”Information wants to be free”
Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 02:20

"Information wants to be free"
If you love somebody, set them free. Revolution?
Det er sund evolution, hvis ejer-sygen i copyright-systemet får nogle
skrammer af Wikileak-hippierne.
JulianAssange-banden er ikke destruktive stjælende-voldsmand-hackere,
men pakker noget ud som ophavsmanden har lagt i den fri natur og ikke
gidet pakke ind/kryptere
Ufine metoder med interpol-leveringer udfra voldtægts-rygter afslører
Hitler-mentalitet hos USA
Interpol er ikke til husspetakler men til meget grov vold og tyveri og
kidnapning.
Hvis jeg hører naboen fløjte en god melodi og næste morgen vågner jeg
op og kommer til at nynne den, så har jeg ikke stjålet åndelig
ejendom. Heller ikke hvis jeg bliver millionær på at komme først med
en moderigtig CD-udgivelse af den. Menneskets mange fine små
revolutioner fra dyr til bybo skyldes at vi uvægerlig kopierer og
lærer. At Watt patenterede nr 99 i dampmaskinernes kongerække, betyder
ikke at motor-evolutionen var gået langsommere uden patent-lov.
Mozart og Bach stjal temaer fra kolleger og havde kunst været plaget
af vor tids lovjungle var de blevet fængslet og Beethoven var ikke
opstået.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 03:24

On 12/08/2010 02:19 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> JulianAssange-banden er ikke destruktive stjælende-voldsmand-hackere,
> men pakker noget ud som ophavsmanden har lagt i den fri natur og ikke

Assange fører konspirationskrig mod nogle onde regimer, hvor han håber
at lamme eller svække deres kommunikation - dette er ca hans egne ord.
Han opfatter næsten ligesom BW, USA som en "autoritær konspiration"
http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703989004575653113548361870.html?mod=rss_opinion_main

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 09:54

On Wed, 08 Dec 2010 03:23:50 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Assange fører konspirationskrig mod nogle onde regimer, hvor han håber
>at lamme eller svække deres kommunikation - dette er ca hans egne ord.
>Han opfatter næsten ligesom BW, USA som en "autoritær konspiration"

Og som min datter svarede på al kritik da han var 1-3 år gammel
og boede med moderen på Grønland
"OG HVAD ER DER GALT MED DET ?"

Selvfølgelig holder amerikanerne sammen og søger at fremstille i alle
medier deres verdenspolitirolle som evig positiv
- og selvfølgelig bør vi være kritiske overfor en
Dallas-Dollars-Dynasti-hjernevask, selvom Martin Larsen ikke er det

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 10:13

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>at lamme eller svække deres kommunikation - dette er ca hans egne ord.
>Han opfatter næsten ligesom BW, USA som en "autoritær konspiration"

Gid AlQuaida voldsmændene ville efterligne Assanges fredelige
"konspirationkrig"

Hvorfor har Martin Larsen aldrig påpeget fejl i logik eller facts vedr
min USA-kritik? Er det umuligt ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 20:19

On 12/08/2010 10:12 AM, Bo Warming wrote:

> Gid AlQuaida voldsmændene ville efterligne Assanges fredelige
> "konspirationkrig"
>

> Hvorfor har Martin Larsen aldrig påpeget fejl i logik eller facts vedr
> min USA-kritik? Er det umuligt ?

Det er jo netop det jeg gør. Hvis Assange var blevet fanget af kineserne
og brugt som organdonor, ville du jo have rost den effektive og nyttige
måde problemet blev løst på.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 22:57

On Wed, 08 Dec 2010 20:18:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er jo netop det jeg gør. Hvis Assange var blevet fanget af kineserne
>og brugt som organdonor, ville du jo have rost den effektive og nyttige
>måde problemet blev løst på.

Kan noget menneske finde fornuft der vedrører mig i denne
hypotesesnak.

Jeg mener at Martin Larsen aldrig har imødegået min kritiske
brainstorming om USA med andet end kortfastet mudderkast, der aldrig
har berørt emnet
Copypaste hvis jeg har overset noget, please

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 23:17

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>at lamme eller svække deres kommunikation - dette er ca hans egne ord.
>Han opfatter næsten ligesom BW, USA som en "autoritær konspiration"

Enten fører man krig dvs er voldelig, fængslende osv ELLER man
konspirerer dvs aftaler sammensværgelser.

En konspiration kræver mindst to parter, så ingen kan opfatte USA som
en konspiration - det gir ingen mening

KonspirationsTEORI kan være bevist eller sandsynliggjort men aldrig
"autoritær" kan nogen ile Martin Larsen til hjælp og udrede denne
snakken sort?

Hvis USA sir noget krypteret og andre afkrypterer så er det et gode
for alle andre end USA, der ligger som de har redt.
Men deres kommunikation bliver ikke lammet eller svækket , blot gjort
kendt og forståelig

Asociale der vil fattiggøre menneskeheden ved at holde noget
hemmeligt, må selv have besværet med at beskytte hemmeligheden

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 23:41

On 12/08/2010 11:16 PM, Bo Warming wrote:

> Enten fører man krig dvs er voldelig, fængslende osv ELLER man
> konspirerer dvs aftaler sammensværgelser.
>
> En konspiration kræver mindst to parter, så ingen kan opfatte USA som
> en konspiration - det gir ingen mening

Det er vist også kun BW & Kimse et al, der der mener at Assange skulle
være motiveret af noget meningsfuldt...

Mvh
Martin