Den intime time
Fra : Claudia

Dato : 08-08-01 20:17

Jeg hørte engang en rigtig god sang i serien "den intime time" der kørte på
tvdk. Jeg synes selv at jeg har ledt over alt efter den sang, men uden held

Jeg mener at dem der synger den hedder et eller andet med "purple" og i
sangen synger hun noget med "i know, i know, i know"

Beskrivelsen lyder måske lidt skaldet, men hvis der er nogen med
"oplysninger der kan føre til opklaring" vil jeg meget gerne vide det

Claudia

Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 09-08-01 18:16

Hej

Det kunne godt være Prince´s "purple rain"
Claudia <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b719034$0$285$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Frank

Dato : 09-08-01 21:15

> Jeg mener at dem der synger den hedder et eller andet med "purple" og i
> sangen synger hun noget med "i know, i know, i know"

Purple Rain med Prince måske?

Men det er nu godt nok ikke en "hende"

Frank

Fra : Claudia