Halal
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 00:53

Prøv at erstatte halal med Reich- , det er ikke helt præcist - Halal er
mere omfattende
Mangler der noget halal her udover halal-hippie:

halal-certifikat
halal-slagtning
halal-fødevarer
halal-kosmetik
halal-medicin
halal-helseprodukter
halal-restaurant

WHC World Halal Council
IHI International Halal Integrity Allience
ICCI Islamic Chamber of Commerce and Industri
AIM american Islamic Consumer

Et certifikat koster mellem 450 og 600 DKK pr ko, og hvor mange af
pengene der går til Islamisk Kulturcenter i Kbh, ønsker Kulturcentret
ikke at oplyse.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/399068:Danmark--Hver-tyvende-ko-bliver-halalslagtet?article_page=2

Der bliver slagtet ca 500000 køer i DK pr år, heraf 1/5 halal , altså 50
mio DKK alene til ko-halal-certifikater...

Imamerne i kulturcentret betales iøvrigt af Gadaffi.
I dag har kulturcenteret ikke mere eneret på halal-certifikater, og
flere langt mere radikale grupper bl.a. Ahmed Abulaban (nu Mostafa
Chendid), som leder af araberne og somalierne, samt Minhaj ul-Quran,
tegner i dag billedet. Dette mere rabiate billede skyldes øget
tilvandring af netop disse befolkningsgrupper.
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=111

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 07-12-10 16:59

On 8 Dec., 00:52, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> Chendid), som leder af araberne og somalierne, samt Minhaj ul-Quran,
> tegner i dag billedet. Dette mere rabiate billede skyldes get

Skal du ikke også beklage dig over, at dine fødevarer mv. er kosher og
pålægges udgifter i form af tilsyn ?
Eller du kan måske redegøre for - hvorfor ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 04:11

On Tue, 7 Dec 2010 15:58:51 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Skal du ikke også beklage dig over, at dine fødevarer mv. er kosher og
>pålægges udgifter i form af tilsyn ?
>Eller du kan måske redegøre for - hvorfor ikke?

Halal-bønnerne kanikke smages på kødet så jeg ser værre muslimproblmer
fx socialbedrag, vold,chikane mod politiog brandvæsen og terror

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-10 01:09

On 12/08/2010 12:52 AM, Martin Larsen wrote:
> [...]
>

> Der bliver slagtet ca 500000 køer i DK pr år, heraf 1/5 halal , altså 50
> mio DKK alene til ko-halal-certifikater...

rettelse: 1/20 ca 13 mio DKK