Har du også fået xenofobia fornylig
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-12-10 11:54

Fra : Patruljen

Dato : 06-12-10 04:26

On 6 Dec., 11:54, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://motherjones.com/politics/2006/04/migraphobia
>
> Check it out.

:)

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-10 06:06

On Mon, 6 Dec 2010 11:54:23 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://motherjones.com/politics/2006/04/migraphobia
>
>Check it out.

Da Mogens og Lene Glistrup fik scolarship til at forstå amerikansk
erstatningret på University of Alabama i 1950erne valgte de at bo hos
en enlig sort professor
De ville forstå sysdstatskulturen incl Jeffersons hovne dekret om at
sorte aldrig kan forstå Euklidsk geometri.
,
Nej, DF-tradkitionen er fri for bioracisme

Faktisk var nazier heller ikke så stupide som Martin Larsen der tror
at mulatter er født dumme

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-12-10 06:44

On 12/07/2010 06:05 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Nej, DF-tradkitionen er fri for bioracisme
>
> Faktisk var nazier heller ikke så stupide som Martin Larsen der tror

Det er sjovt som du kan projicere, når du vil rationalisere din
negrofili. Sex-appetit i form af xenofili/negrofili har simpel
darwinistisk forklaring/DNA, men i dit tilfælde er der gået mere galt,
som det er svært at fjerndiagnosticere uden foto af basalganglier.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-10 14:06

On Tue, 07 Dec 2010 06:43:40 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>darwinistisk forklaring/DNA, men i dit tilfælde er der gået mere galt,
>som det er svært at fjerndiagnosticere uden foto af basalganglier.

Myelinisering har sammenhæng med intelligens udvikling og mikrocefali
gør dum, men derudover er det aldrig lykkedes at bevise
årsag-virkning sammenhæng mellem et individs mikroskopisk synlige
neurologi og dets IQ, psykose, fobi, fili, stammen , Tourette, eller
lignende

Man kan end ikke finde struktur der bidrager til at gøre mennesker
klogere end aber. Videnskaben er uduelig
Forskel mellem m og k er stadig så dårlig belyst som den dag
kønshormonerne blev fundet . og dem har vi ikke kunne bruge til meget

Så foto vil være værdiløse - helt som det link du engang påstod at
have vundet væddemål med

At Tesfayes kilder er redelige, modsat dine, blir jeg ikke negrofil af
at mene og det du nu svarer på peger heller ikke for eller imod
bio-racistiske generaliseringer hos mig hverken pro-sorte eller på
anden vis.

Det er selvopfyldende profetier der gør sorte dumme men når et klogt
velmener-par adopterer en mulat så kan social arv frigøre fra uheldig
IQ-prognose og det forklarer nok at den kedsommelige værdiløse,
vildledte SFer Tesfaye vedr ligegyldige bagateller overgår Martin
Nielsen

"At generalisere er at være idiot" skrev Emerson

Hvem vil være opmand hvis Martin tør et væddemål om han har link, der
modsiger mig ?

Alle hans Wikipedia links har været værdiløse hidtil

Tyrkertro om psykose-DNA er baseret på tvilling-statistik der har
mange fejlkilder

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-12-10 19:56

On 12/07/2010 02:05 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> årsag-virkning sammenhæng mellem et individs mikroskopisk synlige
> neurologi og dets IQ, psykose, fobi, fili, stammen , Tourette, eller

Det sædvanlige vrøvle-vrøvl

> At Tesfayes kilder er redelige

Du er meget forelsket, hvar

> Det er selvopfyldende profetier der gør sorte

Her er du (for 117. gang) enig med fundametalist-velmenerne...

> Hvem vil være opmand hvis Martin tør et væddemål om han har link, der
> modsiger mig ?

Du må være senildement...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 02:29

On Tue, 07 Dec 2010 19:55:30 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det sædvanlige vrøvle-vrøvl
Sæt fingeren på fejl i logik eller fejl i fact

>Du er meget forelsket, hvar

Jeg har læst Tesfayes bog. Du har ikke, så du taler som den blinde om
farverne
Jeg siger ikke at Tesfayes noteapparat og kilder er væsentligheder,
men han lyver ikke som du
Dit tankemylder har skabt association mellem Tourette og ganglier men
du har aldrig forklaret om den består i andet end at al tænkning er om
nervetråde

>Her er du (for 117. gang) enig med fundametalist-velmenerne...

Adam Smith skrev at social arv er vigtigt og er så meget antivelmener
som du og jeg

>Du må være senildement...

Gå efter bold ej mand

The difference between... a philosopher and a common street porter...
arises not so much from nature as from habit, custom, and
education.Adam Smith -
- som altså er negrofil!