Rangorden idag er som slaveri I oldtiden
Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-10 00:37

Rangorden idag er som slaveri I oldtiden
"   Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af samme
race, tro og farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme inden
middag.   Senator George Aiken
"   Between a man and his wife nothing ought to rule but love.
Authority is for children and servants, yet not without sweetness. "
William Penn
"   De store er kun store, fordi vi ligger på knæ.Lad os rejse os
Max Stirner
"   Hvis vise Mænd ikke tog fejl, måtte Narrene fortvivle.Goethe
"      If there were no bad people there would be no good
lawyers.      Dickens (1812-1870)English Novelist
"   Jeg vil ikke være medlem af en klub, som vil have mig som
medlem. Groucho Marx
"   Let us be thankful for the fools. But for them the rest of us
could not succeed.Mark Twain
"   Man kan godt være et skvat og dog et godt menneske. Betty
Nansen
   Man kan tage en mand ud af ghettoen, men man kan ikke tage
ghettoen ud af en mand.    Leon Spinks
   If you are too fortunate, you will not know yourself. If you
are too unfortunate, nobody will know you.      Thomas Fuller
Man lever i grunden kun, når man nyder andres velvilje.Goethe
      Hvis en mand en gang falder, tramper alle på ham
Thomas Fuller
   I'm not popular enough to be different!.." says Bart Simpson
Selv de mest hæderlige stormænd behøver skurke i deres omgivelser. Der
findes ting, som man ikke kan bede hæderlige mænd om at gøre. Jean
De La Bruyére
   Den, som kan kommandere, finder altid dem, som bør lyde.
Friedrich Neietzsche
   Det er langt lettere at handle under tyranniets vilkår, end
det er at tænke.      Hannah Arendt
   En mand der elsker som en kvinde bliver derved slave. En
kvinde der elsker som en kvinde bliver en mere perfekt kvinde.
Nietzsche
   Hvis alle penge og al ejendom i denne verden en vilkårlig dag
kl. 3 om eftermiddagen blev fordelt ligeligt blandt jordens beboere,
så ville man allerede kl halv fire kunne fastlå betydelige forskelle i
menneskenes ejendomsforhold.    Paul Getty 1892 - 1976
   Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke
taler engelsk. Homer Simpson
   Jeg ønsker at blive den hvide mands bror, ikke hans svoger.
Martin Luther King, Jr