Jule-surprise "dansker" nappet for terror
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-10 14:35

http://jp.dk/udland/europa/article2287684.ece
Hollandsk politi har anholdt en dansk statsborger sammen med 11 andre i
Rotterdam på mistanke om terror.

Efterretningstjenesten AIVD mener, at de anholdte planlagde at
gennemføre terrorangreb i Holland inden for nær fremtid, skriver avisen
de Volkskrant.

Mvh
Martin

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-12-10 14:39

On Sat, 25 Dec 2010 14:34:50 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
>
> Efterretningstjenesten AIVD mener, at de anholdte planlagde at
> gennemføre terrorangreb i Holland inden for nær fremtid, skriver avisen

Dansker.???

"De 12 mænd er i alderen 19 til 48 år og har alle SOMALISK baggrund"

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-10 14:51

On 12/25/2010 02:39 PM, S.A.Thomsen wrote:

> Dansker.???
>
> "De 12 mænd er i alderen 19 til 48 år og har alle SOMALISK baggrund"

Vi skal være solidariske her i julen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-12-10 17:22

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dansker.???
>
> "De 12 mænd er i alderen 19 til 48 år og har alle SOMALISK baggrund"

Er du dansk statsborger så er du Dansker. Vi er meget stolte af vores
dansk/somaliske medborgere.

Fra : Kert Rats

Dato : 25-12-10 17:57

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er du dansk statsborger så er du Dansker. Vi er meget stolte af vores
> dansk/somaliske medborgere.

At man er dansk statsborger er ikke ensbetydende med, at man af sit hjerte
er dansker.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 25-12-10 22:04

Den 25-12-2010 17:57, Kert Rats skrev:

> At man er dansk statsborger er ikke ensbetydende med, at man af sit hjerte
> er dansker.

Hvordan vil du så undersøge, om folk af hjertet er danskere?

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-12-10 00:05

"Vidal" skrev i meddelelsen

Hvordan vil du så undersøge, om folk af hjertet er danskere?

Vi kan starte med at se om de planlægger terror.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 01:09

On Mon, 27 Dec 2010 00:04:56 +0100, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>"Vidal" skrev i meddelelsen
>>
>Hvordan vil du så undersøge, om folk af hjertet er danskere?
>>

>Vi kan starte med at se om de planlægger terror.

Og når een somalier i Holland omgås folk der planlægger terror, så
UDVIS ALLE SOMALIRE FRA DK

Better safe than sorry vi skylder ikke somaliere menneskerettigheder
eller noget andet - de har ikke gjort andet for os end pirateri og de
straffer selv kollektivt og generaliserende

Fra : DADK

Dato : 28-12-10 01:23

Kim Frederiksen wrote:
> "Vidal" skrev i meddelelsen
>>
> Hvordan vil du så undersøge, om folk af hjertet er danskere?
>>

> Vi kan starte med at se om de planlægger terror.

Det er muligt at islam har beriget verden med forskellige ting tilbage i
900-tallet, men i dag beriger islam og muslimer kun verden med terror,
heroin, fattigdom, fødselsoverskud og ufred.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-12-10 19:49

On Sat, 25 Dec 2010 17:21:44 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er du dansk statsborger så er du Dansker.

Nej, så er du dansk statsborger. Du bliver sgu heller ikke til en fynbo,
bare fordi du flytter til Fyn.

> Vi er meget stolte af vores
> dansk/somaliske medborgere.

Ja, de fleste af dem, men den terrorist-wannabe må de gerne beholde i
Holland.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-10 20:07

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
vwnvglwhge92$.1c3b6u2tgc1km$.dlg@40tude.net:

> Nej, så er du dansk statsborger. Du bliver sgu heller ikke til en
> fynbo, bare fordi du flytter til Fyn.

Øh, jo, chatnar. Det danske sprog kan være en svær én, men ordet "fynbo" kan
selv du vel dekode? Ellers kan det da bøjes lidt i neon:

Ordet "fynbo" er et sammensat ord. Det er sammensat af "fyn" og "bo". "Fyn"
er en henvisning til en særlig, geografisk lokation, og "bo" er en
henvisning til en person, der rent faktisk har sit hjem på denne geografiske
lokation. En "fynbo" er således en person, der... tadaaaa... bor på Fyn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-10 01:25

"Jens Bruun"
> En "fynbo" er således en person, der... tadaaaa... bor på Fyn.

Så der bor ingen fynboer i Kbh.?
Eller jyder for den sag?
Og man kan heller ikke tænke sig en fynbo der har bosat sig i Bangkok?

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-12-10 01:28

On Sun, 26 Dec 2010 01:25:25 +0100, Eyvind Dk wrote:

> "Jens Bruun"
>
> Så der bor ingen fynboer i Kbh.?
> Eller jyder for den sag?
> Og man kan heller ikke tænke sig en fynbo der har bosat sig i Bangkok?
>
> Mvh Eyvind

Nu er Jens Bruun ikke så kvik, så bær over med ham.

Fra : Volger Garfield

Dato : 26-12-10 18:58

On Sun, 26 Dec 2010 01:27:49 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Nu er Jens Bruun ikke så kvik, så bær over med ham.

"Fandens osse" - tænker(!) Jens Bruun, "så er jeg altså stadig bare
københavner - øv øv".

Volger