Bornholmsk granitsind og klynk
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 05:17

Engang var øer med fiskere en gevinst for fædrelandet, for at modstå
klima for at øge madproduktion er samfundsgavnligt.

Idag er de fleste øboer nasserøve der forlanger dyr offentlig
færgetrafik og nu skal rendegravere transporteres fra Vestlylland til
Bornholm pga parasitternes klynk

Lad ø-kommunen betale transport og de såkaldt frivillige snerydderes
løn

Det er en luksus at bo på en ø, og den skal vi skatteydere ikke betale

Var Glistrup _den sidste bornholmer_ med granitsind?

Fra : El Trabajador

Dato : 28-12-10 15:51

> [...]
> løn
>
> Det er en luksus at bo på en ø, og den skal vi skatteydere ikke betale

For et solidarisk Danmark, og NEJ til BW's kynisme.
--
El Trabajador

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-12-10 17:17

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> For et solidarisk Danmark, og NEJ til BW's kynisme.
> --
> El Trabajador
BWs kynisme kan ligge på et meget lille sted!! Han har levet på det
offentlige det meste af livet. Ikke ulig de eksistenser han hoverer over.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 22:29

On Tue, 28 Dec 2010 17:16:39 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

>BWs kynisme kan ligge på et meget lille sted!! Han har levet på det
>offentlige det meste af livet. Ikke ulig de eksistenser han hoverer over.

Mens jeg har importeret japanerinde, der afviser at hæve bistand, og
pukler som frivillig, har jeg hævet førtidspension som er halveret
fordi jeg er succesrig bolighaj

Inden da var jeg gymnasielærer og før da ulandsekspert for Danida og
FN i 4 år-

Jeg hoverer da aldrig - hvor?

Jeg arbejder for at gøre uddannelser brugerbetalt, og gøre dagpenge
til forsikring uden statsstøtte. Kinas=Glistrups vej

Som er solidarisk med de svage - især på langt sigt, for det blir ikke
sjovt for flertallet når ledighed dobles

Lad ø-komuner betale for deres statslige overforbrug

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 22:15

On Tue, 28 Dec 2010 15:51:18 +0100, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>For et solidarisk Danmark, og NEJ til BW's kynisme.

Kynisme betyder hundeagtighed eller ædruelighed, realisme,

Kina og Japan er hårde i filten og vil i fremtiden klare sig LANGT
bedre mht rigdom, arbejdsglæde, sundhed, lavkriminalitet mm af denne
grund

Så lad os droppe velmenerromantikken før alle firmaer ejes af
konfuzianerne

Hvis man ikke ka li at leve liver farligt, tegner man FRIVILLIG
forsikring
Velfærdsstat er TVUNGEN forsikring

Jeg er helt klar over at mine ideer er forud for deres tid og ikke
partipolitisk relevante - det afgørende er her at hylde DF-"kynisme"
vedr muslimer

Og for ikka at skræmme hendes vælgere væk, er klog snak som min uklog
på kort sigt, det ved jeg godt

Men ingen på denne ng er vist partiaktive. så TÆNK FRIT og et præciser
tidshorisont

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-10 20:26

<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>For et solidarisk Danmark, og NEJ til BW's kynisme.

Søvndal kaldte sine partifæller kyniske hvis de gik imod hans
HelleThorning-højredrejning og derved afskar SF fra regeringsmagt

Jeg kunne snarere kalde El Trabajador kynisk fordi han ikke vil
sparsommelighed og derved kinesisk erhvervssundhed.

Hvis du vil dyr solidaritet med luksuriøse bornholmsske
fritidslandmænd, så dømmer du Danmark til at blive uland

Kun ved kinesisk sparsommelighed kan vi gavne de svage PÅ LANGT SIGT