Nu får Palierne også tæsk når de vinder i ~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 11-12-10 13:27

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11975950

Det er ikke populært når palierne vinder i fodbold, så skal de også ha tæsk.
Jeg er sikker på at John nok skal forklare os det reimelige i at palierne
skal ha høvl når de vinder i fodbold.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-12-10 13:39

On Sat, 11 Dec 2010 13:27:24 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> Jeg er sikker på at John nok skal forklare os det reimelige i at palierne

Er det ikke bare nogle muslimer der overfalder nogle andre muslimer.?

Intet nyt i det.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 11-12-10 15:05

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare nogle muslimer der overfalder nogle andre muslimer.?
>
> Intet nyt i det.

Sådan kan man se på hvis man er DFer eller bare racist.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-12-10 18:45

On Sat, 11 Dec 2010 15:04:44 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Sådan kan man se på hvis man er DFer eller bare racist.

Nu er jeg hverken DF'er eller racist, så hvad kommer det mig ved.?

Fra : @

Dato : 11-12-10 18:55

<la@hotmail.com> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Sådan kan man se på hvis man er DFer eller bare racist.

man kunne jo også begynde at tænke over om der måske er en grund til
at palæstinaaraberne er så upopulære alle vegne

kong Hussein jog dem ud af Jordan,

da de var i Libanon var der ike andet end ballade der,

nu er de så i gaza og på vestbredden, og der er stadigvæk ballade hovr
disse folk er,

gad vide hvorfor det aldrig er faldet selv det allerrødeste
"velmenende" "humanist" ind at disse palæstinaaraberes måde at optræde
på over for deres omgivelser har noget med sagen at gøre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 11-12-10 19:55

"@" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> man kunne jo også begynde at tænke

Det gør rigtige forbenede venstrefløjsere ikke

> gad vide hvorfor det aldrig er faldet selv det allerrødeste
> "velmenende" "humanist" ind at disse palæstinaaraberes måde at optræde
> på over for deres omgivelser har noget med sagen at gøre

Jamen det vil jo lissom betinges af tilstedeværelsen af en hjerne...

John

Fra : /John

Dato : 11-12-10 16:01

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare nogle muslimer der overfalder nogle andre muslimer.?

Sådan ser det i hvertfald ud iflg BBC-artiklen:

"Supporters of the latter mainly come from Bedouin clans, while the former
is backed by Palestinian refugees"

"Some Jordanians feel Palestinian refugees have little allegiance to the
nation"

> Intet nyt i det.

Ikke spor; nærmest en naturlov, eftersom alle hader pali'erne, ikke mindst
deres arabiske "brødre"

John