Vrede!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-12-10 09:40

Det med vrede
(jeg har altid haft den stoerste selvkontrol i verden!
Det har en hel del at goere med at vaere i stand til
at paavirke via kvante mekanik, det gaelder baade
vrede og andre ting!)

Naa, grunden til jebg naevner det, er at under tortur programmeringen
blev det naevnt at de
(Bjoernholt og Co.) maaske kunne bruge mangel paa
selvkontrol som en undskyldning!

For at tortere vrede ud
(dvs. Saette lighedstegn mellem at foele vrede og det at
smerte signaler bliver sendt ind til min brainstem fra programmering)

Det er saa gjort i 98-2000!
det er se en del af at oedelaaegge min hjernemasse
Ved at fjerne testosteron, da der samtidig blev gjort
en del for at fjerne sex lyst)

Undskyldningen er latterlig!
Foer det tidspunkt har mjeg aldrig haft problemer
Med feks ordens magten, udover de gav mig en skideballe
Da jeg i 6.klasse var med til at oedelaegge nogle vinduer!

Samtidig ville det Danske forsvar naeppe, lade mig
Gaa rundt med skarpladt vaaben i Danmark i fredstid!
Hvis det var nogen som helst tegn pa mangel
paa selvkontrol!

At Bjoernholt saa bagefter i 2008, har faaet mig til
At paastaa at jeg fysisk har slaaet en person(pure loegn)
Da personen eller ville vaere kommet alvorligt skade!

Sandheden er havde jeg ikke gjort det, saa var personen
blevet myrdet, ligesom et andet familie medlem!
(det var mens jeg stadiigvaek var programmeret til
Ikke at maette forsvare mig selv)

Jeg fik besked paa sniffe lightergas
(maske for skjule skaderne fra testosteron og melatonin mangel)

Koebe et billede og haenge det paa vaeggen ved siden
af mit fjernsyn!
(for at goer grin med at jeg er blevet latterlig gjort i hele
Verden!

Fordi at under torturen, blev jeg sat til at sige:
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Eftersom at jeg ikke bryder mig om DF, saa vil jeg aabenbart
have kvinder kneepet af Muslimske hunde!

Det blev vist i sjove hjemmevideoer!

Det er saa en del af grunden til at jeg
er den altide gode!

Kvante mekanisk af tortur!

Har jeg soerget for at der aldrig kommer til at vaere
mennesker, som ikke faar det forklaret indtil de
forstaar det!

Altid er lang tid!
Naar det begynder, saa holder det aldrig op!

Foelte vrede i morges, det er ligesom brudt ud!
Men det er foelt forkert, det er foelt paa en anden
persons vegne, som om at foelserne er noget den
person foeler!

(indlevelse og medfoelelse,
har aldrig vaeret et problem for mig, ihvertfal ikke for
tortur-programmeringen, og det udtryk er brugt med
en god grund)

Jeg tror det har vaeret absolut livsnoedvendigt
At foele den vrede, og det har ogsaa vaagnet
Hjernen op og lagt ihvertfald 10 procent ekstra
paa min ik, plus 5 procent jeg fik paa lidt tidligere!

Ps. Hvis alle internet udbydere havde udstyr der kraever
Et sd-card(smartcard) indsat! Saa er der ekstra sikkerhed
Og kunderne behoever ikke ar huske deres brugernavn!

Folk kan jo bare lade det sidde i Modem/Router
ligesom i en digital tv modtager!
(og tage et med naar de tager paa ferie)

Bare ene ide!

Kryds: 3 grupper

--
Sane