Juian Assange løsladt
Fra : DADK

Dato : 16-12-10 14:14

Nogle gange hader jeg at få ret.

Fra : Lyrik

Dato : 16-12-10 07:34

On 16 Dec., 14:14, DADK <d...@webspeed.dk> wrote:
> Nogle gange hader jeg at f ret.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dit had er vand til alle frie menneskers spirer. Vi vokser og gror
næret af dit had!

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-12-10 15:49

On Thu, 16 Dec 2010 06:34:27 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Dit had er vand til alle frie menneskers spirer. Vi vokser og gror
> næret af dit had!
>
> Jens

Tja, jeg hører til dem der ikke behøver at snylte på andre, for at vokse og
gro, men sådan er vi jo så forskellige.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-10 17:11

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
1drtonprnz2hc$.n5ne350peu67.dlg@40tude.net:

> Tja, jeg hører til dem der ikke behøver at snylte på andre, for at
> vokse og gro, men sådan er vi jo så forskellige.

Skrev kontanthjælpsmodtageren med den "dårlige ryg", der beredvilligt
fortæller om sin særdeles aktive dagligdag med børn og foran computeren, men
som ikke ser sig i stand til at yde et ærligt stykke arbejde for sit
udkomme...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 22:57

Jens Bruun wrote:
> [...]
> fortæller om sin særdeles aktive dagligdag med børn og foran computeren, men
> som ikke ser sig i stand til at yde et ærligt stykke arbejde for sit

Sig mig, hvad er det egentlig i har med hinanden? Skal jeg leje et
hotelværelse så i kan få afgjort én gang for alle hvis tissemand der er
størst?

Jens, S A Thomsen har i nogle debatter detaljeret redegjort for sin
sygdom. De forklaringer lød i mine ører ganske rimelige. Er du en slags
højrefløjens svar på Kim Larsen?

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-10 23:11

"DADK" skrev i meddelelsen

>Jens, S A Thomsen har i nogle debatter detaljeret redegjort for sin sygdom.
>De forklaringer lød i mine ører ganske rimelige. Er du en slags
>højrefløjens svar på Kim Larsen?

De får begge for lidt, så de er lidt bitre når de er på internettet.

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 23:13

Thomas M wrote:
> "DADK" skrev i meddelelsen

> De får begge for lidt, så de er lidt bitre når de er på internettet.

Du motivanalyserer

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-12-10 23:34

On Thu, 16 Dec 2010 23:13:02 +0100, DADK wrote:

> Du motivanalyserer

Han er bare pisse misundelig.

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 23:39

S.A.Thomsen wrote:

> Han er bare pisse misundelig.

Du mener misundelig på en (citat) "kontanthjælpsmodtager der ligger på
sofaen dagen lang" vs en (citat) "betonslum chatnar"

Men ja, sofaen kalder da engang i mellem. Burde næsten kalde den Thomsen
blot af respekt

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-12-10 10:34

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d0a8e63$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> De får begge for lidt, så de er lidt bitre når de er på internettet.

Hahahahaha.

Hvad hjertet er fuld af...

Du er nu sjov, "Thomas M".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-10 10:40

"Jens Bruun"
> Du er nu sjov, "Thomas M".

Men er der noget om snakken?

Mvh Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-12-10 11:20

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4d0b3008$0$23756$14726298@news.sunsite.dk:

> Men er der noget om snakken?

Jeg kan dårligt udtale mig på jubelidiotens vegne. Jeg selv er nået til et
sted i livet, hvor en god fodboldkamp uden skader, 10 sekundmeter foran for
tværs og en god frokost med øl og snaps har højere prioritet. Og dér føler
jeg mig ikke i underskud.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-10 12:33

"Jens Bruun"
> [...]
> sted i livet, hvor en god fodboldkamp uden skader, 10 sekundmeter foran
> for tværs og en god frokost med øl og snaps har højere prioritet. Og dér

Hmmmm.... jeg foretrækker nu 7 sek.meter agten for tværs (eller en plat
læns)!
(Så ka' glassene også stå på et vådt viskestykke)

Mvh Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-10 14:30

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4d0b4a80$0$23762$14726298@news.sunsite.dk:

> Hmmmm.... jeg foretrækker nu 7 sek.meter agten for tværs (eller en
> plat læns)!
> (Så ka' glassene også stå på et vådt viskestykke)

Det kan du bilde mig ind. Jeg er dog ikke pensioneret helt endnu, og
foretrækker stadig lidt sport og våd røv. Når den går 12 mil godt rebet, så
har jeg det allerbedst. Men det har gasterne det så ikke altid.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 22:53

Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Dit had er vand til alle frie menneskers spirer. Vi vokser og gror
> næret af dit had!
>
> Jens

Du er for viderekomne. Jeg forudså i denne gruppe at Assange ville blive
løsladt fordi man mener anklagen er grundløs.

At jeg hader at jeg (vanen tro) fik ret skyldes det faktum, at Julian
Assange er en forbryder, en hæler af tyvekoster som blot er blevet
populær på at narre naive sjæle som dig.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-12-10 10:52

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At jeg hader at jeg (vanen tro) fik ret skyldes det faktum, at Julian
> Assange er en forbryder, en hæler af tyvekoster som blot er blevet populær

Assange er en helt, intet mindre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-12-10 11:09

On Fri, 17 Dec 2010 10:52:27 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Assange er en helt, intet mindre.

Assange er en selvcentreret anarkistisk nar, som måske, måske ikke er en
sexforbryder.

Fra : DADK

Dato : 17-12-10 12:33

S.A.Thomsen wrote:

> Assange er en selvcentreret anarkistisk nar, som måske, måske ikke er en
> sexforbryder.

Du ramte plet. Lige i målskiven.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-12-10 12:39

> Du ramte plet. Lige i målskiven.

Ja en målskive der befinder sig på det yderste højre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-12-10 13:32

On Fri, 17 Dec 2010 12:38:47 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ja en målskive der befinder sig på det yderste højre.

Følte du dig da truffet.?

Fra : DADK

Dato : 17-12-10 14:54

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja en målskive der befinder sig på det yderste højre.

Så der det da endnu bedre ramt.

Fra : DADK

Dato : 17-12-10 15:28

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja en målskive der befinder sig på det yderste højre.

Jeg prøver igen

Så er det da endnu bedre ramt!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-12-10 16:24

> Jeg prøver igen
>
> Så er det da endnu bedre ramt!

Ja hvad er det man siger: "den ene mands frihedshelt er den anden mands
terrorist.

Fra : DADK

Dato : 17-12-10 16:58

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvad er det man siger: "den ene mands frihedshelt er den anden mands
> terrorist.

Det må du uddybe. Er du terrorist fordi Julian Assange er sat fri eller
hvad mener du?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-12-10 21:31

> Det må du uddybe. Er du terrorist fordi Julian Assange er sat fri eller
> hvad mener du?

Julian Assange er min frihedshelt.

Fra : DADK

Dato : 20-12-10 06:03

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Julian Assange er min frihedshelt.

Well, du skifter helte som vi andre skifter underhylere, så det siger jo
ikke alverden.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-12-10 16:54

> Well, du skifter helte som vi andre skifter underhylere, så det siger jo
> ikke alverden.

Enhver der stiller sig op imod USA er min helt. Julian Assange, Arafat, Kim
jong Il osv

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-12-10 17:11

On Mon, 20 Dec 2010 16:54:26 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Enhver der stiller sig op imod USA er min helt. Julian Assange, Arafat, Kim
> jong Il osv

Du er altså et skoleeksempel på en hjernedød idiot, hvis vigtigste
leveregel er: "Min fjendes fjende er min ven".

Fra : DADK

Dato : 21-12-10 04:34

S.A.Thomsen wrote:

> Du er altså et skoleeksempel på en hjernedød idiot, hvis vigtigste
> leveregel er: "Min fjendes fjende er min ven".

Og en type der ikke kan lide f.eks trafiklys. Alle der er imod trafilys
er min ven. Hvorfor er det nu lige, at det er prisværdigt at være imod USA?