe kant fjerne rester fra anusomgivelser og klare sig
uden toiletpapir

Men er der avispapir kan man rive det til "toiletpapir" af passende
størrelse

selv en stor bærepose gir let problemer, fordi man famler i blinde bag
sin ryg med noget løst og eftergivende

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 13:43

On Tue, 04 Jan 2011 10:19:26 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>hedder. Jeg har +25 gange måtte skide hvor DSB siger man ikke må, de
>ikke har kiosker osv, så jeg har fundet min egen helt alternative
>ikke-DSB-venlige approach.

Ring 35861000 om dine hemmeligheder eller skriv lidt mer her

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-10 19:16

On Wed, 29 Dec 2010 12:06:14 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg synes det er en dårlig ide, at udskifte vort
>velfærdssamfund ud med plastikposer af svær kvalitet.

/Man dutter folk en mening på/
Hvis vanvid alle kan forstå

Citer at jeg har anbefalet toiletter væk

Det handler om akutløsning når DSB svigter og lignende sjældne
tilfælde

Igen våser du i forgæves forsøg på at gøre noget til grin som du ikke
VIL forstå fordi det er sjovere at lyve for at mudderkaste

>Om 30 år er den liberale tankegang død. Så det tror jeg
>ikke, du risikerer.

Om 30 er alt som nu vedr lortning men jeg er ældre og nok uden
nuværende jernhelbred

Du skrev at liberalisme er på nedtur og at USA og Irland er liberalere
end os. Der er i USA ikke wildwest røberbaron liberalisme - de har
advokater istf socialrådgivere og er så socialistiske som os

Nuværende plejere sjofter behandlingsobjekter har jeg oplevet med
hjemmehjælpere

Om 30 ¨år vil de være mere muslimske og i højere grad dovent rige GØR
DET I BLEEN jeg følger dig ikke på toilet
Mine forældre døde af plejerdovenskab som jo SKAL fremskynde død

>Interessante detaljer fra dine utopiske forestillinger.

Projektet er i en brainstormigsfade og jeg har aldrig foreslået
generel efterligning så lyv ikke om utopi

>Jeg tror de færreste koner er interesserede i at have
>poser med lort liggende uden for døren.
Hvis indholder er tilsat lidt mel ,
og lort og mel masseret til ret homogenblanding (ved tryk udenpå
plastpose, massage su får aldrig noget på dig)
så lugtes intet og ingen kan se om en hylde ved siden af entredør
udendørs har brugte plastposer elelr lortefyldte brugte plastposer>

>Mon ikke toiletterne er låst, så hvor vil du i givet
>fald foretage dine "manøvrer" for ikke at virke for
>excentrisk?

Skal man så skal man og ingen ser kønsdele af t du sidder på hug og
holder pose under røv

Husk at DSB-svigt er ikke hver dag

Det er ikke noget at skamme sig over, når man ikke er DSB-chef

Latterliggør ikke rationel problemløsning vedr atypiske tilfælde, som
om alle skal kopiere altid

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 22:03

Den 29-12-2010 19:15, Bo Warming skrev:

> /Man dutter folk en mening på/
> Hvis vanvid alle kan forstå
>
> Citer at jeg har anbefalet toiletter væk

Det har jeg ikke antydet. Du taler om, du ikke kan
få skiftet din ble eller blive hjulpet på toilettet
om 30(?) år.

> Det handler om akutløsning når DSB svigter og lignende sjældne
> tilfælde

Ok.

> Igen våser du i forgæves forsøg på at gøre noget til grin som du ikke
> VIL forstå fordi det er sjovere at lyve for at mudderkaste

Det er måske lidt den med overdrivelse fremmer
forståelsen.

> [...]
> end os. Der er i USA ikke wildwest røberbaron liberalisme - de har
> advokater istf socialrådgivere og er så socialistiske som os

De skattefrie er de agtværdigste bedsteborgere.

> Nuværende plejere sjofter behandlingsobjekter har jeg oplevet med
> hjemmehjælpere

Mon ikke der bliver gjort noget ved det, når vi får
en ikke-borgerlig regering.

> Om 30 ¨år vil de være mere muslimske og i højere grad dovent rige GØR
> DET I BLEEN jeg følger dig ikke på toilet

Det tror jeg ikke.

> Mine forældre døde af plejerdovenskab som jo SKAL fremskynde død

Var det også muslimernes skyld?

> [...]
>
> Det er ikke noget at skamme sig over, når man ikke er DSB-chef
>
> Latterliggør ikke rationel problemløsning vedr atypiske tilfælde, som

DSB's problemer løses ganske givet ikke i denne gruppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 03:57

On Wed, 29 Dec 2010 22:03:24 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det har jeg ikke antydet. Du taler om, du ikke kan

DEt har du klart skrevet når du pådutter mig at ville erstatte
velfærdsstatens toiletter med nødhjælps-selvhjælp, plastposer osv

>få skiftet din ble eller blive hjulpet på toilettet
>om 30(?) år.

IDag e sosu-ledere dovne og lader tøj og ble skift ske een gang i
døgnet kl 4

Når muslimer i de job ville mine forældre være døet hurtigere - ingen
ville følge på toilet

>Ok.

>Det er måske lidt den med overdrivelse fremmer
>forståelsen.

Løgn gør at ingen gider forstå dine angreb

Måske Kim Larsen der kan lide farisæisk at hæve sig over "tosser" og
når du tilsværter mig, hepper han og meget få andre på dig

>De skattefrie er de agtværdigste bedsteborgere.

>Mon ikke der bliver gjort noget ved det, når vi får
>en ikke-borgerlig regering.

Sosu-uvæsen og dovenskab er skabt af S og SF så vinder de , blir der
nul hensyn til de svage og kun forkælelse af sosupapirnussere

>Det tror jeg ikke.

DEt er udviklingen idag At der ansættes for mange sosuer og nogle er
gode, kamuflerer problemet

>Var det også muslimernes skyld?

Søllerød Komune, hvor de levede og døde, er ikke så inficeret som
Nørrebro, så nej

Excentrisk er kompliment - også for Holberg, der om fisefornemme
tøjmoder skrev
"Folk klær sig på fransk og fryser på dansk" og folk mangler toilet i
tog pga sindsygen blufærdighed og med dansk frigjorthed er alle
problemer løst. Fat det

>DSB's problemer løses ganske givet ikke i denne gruppe.

Politikproblemer løses MEGET OFTE af frigjorthed, så påstå ikke OK

Fordi du har sindsygen at være angst for at blive oplevet excentrisk,
stritter du imod den sunde holbergske fornuft der gennemsyrer alle
mine forslag

Fra : Patruljen

Dato : 29-12-10 06:22

On 29 Dec., 11:57, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Ja, der er store mods tninger hos Patruljen. Den ene dag
> truer han med t skehold, roterende karatespark og/eller
> buenedskydning, den n ste dag spiller han f lsom tudefj s.
> Kan vi f en evaluering og nogle refleksioner over det,
> lille Patrulje.

Det er da mægtigt morsomt, når du vræler over ikke at kunne smække til
mig med en hammer, uden jeg fortæller dig, at det ikke vil være
omkostningsfrit for dig :)

Det opfatter du så som en trussel. " Han truer mig - jeg kan ikke
komme til at slå ham med en hammer, uden at han truer." :D

Vor herre bevars for en omgang vås -

Fra : Vidal

Dato : 29-12-10 15:10

Den 29-12-2010 14:22, Patruljen skrev:

> [...]
>
> Det opfatter du så som en trussel. " Han truer mig - jeg kan ikke
> komme til at slå ham med en hammer, uden at han truer." :D

Har du tænkt over, reflekteret og evalueret på dit eget
handlingsmønster, den ene dag tudefjæs, den næste dag
rå bølle med forbindelser til rockermiljøet?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 29-12-10 07:14

On 29 Dec., 15:10, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Har du t nkt over, reflekteret og evalueret p dit eget
> handlingsm nster, den ene dag tudefj s, den n ste dag
> r b lle med forbindelser til rockermilj et?

Som du kan læse dig til. Ja -

Jeg har somend en gang tidligere stået med en voldsperson, som gerne
ville placere en lægtehammer i hovedet på mig. Ikke nok med, at han
var omkring 205 cm.høj og vejede 110 kg. Næe nej. Han måtte også
svinge lægtehammeren.
Jeg behøver vel ikke fortælle dig, at han løb hele vejen hjem til
konen i panik -

Den slags kan jeg ikke fortryde. Jeg er sikker på, at han tænker sig
om en anden gang.

Fra : Patruljen

Dato : 29-12-10 17:00

On 29 Dec., 19:15, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Igen våser du i forgæves forsøg på at gøre noget til grin som du ikke
> VIL forstå fordi det er sjovere at lyve for at mudderkaste

Villy lyver gerne og især hvis han så kan få anledning til at svine
lidt rundt. Den slags detaljer kan ikke bekymre ham. Gud har stillet
så store krav til ham, at han ikke kan leve op til dem, men blot må
opgive anstændig adfærd. Ingen dårlig samvittighed - der. Heldigvis
for Villy er han ikke i besiddelse af et normalt fungerende superego.
Det er erstattet af automat-tilgivelse pr.præst...