Iran frigiver ledende al-Qaedamedlemmer
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-12-10 11:44

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1476372.ece

"Iran har angiveligt løsladt ledende al-Qaedamedlemmer, så de kan styrke
gruppens pakistansk-afghanske front"

Gode venner hjælper hinanden i nødens stund og så lige en julegodte af de
gode http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1476372.ece

Fra : kk

Dato : 24-12-10 12:53

Amen!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-12-10 14:10

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Amen!

Åerh jeg føler mig rigtig i julehumør så ta den her:

"Nordkorea er på vej med ny atomsprængning" og så blev det atter jul i
Nordkorea

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1476418.ece

Fra : Tim

Dato : 25-12-10 02:58

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1476372.ece
>
> "Iran har angiveligt løsladt ledende al-Qaedamedlemmer, så de kan styrke
> gruppens pakistansk-afghanske front"

Who gives a flyin'?

/Tim

Fra : Tim

Dato : 25-12-10 02:59

> [...]
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1476372.ece
>
> "Iran har angiveligt løsladt ledende al-Qaedamedlemmer, så de kan styrke

Hvad med at holde den slags "nyheder" til mullaer, der interesserer sig for
den slags perverst religiøse tosserier?

/Tim