Træls
Fra : Finn Jensen

Dato : 08-08-01 18:02

Hej,

Øv..min tæve var på sightseen da hun var højløbsk. Havelågen var blevet
åbnet og væk var hun i 2 timer. Og nu??. Tjaa..hun er dobbelt så tyk som
før!!. Ikke det er noget problem med at få hvalpe meeen..jeg ville nu gerne
selv have bestemt hvilken han jeg skulle have brugt!!. Hun er højtpræmieret
og avlskåret så jeg får sikkert et spark i røven af Dansk Kennel Klub!!

Finn Jensen

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 08-08-01 19:39

øhh, ikke for at være bagklog, men overvejede du slet ikke muligheden
dengang? Jeg mener, uden i øvrigt at være særligt meget inde i den slags
ting, man kan vel gøre noget ved det?

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-08-01 19:39

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i en meddelelse
> øhh, ikke for at være bagklog, men overvejede du slet ikke muligheden
> dengang? Jeg mener, uden i øvrigt at være særligt meget inde i den slags
> ting, man kan vel gøre noget ved det?

Jo...der findes abort sprøjter men så er man vist helt sikker på aldrig at
kunne få hvalpe igen!.
Det østrogen som sprøjtes ind i tæven ødelægger hende af, så hellere et kuld
"uægte" hvalpe end aldrig mere hvalpe.

Finn Jensen

Fra : Claudia

Dato : 08-08-01 19:51

Surt show, men alligevel held og lykke.

Tanker fra Claudia

Fra : Tina Dandanell

Dato : 08-08-01 21:33

Altså, min tæve fik en abortsprøjte engang (efter at den var blevet parret
gennem tremmerne i hundegården - utroligt, men sandt!!! Hvad gør man ikke
for et put?!), og hun blev altså ikke steril.
Claudia <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b718a04$0$304$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : x Vuf x

Dato : 08-08-01 23:10

Wed, 8 Aug 2001 22:33:27 +0200, Tina Dandanell wrote:

>Altså, min tæve fik en abortsprøjte engang (efter at den var blevet parret
>gennem tremmerne i hundegården - utroligt, men sandt!!! Hvad gør man ikke
>for et put?!), og hun blev altså ikke steril.

Du har været heldig.
Alvorligt talt, så er sterilitet det, man risikerer!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/