Tilbage til Poul Eefsen tiden :-(
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-10 09:56

Husker tydeligt de mange situationer hvor jeg var oppe
mod Poul Eefsens stormtropper - det dumme svin!!!
Men så kom Hanne Bech Hansen og Kai Vittrup.
Overværede et par foredrag af Kai Vittrup og
overværede et par store demoer i begyndelsen af
århundret, der foregik fuldstændig gnidningsløst!
Højeste karakter til Hanne Bech Hansen og Kai Vittrup
for deres modernisering af politiet!
Men så kom "de autonome" - de dumme svin - og
og ødelagde hvad tusinder have bygget op.
OG SÅ kom Johan Reimann - det 4stjernede dumme
svin - og skruede tiden tilbage til dengang den latterlige
fascist Poul Eefsen styrede tropperne!

Løsning:
Rød stue tager hårdt fat på de autonome
og giver dem lidt almen opdragelse!
Blå stue tager hårdt fat på Johan Reimann
og sørger for at hans karriere som politichef bliver
overordentlig kort.

Men det bliver nok en kold dag i helvede før hverken
venstreorienterede eller højreorientede kan samle sig
om noget SÅ simpelt!

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 15:18

On Thu, 16 Dec 2010 09:56:25 +0100, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A
eyvind punktum dk> wrote:

> [...]
>århundret, der foregik fuldstændig gnidningsløst!
>Højeste karakter til Hanne Bech Hansen og Kai Vittrup

Alle var de for længe om at bakke op om DF forslag om vandkanoner og
gummikugler så samme dumpekarakter til alle