Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Det gule lys der var udenfor her til aften~
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 08-08-01 21:06

Hejsa

Her til aften var der på et tidspunkt et regnvejr samtidig med at solen var
ved at forsvinde ned bag nogle bygninger. Disse to ting gjorde til sammen at
der kom et meget gult og varmt lys som jeg straks benyttede lejligheden til
at tage et billede af.
Dette kan findes på http://henrik.boegh.net/index.php?side=foto
Kommentarer modtages meget gerne.

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´

Fra : Karsten Olesen

Dato : 08-08-01 21:15

"Henrik Bøgh" <h_nospam_@boegh.net> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> der kom et meget gult og varmt lys som jeg straks benyttede lejligheden
**********************
Uha ja..rart at se den ægte uforfalskede stemning
i et billede..
Meget originalt og stemningsfuldt.
...men hvorfor lige en Volvo ??

MVH

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 11-08-01 05:50

Karsten Olesen vreettee in meeseaagjee <9ks6jr$28fa$1@news.cybercity.dk>:

[...]

> ..men hvorfor lige en Volvo ??

Det stod der og jeg gad ikke bære den væk når det nu regnede ;))

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h
` http://henrik.boegh.net/ ^ http://irc.linux.dk/
` - Don't trust a person who likes using SLRN

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 08-08-01 23:24

Meget stemningsfuldt, og "alternativt" billede. Nærmest grafisk.
Havde bilerne været fra 30´-40´erne, kunne man have troet, det var et gammel
bruntonet billede du havde scannet ind...

/Asger Ellekrog

Fra : Søren Petersen

Dato : 09-08-01 00:24

ja og jeg har lige fået mit første digital camera - et nikon 995..
dette er de første fotos taget med det - jeg har endnu ikke nået at checke
hele
indstillingerne endnu -
men lyset var så fascinerende at jeg skulle prøve

ses her http://www.tossen.dk/fotos/fotos.htm

hilsen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 09-08-01 19:14

"Søren Petersen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele
> indstillingerne endnu -
> men lyset var så fascinerende at jeg skulle prøve

***************************

De 2 fotos er OK, hvis det er stemningen som skal frem,
en sen sommeraften....ellers er de jo nok lidt mørke..

MVH

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-08-01 10:24

Kanon billede.. fed stemning.. Man kunne måske ønske sig at billedet
strakte sig en smule længere til højre.. ellers rigtig fedt!!!

Henrik

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 11-08-01 05:49

Henrik Pedersen vreettee in meeseaagjee
<3b7255e9$0$304$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> Kanon billede.. fed stemning.. Man kunne måske ønske sig at billedet
> strakte sig en smule længere til højre.. ellers rigtig fedt!!!

Jeg er egentlig enig. Mit "problem" var bare at det regnede, og for at få
det drejet en smule mere til højre, var jeg nød til at gå ud i regnvejret.
Billedet er faktisk taget fra opgangen til min lejlighed.

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-08-01 18:51

"Henrik Bøgh" <h_nospam_@boegh.net> wrote in message

> Kommentarer modtages meget gerne.