Et eksempel på udvisning af Sverige
Fra : Lyrik

Dato : 07-12-10 09:58

En ven som er udlænding fra Persien, nu-Iran, blev endelig vist ud af
Sverige i går. Efter et årelangt tovtrækkeri om et forkert kryds på et
emigrationspapir.
To svenske betjente hentede ham og førte ham ned i en politibil,
hvorpå turen gik til Danmark hvor han vides at have opholdstilladelse.
De kørte til Kastrup med ham, idet de fortalte at de ikke måtte
operere særlig meget i Danmark! De kunne derfor ikke køre så langt ind
i landet!

Han sagde at det var fint, fordi han så kunne tage toget tilbage til
Sverige!)) Det kunne de godt forstå. De havde bare en
afleveringsforretning som de skulle eksekvere!

Så kørte de igen og han tog toget tilbage til Malmö! Han har sin
lejlighed der, arbejder i Danmark-rent faktisk knokler han på to jobs
og bruger de indtjente penge til at købe varer i Sverige. Nyttig
samfundsborger!
Da han kom til Sverige gik han direkte til "Emigrationsværket" og
fortalte dem."I'm back! Nitwits!" Deres ønske gik nu på at få ham til
at forlade emigrationsværket. de orkede ikke mere bøvl!

Derpå tog han hjem til sin lejlighed i Malmo¨.

God historie at få forstand af. Måske må en del grøn galde sluges
under læsningen.
God Jul alligevel.

Jens

Fra : DADK

Dato : 07-12-10 18:14

Lyrik wrote:
(..)
> God historie at få forstand af. Måske må en del grøn galde sluges
> under læsningen.
> God Jul alligevel.

Ja, rigtig god historie. Den demonstrerer par excellence hvor fattigt de
nordiske samarbejder reelt er, på grund af EU. Ift resten : Jeg kender
eller har kendt masser af hårdtarbejdende ekstremt intelligente
indvandrere, også fra Iran, men det er jo ikke uvidenhed eller ukendskab
der er baggrunden for stramningerne i udlændingelovgivningen. Det er
fordi lovene misbruges, og som Naser Khader kalder det
"kæde-indvandring" er sat i system. Det går ud over vores svensk-iranske
ven, desværre.

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-12-10 03:28

Lyrik wrote:

> En ven som er udlænding fra Persien, nu-Iran, blev endelig vist ud af
> Sverige i går. Efter et årelangt tovtrækkeri om et forkert kryds på et
> emigrationspapir.

At man ikke totalt og ubetinget underkaster sig det Orwell'ske embedsvælde
og statens bureaukrati, og opgiver enhver tanke om selvstændighed og
personlig integritet, er en alvorlig forbrydelse mod samfundet. Meget
værre end WikiLeaks, der fik Sarah Palin, USAs næste præsident, til at
sige "forget Bin Laden".

Men positivt at din ven har overskud til civil ulydighed. Kun det kan
bringe embedsvældet og teknokraterne til fald.

--
Jesper Lund