Ægypten: Mossad står ikke bag hajangreb
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-12-10 10:21

http://english.ahram.org.eg/News/1343.aspx

"Expert shoots down conspiracy theory blaming Israel for shark attacks"

Men jeg ville ikke blive overrasket hvis hajen nu er hjemme i sit bassin i
Eliat.

Fra : DADK

Dato : 07-12-10 11:02

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
>
> Men jeg ville ikke blive overrasket hvis hajen nu er hjemme i sit bassin i

Nej, der er nok noget om det alligevel.

Hvad Israel skulle få ud af dalende turisme står dog hen i det uvisse.

Fra : @

Dato : 07-12-10 11:06

On Tue, 07 Dec 2010 11:01:46 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Nej, der er nok noget om det alligevel.
>
>Hvad Israel skulle få ud af dalende turisme står dog hen i det uvisse.

så så

nu ikke brænde hjernen sammen på fjolserne ved at forlange
sammenhængende tankerækker

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-12-10 11:06

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, der er nok noget om det alligevel.
>
> Hvad Israel skulle få ud af dalende turisme står dog hen i det uvisse.

Nu er jeg langt fra sikker på at hajen er GPS styret, men hvis den var ja så
foreks at folk rejser til Israel i stedet for Sharm el sheik. Så kan man jo
også besøge det oceanium hvor hajen bor til daglig.

Fra : DADK

Dato : 07-12-10 11:22

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er jeg langt fra sikker på at hajen er GPS styret,

Din behandler vil sikkert se det som et fremskridt. I øvrigt, FYI, man
kan ikke "styre" noget ved GPS

men hvis den var ja så
> foreks at folk rejser til Israel i stedet for Sharm el sheik. Så kan man jo
> også besøge det oceanium hvor hajen bor til daglig.

Jeg har en ven der lige er kommet hjem fra Israel. Dernede er det mere
skovbrandene man bekymrer sig om, ikke hajangreb på 1:3.000.000 turister.

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-10 11:55

"DADK"
> Jeg har en ven der lige er kommet hjem fra Israel.

Uha da da, så er du godt klædt på til at deltage i debatten!
RESPEKT!

Mvh Eyvind

Fra : DADK

Dato : 07-12-10 17:14

Eyvind Dk wrote:

> "DADK"
>
> Uha da da, så er du godt klædt på til at deltage i debatten!
> RESPEKT!

Ja, jeg kender en turist.

Fra : Volger Garfield

Dato : 07-12-10 18:04

On Tue, 07 Dec 2010 11:21:47 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Din behandler vil sikkert se det som et fremskridt. I øvrigt, FYI, man
>kan ikke "styre" noget ved GPS

Æhh jow... Ret præcist, endda.

Volger

Fra : DADK

Dato : 07-12-10 18:18

Volger Garfield wrote:

> Æhh jow... Ret præcist, endda.

Tror du taler om f.eks en pilot der lader sig guide af GPS, ikke GPS i
sig selv.

Fra : Volger Garfield

Dato : 08-12-10 22:49

On Tue, 07 Dec 2010 18:17:46 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Tror du taler om f.eks en pilot der lader sig guide af GPS, ikke GPS i
>sig selv.

Eller det førerløse misil som bliver guidet af GPS'en, måske...
Det er korrekt at GPS generelt set er positionsdata, men disse er et
vigtigt input til at styre forskellige applikationer. Ergo er disse
applikationer styret af GPS.. Ik'?

Volger

Fra : DADK

Dato : 09-12-10 15:41

Volger Garfield wrote:

> [...]
> Det er korrekt at GPS generelt set er positionsdata, men disse er et
> vigtigt input til at styre forskellige applikationer. Ergo er disse

OK. Så siger vi det. I øvrigt blev jeg virkelig forbløffet da jeg for
nogle måneder siden så en National Geographic om "tid". De sidder
faktisk hver dag, i USA, og kalibrerer tiden ift "jordtid" og
GPS-sattelitterne, fordi tiden kører langsommere på jorden ift
verdensrummet. Tænk, det anede jeg virkelig ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-12-10 11:22

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> var ja så foreks at folk rejser til Israel i stedet for Sharm el
> sheik. Så kan man jo også besøge det oceanium hvor hajen bor til

Godt du ikke virker særlig syg.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 04:17

>Nej, der er nok noget om det alligevel.
>
>Hvad Israel skulle få ud af dalende turisme står dog hen i det uvisse.

Alene i Akaba-bugten ku Israel legende let overgå gypterne mht turisme

Muslimer kan ikke engang holde styr på hajer

Fra : N_B_DK

Dato : 07-12-10 11:19

> Men jeg ville ikke blive overrasket hvis hajen nu er hjemme i sit
> bassin i Eliat.

Det kommer ikke som en overraskelse.

--
MVH. N_B_DK