Det er ok at myrde bøsser ifl. FN
Fra : Nicky

Dato : 10-12-10 19:18

Sidste uge stemte 3. komité under FN's Generalforsamling om en resolution
vedrørende udenretslige, vilkårlige og summariske henrettelser. Resolutionen
bekræfter medlemslandenes forpligtigelse i at beskytte retten til liv for
alle mennesker og med særlig vægt på og opfordring til at undersøge drab på
grundlag af diskrimination. Den fremhæver særlige grupper der er genstand
for henrettelser, herunder gadebørn, menneskerettighedsforkæmpere, medlemmer
af etniske, religiøse og sproglige mindretal. De sidste 10 år, har den også
omfattet seksuelle mindretal. Men ikke længere. Det lille vestafrikanske
land Benin foreslog at udelade seksuelle mindretal fra resolutionen.
Ændringsforslaget blev vedtaget med 79 stemmer for, 70 imod, 17 undlod at
stemme og 26 var fraværende

http://www.huffingtonpost.com/thor-halvorssen/united-nations-its-okay-t_b_787024.html

Fra : @

Dato : 10-12-10 19:50

On Fri, 10 Dec 2010 19:18:01 +0100, "Nicky" <notvalid@hotnotmail.com>
wrote:

> [...]
>land Benin foreslog at udelade seksuelle mindretal fra resolutionen.
>Ændringsforslaget blev vedtaget med 79 stemmer for, 70 imod, 17 undlod at

når man ser hvilke lande der er medlemmer af FN synes jeg der melder
sig et meget påtrængende spørgsmål:

Hvad gør danmark i det selskab?

godt nok henretter man ikke, men i EU-medlemslandet Tjekkiet er
homoseksualitet ulovligt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-12-10 20:51

> når man ser hvilke lande der er medlemmer af FN synes jeg der melder
> sig et meget påtrængende spørgsmål:
>
> Hvad gør danmark i det selskab?

Det samme som USA, Rusland, Kina og alle de andre lande, bare i meget
lille målestok.. altså søger indflydelse og manipulerer med det formål
at tilgodese vores egne nationale interesser.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-12-10 22:07

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d0284de$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det samme som USA, Rusland, Kina og alle de andre lande, bare i meget
> lille målestok.. altså søger indflydelse og manipulerer med det formål
> at tilgodese vores egne nationale interesser.

I FN? Næppe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-12-10 04:04

Den 10-12-2010 22:07, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4d0284de$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> I FN? Næppe.

Joda..

Hvis de enkelte nationers repræsentanter i FN arbejdede for noget som
helst andet, ville de blive kaldt hjem og "omplaceret" til mere
hensigtsmæssige stillinger.

Med "nationale interesser" mener jeg de opgaver som de rent politisk er
pålagt via deres overordnede.

Stil det omvendte spørgsmål..

Hvis Danmark ikke er i FN for at pleje danske interesser, hvad laver vi
så i det selskab?

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-12-10 13:20

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d02ea36$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvis Danmark ikke er i FN for at pleje danske interesser, hvad laver
> vi så i det selskab?

Beats me.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 11-12-10 14:25

On Sat, 11 Dec 2010 13:19:56 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
>4d02ea36$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>Beats me.

et sted at placere vennerne til en høj løn for at foretage sig meget
lidt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-12-10 08:58

Den 11-12-2010 14:24, @ skrev:

> et sted at placere vennerne til en høj løn for at foretage sig meget
> lidt

Det troede jeg at vi havde EU til, men bevares, FN er vist endnu mere
bureaukratisk og uigennemskueligt, så det burde være en perfekt
malkemaskine.

- cep