Fiskere for Frihed
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-12-10 03:56

Nogle aktivister "Fiskere for Frihed" har taget affære overfor den
nissefjendtlige præst ved Løkken Frikirke Jon Knudsen, som lærer sine
børn at nisser er dæmoner der kommer fra djævlen, og skiftet den hængte
nisse ud:
http://www.uriasposten.net/archives/21200
Man kommer helt i julehumør

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 05:09

On Thu, 16 Dec 2010 03:56:06 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>nissefjendtlige præst ved Løkken Frikirke Jon Knudsen, som lærer sine
>børn at nisser er dæmoner der kommer fra djævlen, og skiftet den hængte

Hvis en skør præst bruger ytringsfriheden til advarsel mod
nissedjævle, kan det så på nogen måde undskyldes at censurliderlige
fiskere stjæler hans antiprofettegning.

Tyveri af religiør kunst er og bliver strafferets-overtrædelse
og når en ufarlig ildsjæl ytrer sig og berøves, så sku man tro at de
nok så humoristiske fiskere var muslimer
Sympatiser ikke med dem, og tro ikke at præster særlig ofte er
skitzofrene, selvom de bagtales meget

Præster fanger ikke folk med lasso, som psykiatere gør for at få
kunder i deres butik. Respekter tossen

Som Piet Hein skrev "Den virkelig vise er den der forstår, at forstå
også den som han ikke forstår"
Men selvom at de intolerante ikke kan forstår præsten , så bør de ikke
smile positivt af menneskerettighedsbrud mod hans ejendomsret og
håneret mod dæmoner
At holde med fiskerne er at være en skiderik.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-12-10 08:15

On 12/16/2010 05:09 AM, Bo Warming wrote:

> Hvis en skør præst bruger ytringsfriheden til advarsel mod
> nissedjævle, kan det så på nogen måde undskyldes at censurliderlige
> fiskere stjæler hans antiprofettegning.

Sludremads...

Fra : @

Dato : 16-12-10 11:25

On Thu, 16 Dec 2010 08:15:26 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Sludremads...

netop-

vi HAR jo set hovrledes personer med anderledes tilgang til tingene
reagerer - noget med angreb på ambasader flagafbrændinger og
dødstrusler - reaktionen i Nordjylland er sp langt mere fredelig

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 12:03

On Thu, 16 Dec 2010 11:25:07 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
>reagerer - noget med angreb på ambasader flagafbrændinger og
>dødstrusler - reaktionen i Nordjylland er sp langt mere fredelig

Men hvorfor et Martin Larsen blevet forsvarer for kriminelle

Man kan da imødegå en dum præst uden at stjæle fra ham

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 12:01

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Sludremads...

Fiskerne der ser præstens sære dekoration kan da bare gå forbi og se
den anden vej - elsker du tyveri?

Bringer du en emne, så lad os debatere der fornuftigt.

Skældsord er spild af tid

Selvfølgelig er det bagateltyveri men fiskerne minder om autonome der
hærværker mit plankeværk - kan det undskyldes?

Eller bringer hærværk dig også i julehumør?

Ens regler gælder for præster og fiskere, dig og mig
og ytringsfrihed er ukrænkelig

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 14:39

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Sludremads...

Når LAdy Gaga angriber nissepjat så medbringer hun egen nissedukke,
men lovbrud-liderlige ML hylder tyvske autonomfiskere
og glemmer at der er aldrig nogen undskyldning for selvtægt

ML flygter fra lov-og-orden pointen - helt som fiskertosserne

God julestemning, selvom du får den ved at hylde mobbepjat

Præsten tåler nok mobningen og kommer som jeg i endnu bedre julehumør
ved som jeg at tænke
"Den der ler sidst, ler bedst"

At autonomstilen tiltrækker ML er skuffende for alle andre end
muslimer hvis håb er sådan inkonsistens

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-12-10 16:08

On 12/18/2010 02:38 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> ML flygter fra lov-og-orden pointen - helt som fiskertosserne
>
> God julestemning, selvom du får den ved at hylde mobbepjat

Jeg kender ikke til ejerforholdet af kirken, men jeg tror ikke at Jon
Knudsen er ejer. Du opfinder falske anklager mod ML blot for at fnidre
og Jon er i Satans klør når han forsøger at gøre børn til nisse-fober,
ligesom BW er.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 19:25

On Sat, 18 Dec 2010 16:07:32 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Knudsen er ejer. Du opfinder falske anklager mod ML blot for at fnidre
>og Jon er i Satans klør når han forsøger at gøre børn til nisse-fober,

Når aviserne skriver at Jon bestyrer en frikirke kan han sagtens
tænkes at være ejer
Det er under alle omstændigheder sandsynligt at den nissedukke som han
har opsat til glæde for børn og voksne i regionen er hans egen
ejendom.
Men du er altså modstander af ejendomsret - kommunist?

Hvis jeg vil gøre folk til islamofober på mit plankeværk og min
folkeoplysning rammes af hærværk fra dine autonomvenner der også hader
ytringsfrihed, så burde vandalerne spærres inde.
Bør du også, hvis der er konsistens i dit skriv?

Hvordan kan du opdigte at jeg er nisse-fob fordi jeg er
forsvarsadvokat for en ikke tilstedeværende offer for dine
voldspsykopatiske fiskervenner?

Medierne, fiskerne og du er klart uden den humor som Jon og jeg er
heldige at være begavet med

Men dit julehumør er om ondskabsfuldhed og sadisme

Glistrup spurgtes om der kan være ondskyldning for selvtægt og nævnte
at hvis bilsælgeren ser en bil , der netop et forsvndet fra hans
udstilling, holdende på gågaden , med nøglerne i, så vil dommeren
næppe dømme ham for at fratage den fra tyven og spare
politi-arbejdskraft..

Men dine uprovokerede svinestreger er jo en helt anden boldgade, omend
i bagatelbranchen.
Jeg har aldrig hørt om nissetroende børn der ku få psykisk men af en
joke om en nissefanden i dukkeformat hængende på en præsts hus i
taghøjde som tankevækkende og æstetisk berigelse.
Da vi hængte strømper op lillejuleaften og råbte dav far da de
fyldtes, blev MOR sur over at ritualet ikke gik efter bogen.
Jeg syns præsten skal have lov at stjæle barnetroen HVIS HAN KAN og at
TV ikke interviewer ham skyldes nok mediernes kristendomsfobi og
islamfili og at præsten er for charmerende og nuanceret til at matche
de stereotype ML og journalist-fjendebilleder

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 05:52

On 12/18/2010 07:25 PM, Bo Warming wrote:

> Hvordan kan du opdigte at jeg er nisse-fob fordi jeg er
> forsvarsadvokat for en ikke tilstedeværende offer for dine
> voldspsykopatiske fiskervenner?

Jeg skriver at du er *i Satans klør* - lær at læse!
Og dette indtryk bestyrkes af dine infame løgne, igen igen. Der er jo
INGEN der ved hvordan nissen er forsvundet.

> Medierne, fiskerne og du er klart uden den humor som Jon og jeg er
> heldige at være begavet med

Din humor er en sindssygt fnisende fjolle-tosse

> Men dit julehumør er om ondskabsfuldhed og sadisme

projektion...

> Jeg syns præsten skal have lov at stjæle barnetroen HVIS HAN KAN og at

Dit syn på børneopdragelse vækker afsky hos alle - ved du vel?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 09:48

On Sun, 19 Dec 2010 05:52:09 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg skriver at du er *i Satans klør* - lær at læse!
>Og dette indtryk bestyrkes af dine infame løgne, igen igen. Der er jo
>INGEN der ved hvordan nissen er forsvundet.

Fiskerne har stjålet nissefiguren der var opsat på en af kirken eller
præsten ejet bygning med en fornufts-dyrkende anti-overtroisk tekst

>Din humor er en sindssygt fnisende fjolle-tosse

Hellere det end at lade børn opleve ML-typers glæde ved tyveri som
noget ukritisabelt
Du sætter lighedstegn mellem et begreb og en persontype -
inkommensurable størrelser
Lær basal grammatik

>projektion...

Nej det er håndgribelig ondt at stjæle præstens livsværk og
ytringsfrihed

>Dit syn på børneopdragelse vækker afsky hos alle - ved du vel?

Hvis mit ønske om lov og orden og ytringsfrihed afskys af andre end
dig, så overraskes jeg - mener nogen som ML?

At stjæle barnetro er lovligt - din sadisme er både kriminel og
skadelig

At stjæle et relief svarer måske til når de autonome afbrænder mit
plankeværk som har kostet tusind
er af kroner i materialer(tunge fyrreplanker) og dertil opsætning

Kommunisten ML hader ejendomsret

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 10:29

On 12/19/2010 09:48 AM, Bo Warming wrote:

> Fiskerne har stjålet nissefiguren der var opsat på en af kirken eller
> præsten ejet bygning med en fornufts-dyrkende anti-overtroisk tekst

Falsk anmeldelse. Hvor dybt kan du synke? Bliver lynchning det næste?

> Du sætter lighedstegn mellem et begreb og en persontype -
> inkommensurable størrelser
> Lær basal grammatik

Min grammatik fejler intet udover perler for svin.

[nonsens-snip]

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 14:18

On Sun, 19 Dec 2010 10:28:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Falsk anmeldelse. Hvor dybt kan du synke? Bliver lynchning det næste?

>Min grammatik fejler intet udover perler for svin.

>[nonsens-snip]

Inkommensurable størrelser er når man sammenligner noget
usammenligneligt

Du kan ikke sætte lighedstegn mellem en humor ogen tosse

Hvorfor bifalder du fysisk indgreb mod præstens ytringsfrihed,
Fordi du er uenig med ham?
Det er jeg også

Men lad dog barnet skabe debat påen for et vestlysk lokalsamfund
brugbar måde som du næppe har føling med

FAlsk anmeldelse som jeg ikke begår er også ytringsfrihed og der er en
kløft til din lynchngs og hærværks og tyveri moral
og som du bør overlade til autonome og muslimer og fiskerbøller uden
humor

Måske fiskeradfærd er OK i de lokale kredse - man at du bifalder fysik
mod symboler uden at have været der, finder jeg usympatisk og skadelig
for DFsagen - vi bør holde vor sti ren

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 14:40

On 12/19/2010 02:17 PM, Bo Warming wrote:

> Inkommensurable størrelser er når man sammenligner noget
> usammenligneligt
>
> Du kan ikke sætte lighedstegn mellem en humor ogen tosse

Læs mit svar igen...

> Hvorfor bifalder du fysisk indgreb mod præstens ytringsfrihed,
> Fordi du er uenig med ham?
> Det er jeg også

Du bliver ved med at vrøvle - er du døv?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 17:03

On Sun, 19 Dec 2010 14:39:30 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Læs mit svar igen...

>Du bliver ved med at vrøvle - er du døv?

Din trådstart sympatiserer med autonomtyper

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-10 01:56

>Min grammatik fejler intet udover perler for svin.

Hvis du var liberalist ville du vide at på et frit marked må man sælge
billigt "kaste perler for svin" i en introduktionsperiode og så måske
senere er rygtet om dine high brow indlæg blevet så folk betaler dig
for at læse dem

Dit flæb om at du skriver bedre end andre og ingen takker dig, betaler
ingen dig for

JEg efterlyser forståelighed, ikke perler.

Da præsten så sin nisse udskiftet, var han da blevet bestjålet - ja
eller nej?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-12-10 07:27

On 12/20/2010 01:55 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> JEg efterlyser forståelighed, ikke perler.
>
> Da præsten så sin nisse udskiftet, var han da blevet bestjålet - ja

Du er som en senildement der råber ophidset ude i mørket efter indbildte
fantomer.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-10 08:52

On Mon, 20 Dec 2010 07:27:14 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du er som en senildement der råber ophidset ude i mørket efter indbildte
>fantomer.

Hvilke fantomer? - vi er ikke tankelæsere.

Selv et ja nej spørgsmål evner du ikke at besvare - pga dit
terroristiske julehumør?

Er der tyveri som du IKKE forsvarer i din trådstart eller iøvrigt?

Kommunister der stjæler fra de rige og gir til de fattige, er det
pludselig blevet OK?

Bringer du i det ny år et link om Tourette som berører ganglier så du
kan vinde væddemål, som du lyver at have vundet?

De autonome kalder folk over deres alder for senildemente - det er dit
nytårsfortsæt at blive helt som dem?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 20:20

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Knudsen er ejer. Du opfinder falske anklager mod ML blot for at fnidre
>og Jon er i Satans klør når han forsøger at gøre børn til nisse-fober,

Mødre gør børn dumme ved at kalde hund en vufelivov og tale om
airborne julemænd med rensdyrslæder og sætte grød til tagnisser og
lyve at nissen og ikke katten slikkede smørklatten af grøden
og al overtro er mig vederstyggelig men hvis jeg havde fobi som du
har mod mulatter, så var det jo ikke med den saglighed og logik som
bærer min milde aversion mod postyret

Jeg er pga min fyrsterøvslikkerven Goethe lidt splittet

"   Superstition is the poetry of life. Goethe

Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and
superstition.Adam Smith
Superstition sets the whole world in flames, philosophy extinguishes
them. Voltaire (1694-1778)
In all superstition wise men follow fools. Francis Bacon

There is superstition in avoiding superstition.Francis Bacon

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-10 03:31

On Sat, 18 Dec 2010 16:07:32 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

Socialist-liberalister og liberale socialister

Det er fortvivlende dumt at beskrive alt ved yderpunkter=at leve i et
god-ond univers
Men velmenere gør det, for farisæisk at kunne se ned på "egoister"
Andre gør det for at kunne mudderkaste i næsten alle indlæg - fx er
alle der berører Løkken-nissehærværket enten nisse-file eller
nissefobe

>og Jon er i Satans klør når han forsøger at gøre børn til nisse-fober,
>ligesom BW er.

Shaw var irsk oprører i London som sin ven Oscar Wilde så de var
socialister - men også liberalister

[...]

Elegant viste de at nid-nag fra læsning om riddere og skurke gør folk
god-ond-sindsyge

Reading made Don Quixote a gentleman, but believing what he read made
him mad.George Bernard Shaw

Julemands-indoktrinering af småbørn kan gore dem tændt på at være god
velmener som julemanden og kunne hade de onde uartige børn
Hvilket giver en skøn beruselse på kort sigt

   Den kendsgerning, at en troende er lykkelige end en skeptiker,
har ikke større betydning for sagen end at en beruset mand er
lykkeligere end en ædru. Lykken ved lettroenhed er en billig og
farlig følelse. Bernard Shaw

Slum- og Landsby-piger er ikke så god-ond fordærvede mht
god-ond-nid-nag så Shaw lod Higgins lege med Eliza hvorom man kunne
have håb om at hun var uspoleret ædel vild

Jo mere en mand ved, og jo mere han rejser, desto mere tilbøjelig er
han til at gifte sig med en landsbypige.George Bernard Shaw

LAdos håbe at ML og jeg får bevist at modne mennesker kan rode sig ud
af skænderi
The test of a man or woman's breeding is how they behave in a quarrel.
George Bernard Shaw

Skal vi have fjendebilleder så lad det være muslimer der vil berøve
Peter for at berige Mustafa

   A government that robs Peter to pay Paul can always depend
upon the support of Paul.George Bernard Shaw

Men at begå fejltagelser kan også være lærerigt

   A life spent in making mistakes is not only more honorable but
more useful than a life spent in doing nothing.George Bernard Shaw

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-12-10 08:54

On 12/24/2010 03:31 AM, Bo Warming wrote:

> Det er fortvivlende dumt at beskrive alt ved yderpunkter=at leve i et
> god-ond univers

Vulgær-nihilist og rable-konge BW taler som den blinde om farver...

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 14:22

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>nissefjendtlige præst ved Løkken Frikirke Jon Knudsen, som lærer sine
>børn at nisser er dæmoner der kommer fra djævlen, og skiftet den hængte
at udskifte er at stjæle. ikke ?

Ellers vil jeg godt udskifte dine 50kronesedler med 50ører

Men præsten er den eneste der kan gå til politiet med falsk eller sand
anmeldelse

Da Jon er privatiseret og ikke folkekirke,
bør du dæmpe din hetz mod dette offer for privat selvtægts-censur
som jo er mere skræmmende end selv §266b

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 14:42

On 12/19/2010 02:22 PM, Bo Warming wrote:

> at udskifte er at stjæle. ikke ?

Du bliver ved med at vrøvle.
Sæt dig lidt ind i hvad sagen drejer sig om, men undlad at skrive om
det........

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 16:44

On Sun, 19 Dec 2010 14:42:11 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du bliver ved med at vrøvle.
>Sæt dig lidt ind i hvad sagen drejer sig om, men undlad at skrive om
>det........

Hvis du en dag finder ud af en forskel på at udskifte og dine
autonomvenners TYVERIER så fortæl os alle om det - forti det IKKE

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 17:13

On 12/19/2010 04:44 PM, Bo Warming wrote:

> Hvis du en dag finder ud af en forskel på at udskifte og dine
> autonomvenners TYVERIER så fortæl os alle om det - forti det IKKE

Dine usaglige injurier keder ALLE

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 17:09

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>nissefjendtlige præst ved Løkken Frikirke Jon Knudsen, som lærer sine
>børn at nisser er dæmoner der kommer fra djævlen, og skiftet den hængte

Nissefiguren befandt sig på privat ejendom

Kan nogen undskylde selvtægt med at udskifte andres ejendom

Udover kommunisten ML som hader ytringsfrihed

Bagatelsag men den får de overfladiske til at vise deres sande ansigt
- eller deres mangel på konsistens

De der hylder Løkkens autonom-hær har ikke anden redning mod
afsløring end at påstå at mit syn på børneopdragelse hades - men gør
det?
Og er nisseovertro og al debat herom ikke en privatsag?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 18:29

On 12/19/2010 05:09 PM, Bo Warming wrote:

> Nissefiguren befandt sig på privat ejendom
>
> Kan nogen undskylde selvtægt med at udskifte andres ejendom

Du orker jo ikke engang at sætte dig ind i sagen - så hold dog din kæft
med dit savl

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 19:33

On Sun, 19 Dec 2010 18:29:22 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du orker jo ikke engang at sætte dig ind i sagen - så hold dog din kæft
>med dit savl

Du kan altså ikke svare på den korrekte påvisning af at du roser
kommunister og autonombøller

Hvis jeg ikke sætter mig ind i sagen PÅ DIN MÅDE, så pinpoint hvor du
oplever mine påstande anderledes - hvor svært kan det være?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-10 02:06

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>nissefjendtlige præst ved Løkken Frikirke Jon Knudsen, som lærer sine
>børn at nisser er dæmoner der kommer fra djævlen, og skiftet den hængte

I Erasmus Montanus finder Holberg det uangribeligt at tro at jorden er
flad eller at månen er en grøn os.

En ikke-voldelig præst der på og med privat ejendom propaganderer at
nisser er djævle er lige så ukritisabel.

Kommer man i julehumør ved at han bestjæles, er man tilskynder til
vold, og hører hjemme i ELs afdeling for autonom-apologi

Børn der tror på julemanden , er indoktrineret af deres mor, og
generes ikke af en præsts sære voksen-til-voksen debatskabelse

Nisse-fobi og nisse-fili er lige OK - vi har trosfrihed.

Hvilken frihed kæmper "Fiskere for Frihed" mon for?