Den vidunderlige efterløn skal bevares
Fra : Lyrik

Dato : 26-12-10 11:32

Den er pragtfuld, efterlønnen. Et menneske som er blevet plaget
igennem livet af dårlige og belastende jobs, har den mulighed at kunne
forlade arbejdsmarkedet for en tid, som er 5 år eller 3 år før den
egentlige folkepension.

De kan være et dejligt farvel til den plageånd som jobbet ofte er.

Men det er småpenge man får udbetalt. Cirka 10.000 kr. om måneden. Og
folk har selv betalt næsten en plov om måneden i mange ,mange år. Ud
over det skal man have været arbejdsløshedsforsikret i mindst 40 år
ved medlemskab af en fagforening!

Helt ærligt hvad er der at være misundelig på? Ret er jo som
bankdirektør Varnes der er misundelig på at Laura kan få en fridag.

Nu vil Venstres sorte landmænd have ram på efterlønnen. det bliver
dødsstødet for den blå blok! De skidesprættere skal ikke ophæve dette
pusterum for en nedkørt lønslave!

Væk med landbrugsstøtten i stedet!

En landmand skal for at købe en naboejendom kunne se jorden fra sin
egen grund. Ellers får vi nye herremænd!

Det skulle forhindres på den måde! Men de snyder så det rasler. Når de
har inddraget al nabojorden, så går de ud i hjørnerne på de nye grunde
de har købt og kan se ind på nye jorder som de også køber i strid med
lovgivningen!

Se at få pillet de svindleres håndlangere ned af taburetterne og bevar
efterlønnen!

Jens

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-12-10 22:43

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja og læg dertil at understøttelsen i år blev halveret netop for at redde
efterlønnen.

Fra : DADK

Dato : 26-12-10 22:50

Lyrik wrote:
> [...]
>
> Men det er småpenge man får udbetalt. Cirka 10.000 kr. om måneden. Og
> folk har selv betalt næsten en plov om måneden i mange ,mange år.

Det har de da ikke - ikke siden reformen hvor man skulle melde sig
aktivt til ordningen.

>Ud
> over det skal man have været arbejdsløshedsforsikret i mindst 40 år
> ved medlemskab af en fagforening!

Efterløn er vel heller ikke rettet imod svage kontanthjælpsmodtagere,
der aldrig har haft et arbejde og aldrig haft incitament til at melde
sig ind i en A-kasse.

> Helt ærligt hvad er der at være misundelig på? Ret er jo som
> bankdirektør Varnes der er misundelig på at Laura kan få en fridag.

Det handler ikke om misundelse, men om at man tager raske, rørige
mennesker ud af arbejdsmarkedet, som betaler skat - det er du selv med
på herover - og så giver man dem en pose penge i stedet. Hul i hovedet,
når riget fattes penges. At ligefrem BETALE for at få et mindre
skatteprovenu, det er da ruin. Det svarer til at du betaler din
arbejdsgiver for at arbejde mere.

> Nu vil Venstres sorte landmænd have ram på efterlønnen. det bliver
> dødsstødet for den blå blok! De skidesprættere skal ikke ophæve dette
> pusterum for en nedkørt lønslave!
>
> Væk med landbrugsstøtten i stedet!

Ja, det mener et flertal også http://epn.dk/landbrug/article2279933.ece
Men det batter jo ingen vegne ift de 17 mia efterlønnen koster om året.

Det er vist dig der er misundelig

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-12-10 10:09

On Sun, 26 Dec 2010 10:31:41 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> Ud
> over det skal man have været arbejdsløshedsforsikret i mindst 40 år
> ved medlemskab af en fagforening!

Man behøver IKKE være medlem af en fagforening for at være
arbejdsløshedsforsikret.

> Se at få pillet de svindleres håndlangere ned af taburetterne og bevar
> efterlønnen!

Afskaf efterlønnen.

Indfør lettete adgang førtidspension for nedslidte og uarbejdsdygtige.

Fra : Jesper

Dato : 02-01-11 05:01

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

[SNIPPENIP]

> Se at få pillet de svindleres håndlangere ned af taburetterne og bevar
> efterlønnen!
>
> Jens

Jeg har set 2 handicappede mennesker på efterløn på TV: De havde begge
et golfhandicap.

Mine skattepenge skal ikke bruges til at finansiere 60-åriges
golfhandicap.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : @

Dato : 02-01-11 10:54

On Sun, 2 Jan 2011 05:00:32 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>et golfhandicap.
>
>Mine skattepenge skal ikke bruges til at finansiere 60-åriges

men du finder det naturligvis helt i orden at disse 60-åriges penge
gennem mange år har financieret din uddannelse dit hopital dit sociale
sikkerhedsnet osv.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 02-01-11 14:07

@ <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> men du finder det naturligvis helt i orden at disse 60-åriges penge
> gennem mange år har financieret din uddannelse dit hopital dit sociale
> sikkerhedsnet osv.

Ja, ligesom mine skattepenge finansiere hans folkepension, når han
bliver 65.

Fra : @

Dato : 02-01-11 17:02

On Sun, 2 Jan 2011 14:07:15 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja, ligesom mine skattepenge finansiere hans folkepension, når han
>bliver 65.

hvilket problem menr du det løser at afskaffe efterlønnen i et land
hvor ca. 2 MIO. mennesker henter deres forsørgelse via offentlige
kasser?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-01-11 07:27

@ skrev den 02-01-2011 17:01:

> hvilket problem menr du det løser at afskaffe efterlønnen i et land
> hvor ca. 2 MIO. mennesker henter deres forsørgelse via offentlige
> kasser?

Læg så dertil alle de såkaldte privatansatte, som arbejder med opgaver
for det store stygge offentlige.

Derudover:
At der kommer færre nye til passiv overførselsindkomst.

Efterløn skal afskaffes i den form som vi kender den idag, hvor det
eneste kriterium er: alder.

Sæt noget helbredsmæssigt og/eller arbejdsmæssigt ind istedet.

Det helbredsmæssige kan vel ordnes ved lægejournaler mv.
Hvis reelt har problemer med fysikken, så har man vel gennem årene
besøgt sin privatpraktiserende læge med de problemer man har.

Det arbejdsmæssige klares ved hjælp af ATP-oplysninger om ens arbejdsliv.
Det gør man allerede idag, når man skal beregne Seniornedslag (et særlig
skattefradrag for seniorer, der bliver på arbejdsmarkedet).

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Wilstrup

Dato : 03-01-11 10:31

"Carsten Riis" skrev i meddelelsen

@ skrev den 02-01-2011 17:01:

> [...]

Det gør man allerede idag, når man skal beregne Seniornedslag (et særlig
skattefradrag for seniorer, der bliver på arbejdsmarkedet).
Det er jo det Radikale Venstres løsning, men vi ved jo allerede nu, at
lægejournaler og lægeudtalelser ikke bliver respekteret. Der er massevis
af eksempler på hvordan handicappede, nedslidte mennesker med
forskellige sygdomme, lidelser bliver afvist til fx førtidspension fordi
kommunernes egne lægekonsulenter får at vide at de skal være yderst
kritiske med at acceptere deres kollegaers "domme" (hvis de selv vil
beholde jobbet), og derfor afvises flere og flere, og folk med manifeste
psykiske problemer sendes i aktivering for bistandshjælpen og får det
endnu dårligere, folk med livstruende sygdomme skal med djævelens magt
aktiveres i sysselsættende jobs, så jeg har ingen tillid til at systemet
vil acceptere nedslidning mildere med en sådan ordning fremfor at man
kan trække sig tilbage p.g.a. alder.
Tilbage står at når man først i værste tilfælde kan få folkepension når
man er 71 (som følge af den nuværende aftale), så var forudsætningen jo
at man også kunne trække sig tidligere tilbage fra arbejdsmarkedet hvis
man ikke orkede mere, var nedslidt af forskellige årsager -og endda
koster det en formue i indtægtstab for den enkelte, der så presses
yderligere til at blive på arbejdspladsen, der på sin side ofte mobber
en ud fordi man er blevet "for gammel" , "for langsom" etc.
Statsministeren vil jo slet ikke anerkende at der faktisk er mennesker i
en fremskreden alder der bliver fyret, uden mulighed for at få et andet
job. Det såkaldte "grå guld" er en myte. Hvem vil dog ansætte en fyret
65-årig, selvom den pågældende først kan få folkepension som 71 årig? I
al den tid skal man så være "Til rådighed for arbejdsmarkedet" selvom
arbejdsmarkedet ikke er til rådighed for den pågældende, fx i en
arbejdsløshedssituation som i dag. Nej, bevar efterlønnen og find
pengene et helt andet sted. Skær ned på kongehuset, på militæret, træk
soldaterne hjem fra Afghanistan og spar de mange milliarder man poster
ud på militærets isenkram i udlandet.

Fra : Jesper

Dato : 04-01-11 08:13

@ <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> hvilket problem menr du det løser at afskaffe efterlønnen i et land
> hvor ca. 2 MIO. mennesker henter deres forsørgelse via offentlige
> kasser?

Der kommer 4 unge ud på arbejdsmarkedet for hver 5 der går på pension.
Det betyder mangel på arbejdskraft. Nettoudgiften til efterløn for
staten er 16 mia kr om året. Til det beløb skal lægges tabte
skatteindtægter fra dem der går på efterløn og faldende skatteindtægter
fra firmaer der må undvære kvalificeret arbejdskraft.

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 11:38

Den 04-01-2011 08:12, Jesper skrev:

> Der kommer 4 unge ud på arbejdsmarkedet for hver 5 der går på pension.
> Det betyder mangel på arbejdskraft.

Hvis der er 120.000 arbejdsløse, så kan der jo gå
4x120.000 = en lille halv million på efterløn inden
det bliver et problem.

> Nettoudgiften til efterløn for
> staten er 16 mia kr om året. Til det beløb skal lægges tabte
> skatteindtægter fra dem der går på efterløn

Dem, der får de nye jobs, betaler da også skat, så
hvorfor egentligt det?

> og faldende skatteindtægter
> fra firmaer der må undvære kvalificeret arbejdskraft.

Det sker jo hele tiden, hvorfor skulle det være et særligt
problem med efterlønnere? På et tidspunkt stopper de
fleste med at arbejde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-11 11:44

On 01/04/2011 11:37 AM, Vidal wrote:

> Hvis der er 120.000 arbejdsløse, så kan der jo gå
> 4x120.000 = en lille halv million på efterløn inden
> det bliver et problem.

5 x 120000 i Jesu navn

Fra : Vidal

Dato : 04-01-11 12:05

Den 04-01-2011 11:44, Martin Larsen skrev:

> 5 x 120000 i Jesu navn

Tak for korrektionen, så bliver det 600.000, der kan
gå uden der bliver problemer i den henseende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 04-01-11 16:22

On Tue, 04 Jan 2011 11:44:25 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>5 x 120000 i Jesu navn

<<
Jesper i et andet indlæg:
Der kommer 4 unge ud på arbejdsmarkedet for hver 5 der går på pension.
<<

så regnestykket er rigtigt nok, bortset fra at antallet af arbejdsløse
ikke er 120.000 men snareere 1.200.000

så JO, det vil tage MANGE år før reel mangel på arbejskraft bliver et
problem

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 19:22

> [...]

> <<
>
> så regnestykket er rigtigt nok, bortset fra at antallet af arbejdsløse

Jamen, hvordan kan det så være der ikke er 1,2 mio tilmeldt
arbejdsformidlingen?

Fra : @

Dato : 05-01-11 21:32

On Wed, 5 Jan 2011 19:21:49 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Jamen, hvordan kan det så være der ikke er 1,2 mio tilmeldt
>arbejdsformidlingen?

fordi en stor mængde mennesker ikke står i A-kasse men er forsørget
via bistandsydelse - og de står også til rådighed for arbejdsmarkedet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 21:58

> fordi en stor mængde mennesker ikke står i A-kasse men er forsørget
> via bistandsydelse - og de står også til rådighed for arbejdsmarkedet

Jamen Herman: Bistandsmodtagere skal skam også være tilmeldt
arbejdsformidlingen. Det har intet, gentager, intet med A-kassen at
gøre!

Fra : @

Dato : 04-01-11 16:19

On Tue, 04 Jan 2011 11:37:35 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvis der er 120.000 arbejdsløse,

det tal forslår slet ikke gang det med MINDST 10

>så kan der jo gå
>4x120.000 = en lille halv million på efterløn inden
>det bliver et problem.

som før, minst en faktor 10 -

når fem millioner er gået på efterløn kan vi jo se om "problemet"
stadigbæk er der

det såkaldte problem er frit opfundet og det oure løgn

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 19:22

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Hvis der er 120.000 arbejdsløse, så kan der jo gå
> 4x120.000 = en lille halv million på efterløn inden
> det bliver et problem.

Der er bare det lille diskrete problem, at der ikke vil blive ved med at
være 120.000 arbejdsløse. Når krisen er overstået (og der er den på et
tidspunkt), så er vi tilbage i situationen fra før krisen med mangel på
arbejdskraft...bare endnu værre.

> Dem, der får de nye jobs, betaler da også skat, så
> hvorfor egentligt det?

Der er jo bare færre til at betale og flere til at modtage, der er her
problemet ligger.

> Det sker jo hele tiden, hvorfor skulle det være et særligt
> problem med efterlønnere? På et tidspunkt stopper de
> fleste med at arbejde.

"De fleste"? Ikke i vores nabolande. Tilbagetrækningsalderen er pga
efterlønnen meget lavere i Danmark end i nogen af vores nabolande.
Hvortil kommer at det ikke kan betale sig for vores virksomheder at
investere i efteruddannelse og opkvalificering af medarbejdere over
50-55 år, der alligvel bare forsvinder på efterløn som 60 årige. Det
koster både samfundet og virksomhederne dyrt.

Fra : @

Dato : 04-01-11 16:15

On Tue, 4 Jan 2011 08:12:58 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Der kommer 4 unge ud på arbejdsmarkedet for hver 5 der går på pension.
>Det betyder mangel på arbejdskraft.

hvor?

Måske kan du finde en meget speciel form for job som ikke kan besættes
-
men ellers er din påstand det rene vås -

der er langt flere ledige end jobs

>Nettoudgiften til efterløn for
>staten er 16 mia kr om året.

pladder,

hvis ikke efterløn vil en anden form for forsørgelse komme på tale -

eller mener du man blot skal lade ældre medborgere sulte og fryse
ihjel?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 19:22

> [...]

> -
> men ellers er din påstand det rene vås -

Måske er det ikke gået op for dig, men der er faktisk krise i
øjeblikket. Før krisen var der næsten ingen arbejdsløse. EFTER krisen er
vi tilbage i en situation med mangel på arbejdskraft, det er sikkert som
amen i kirken.

> pladder,
>
> hvis ikke efterløn vil en anden form for forsørgelse komme på tale -
>
> eller mener du man blot skal lade ældre medborgere sulte og fryse
> ihjel?

Det er såmænd ikke mere en nogle få år siden der blevet lavet en
undersøgelse, hvor efterlønnerne vurderede deres eget helbred: Kun 7%
beskrev deres helbrd spm dårligt, så der er meget få der har et dårligt
helbred og derfor skulle over på en anden ydelse, så som førtidspension,
revalidering, fleksjob eller sygedagpenge.
Faktisk er det mest udbredte handicap blandt efterlønnerne et
golfhandicap!

Fra : @

Dato : 05-01-11 21:30

(Jesper) wrote:

>Måske er det ikke gået op for dig, men der er faktisk krise i
>øjeblikket. Før krisen var der næsten ingen arbejdsløse.

jo, der var over 800.000 på bistandshjælp

>Det er såmænd ikke
<klip>

nå,

altså passer påstanden om besparelse ikke

og derfor lukker du en masse udenomssnak ud:

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 21:58

@ <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> jo, der var over 800.000 på bistandshjælp

Ikke på bistandshjælp, men på offentlig forsørgelse. Der er mange
forskellige grunde til at de er det: Revalidering, sygdom og invaliditet
er nogle af dem. Alle der modtager bistandshjælp har pligt til at være
tilmeldt Arbejdsformidlingen, med mindre de er syge.

> <klip>
>

> nå,
>
> altså passer påstanden om besparelse ikke
>

> og derfor lukker du en masse udenomssnak ud:

Det er jo fakta!

Fra : Lyrik

Dato : 03-01-11 02:52

On 3 Jan., 10:31, "Wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:

> [...]
> en fremskreden alder der bliver fyret, uden mulighed for at f et andet
> job. Det s kaldte "gr guld" er en myte. Hvem vil dog ans tte en fyret
> 65- rig, selvom den p g ldende f rst kan f folkepension som 71 rig? I
> al den tid skal man s v re "Til r dighed for arbejdsmarkedet" selvom
> arbejdsmarkedet ikke er til r dighed for den p g ldende, fx i en
> arbejdsl shedssituation som i dag. Nej, bevar efterl nnen og find
> pengene et helt andet sted. Sk r ned p kongehuset, p milit ret, tr k
> soldaterne hjem fra Afghanistan og spar de mange milliarder man poster
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du har helt ret. Udviklingen går hurtigere og hurtigere. Ogsaa
mentaliteten forandrer sig i lyntempo. Naar jeg ser "Casper
Christensen og Frank Hvam", saa kender jeg ikke laengere
menneskeracen! Naar jeg ser et publikum broele af grin over deres
platheder, saa taenker jeg, at det kulturelle niveau er ved at bevaege
sig ned mod chimpansestadiet . Jeg ser abegrotten for mig hvor silver
backen "Casper Christensen" smoerer sig ind i lort, mens "Frank-Hvam-
aben" farer hylende rundt om "Alpha-hannen" og proever nogle spontane
samlejebevaegelser med dem han kan faa fat i!

Jeg er paa efterloen! Skulle jeg kunne omgaas disse chimpansemennesker
i et arbejdsfaellesskab? De kan ikke omgaas mig! Det er sikkert! Vi
kommer fra forskellige kulturer og tidsaldre! generationerne er vokset
fra hinanden!

MvH
jens

Fra : Lyrik

Dato : 04-01-11 02:06

On 4 Jan., 08:12, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> [...]
> skatteindtægter fra dem der går på efterløn og faldende skatteindtægter
> fra firmaer der må undvære kvalificeret arbejdskraft.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Skal vi ikke være enige om at det er Folket som er for dyre at have?
Hvis vi nu afskaffer Folket, så kan oligarkerne sagtens klare sig uden
dem. Varene kan laves i Kina og importeres. Sparer vi Folket væk, så
sparer vi med det samme milliarder til efterløn, pensioner og
sygebehandling! Vi har heller ikke brug for at sende 4 ud på
arbejdsmarkedet. Alt!-kan importeres og laves i Kina. Vi sætter
kommunisterne, som klarer sig fantastisk,-i arbejde til at lave alt
for os!

Eller hvad synes du? Skal vi måske gå i det succesrige Kinas fodspor
og erstatte Lars Lykke med en kommunistisk centralkomite? Altså du ved
sådan skifte Chuck-fascist-Norris ud med formand Mao? Man må da
konstatere en ting i Kina, nemlig at folket ikke er en unødvendig
byrde for kmmunisterne, men selve dem det hele roterer omkring og til
hvis bedste alt skal centreres!

MvH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 19:22

> [...]

> konstatere en ting i Kina, nemlig at folket ikke er en unødvendig
> byrde for kmmunisterne, men selve dem det hele roterer omkring og til

Kære Jens!
Selv du må erkende, at det faktum at der går mange flere på pension end
der kommer ud på arbejdsmarkedet de kommende år er en udfordring for
velfærdssamfundet.
Hvordan klarede vi os dog i Danmark før indførslen af efterløn? Og hvad
gør vores nabolande? Ingen af dem har efterløn.
Det er værd at bemærke, at et flertal af dem der går på efterløn er
faglærte, eller har en kort-mellem- eller lang vidergående uddannelse.
Det er ikke folk der for alvor er i farezonen for at blive slidt ned før
tid. Faktisk udgør efterlønnernes livstil en langt større risiko for
deres helbred.

Fra : @

Dato : 05-01-11 21:28

On Wed, 5 Jan 2011 19:21:48 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Selv du må erkende, at det faktum at der går mange flere på pension end
>der kommer ud på arbejdsmarkedet de kommende år er en udfordring for
>velfærdssamfundet.

hvorfor er du nødt til at opfinde ikke-eksisterende problemer -

der er over en million arbejdsduelige mennesker i Danmark uden job -

så løgne om manglende arbejdskraft er intet argument for afskaffelse
af efterløn -

og den reform LLR foreslår vil jo først have virkning om 15 år, da
forslaget jo siger at det kun skal berøre folk som er under 45

og det klinger temmelig hult fra alle partier måske pånær et enkelt at
påstå at der ikke er råd til efterløn al den stund der er råd til at
importere bistandsmodtagere fra andre lande

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jesper

Dato : 05-01-11 21:58

@ <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> hvorfor er du nødt til at opfinde ikke-eksisterende problemer -
>
> der er over en million arbejdsduelige mennesker i Danmark uden job -

Hvor ser du dem hende? Vil du tvinge hjemmegående mænd/husmødre ud på
arbejdsmarkedet? Eller dem på sygedagpenge? Revalidering? Hvad med de
indsatte i statsfængslerne? (de arbejder allerede, i parantes bemærket).
Eller er det de 15-18 årige, som jo er under uddannelse, men også tæller
med i arbejdsstatistikkerne. Eller fuldtidsstuderende over 18, som i
mange tilfælde har deltidsarbejde ved siden af studiet. Eller vil du
tvinge deltidsansatte op på fuld tid?
En million arbejdsduelige mennesker, der er lige til at sætte i arbejde,
er rent ud sagt fri fantasi.

> [...]
>
> og den reform LLR foreslår vil jo først have virkning om 15 år, da
> forslaget jo siger at det kun skal berøre folk som er under 45

Jamen, det berører sandeligt også dem over 45. Jo ældre de er, desto
mindre grad bliver de berørt

> og det klinger temmelig hult fra alle partier måske pånær et enkelt at
> påstå at der ikke er råd til efterløn al den stund der er råd til at
> importere bistandsmodtagere fra andre lande

Og disse udenlandske bistandsmodtagere, taler de dansk? Er de uddannet
til at varetage danske stillinger i f.eks. det offentlige? Og hvor mange
af dem tror du er arbejdsløse, når krisen er overstået?

Fra : @

Dato : 06-01-11 10:49

On Wed, 5 Jan 2011 21:57:52 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hvor ser du dem hende?

at DU ikke vil se er dit problem

http://www.180grader.dk/Oekonomi/danmarks-reelle-ledighed-er-steget-til-287-pct

>Jamen, det berører sandeligt også dem over 45.

hvordan??

sidestep og vås som blot forsøger at skjule

at det stadigvæk klinger temmelig hult fra alle partier måske pånær et