Formynder-nanny på Nørrebro
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-10 15:53

Formynder-nanny på Nørrebro

Fremragende at dobbeltmoral hos Apple latterliggøres af EB vedr at
amerikanerne boycotter snerpet pga foto i EB af afklædte piger.
Anti-DF nørrebroere og vort politi er der samme grund til at foragte
og udstille, når mine naboer 7 gange denne sommer har falskanmeldt
mig, og politiet har rykket hurtigt og talstærkt , men forgæves ud
Jeg har et plankeværk med DF-propaganda, og det irriterer bydelens
intolerante"ingen racister i vore gader" extremister.
Da kronprinsens kones skotske far bar nederdel i kirken, besluttede
jeg at gøre det samme, fordi jeg i min høje alder er blevet
sjatpisser, og så er bukser en molbo-løsning.
Fordi jeg bor nær en børnehave opdigter autonom-fjolserne , at jeg er
krænker ved ikke at have bukser på.
7 gange har jeg måtte belære 1-2 bilfulde betjente om, at man kun er
blufærdighedskrænkende, hvis man er sexuelt uterlig, og jeg har bedt
dem tage foto af min tækkelige påklædning eller tage mig med på
stationen, så de kan lære sund fornuft af en jurist eller chef.
Forgæves, for de ved at sandhed er ikke anmeldernes og politiets
stærke side, men snerpe-pjat og intolerance er.
Ekstrabladet skrev engang at med en g-streng af gennemsigtigt
materiale er man lovligt påklædt, og mine nederdele er langt mere
dækkende.
Bo Warming, pensioneret gymnasiekemilærer, Bjelkes Alle 46, Nørrebro