Journalister tror sig bedre end Wikileak
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-10 14:56

Journalister tror sig bedre end Wikileak
Den lille mands forsvarer er sjældent medierne, men DET er ofte
Wikileak, der fremskaffer nyheder som stormagters establishment helst
ville fortie
Uffe Elleman og nogle tilsvarende elitære snob-journalister lyver, at
vi får en farligere verden, når ikke de medie-ansatte har monopol på
at vinkle historierne
Engang red aristokratiet hen over fattige bønders korn, når de var på
jagt.
Wikileak-anarkismen er et sundt modtræk mod vor tids tilsvarende
hovmodige mediepaver
At de er ensidigt anti-USA p.t. og ikke er kommet til afsløringer om
Kina, er OK - den fjerde statsmagt er langt værre i sin ensidighed,
men med modsat fortegn

Fra : Lyrik

Dato : 05-12-10 16:46

On 5 Dec., 14:56, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> ville fortie
> Uffe Elleman og nogle tilsvarende elit re snob-journalister lyver, at
> vi f r en farligere verden, n r ikke de medie-ansatte har monopol p
> at vinkle historierne
> Engang red aristokratiet hen over fattige b nders korn, n r de var p
> jagt.
> Wikileak-anarkismen er et sundt modtr k mod vor tids tilsvarende
> hovmodige mediepaver
> At de er ensidigt anti-USA p.t. og ikke er kommet til afsl ringer om
> Kina, er OK - den fjerde statsmagt er langt v rre i sin ensidighed,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Amerikanske nut-politikere ville stemple Wikileaks som terrorister og
der kom forslag om at henrettte Julian Assange.Jeg hørte
journalistsammenrendet i TV2News søndag formiddag. Lisbeth Knudsen fra
berlingske Tidende lagde værst ud ved at kalde Wikileaks lækkende
nyhedsstrøm for "nyhedsmæssige hælervarer" og stikke snobbenæsen i sky
iført væmmelse. Senere fik hun dog bugt med sit storhedsvanvid.
Journalisterne var klar over at det var en ny situation at de ikke
kunne sortere i nyhederne og bestemme hvad folk måtte læse og hvad de
ikke måtte læse! Deres monopol var brudt.

Værre er det når de tror verden falder sammen på grund af noget der er
blevet sagt og som er lækket! Man ser at nogle mennesker-politikere
spiller guder og tror at verden står og falder med deres kontrol af
det sagte!
De må vende sig til deres egen ringe betydning. Gud styrer verden og
mennesker er kun en skrøbelig skabning som får lov til at leve i den!
Den står og falder ikke med deres indskydelser og snak!

God Jul fra Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-10 01:19

On Sun, 5 Dec 2010 15:46:04 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Amerikanske nut-politikere ville stemple Wikileaks som terrorister og
>der kom forslag om at henrettte Julian Assange

MEN DET VAR IKKE POLITIKERE MED MAGT DER FORESLOG DRONER m.m.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-12-10 01:41

On 12/06/2010 12:46 AM, Lyrik wrote:
> [...]
> berlingske Tidende lagde værst ud ved at kalde Wikileaks lækkende
> nyhedsstrøm for "nyhedsmæssige hælervarer"

Og hun kan ihvertfald ikke beskyldes for at være højrerabiat hr Lyrik...

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-10 05:04

On Mon, 06 Dec 2010 01:40:47 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og hun kan ihvertfald ikke beskyldes for at være højrerabiat hr Lyrik...

Hun er en konsekvent-holdningsløs opportunist og en grim drengepige ,
der sikrer sin position ved at sige et eller andet, der lyder
originalt
P.t. gør hun den som højrehalvrabiat Berlingske-redaktør

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-12-10 05:44

On 12/06/2010 05:03 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> originalt
> P.t. gør hun den som højrehalvrabiat Berlingske-redaktør

Kina kan heller ikke lide Assange, så glem dit us-had
Politburomedlem Li Changchun er afsløret som bagmand bag hackerangreb på
Google som var blevet sur over nogle artikler på nettet der kritiserede ham.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-10 06:41

On Mon, 06 Dec 2010 05:44:22 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Kina kan heller ikke lide Assange, så glem dit us-had
>Politburomedlem Li Changchun er afsløret som bagmand bag hackerangreb på
>Google som var blevet sur over nogle artikler på nettet der kritiserede ham.

Sandhedssøgende analyse er ikke USA-had.
Ingen tør rose Wikipeak, men Kina er glade, når USA kritiseres, så
alle ser at kritisabel etik hos den endnu større stormagt er
væsentligere end Tibet-pjat

Fra : Lyrik

Dato : 07-12-10 10:56

On 7 Dec., 04:20, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Hvorfor skulle *jeg* deltage i et tåbeligt gætteri på hvad LK mener om
> en maniodepressiv drukmås, der springer ud af vinduer fra 3. sal, når
> hans datter har låst ham inde til afsvaling...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg vil nødig være i dine sko når du engang står foran Sct. Peter.

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-12-10 19:36

On 12/07/2010 06:55 PM, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Jeg vil nødig være i dine sko når du engang står foran Sct. Peter.

Ditto

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-12-10 23:39

Lyrik wrote:

> [...]
> nyhedsstrøm for "nyhedsmæssige hælervarer" og stikke snobbenæsen i sky
> iført væmmelse. Senere fik hun dog bugt med sit storhedsvanvid.

Måske kom hun i tanke om at Berlingske for et par år siden uden skrupler
havde brugt det materiale som Frank Grevil havde "skaffet" til dem..

--
Jesper Lund

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-12-10 00:18

On 12/06/2010 11:38 PM, Jesper Lund wrote:

> Måske kom hun i tanke om at Berlingske for et par år siden uden skrupler
> havde brugt det materiale som Frank Grevil havde "skaffet" til dem..

Virkelig godt gået af de røde konspirationstosser - her kommer selv BW
til kort.

Lisbeth Knudsen siger selv at hun forlod DR i protest mod "den
borgerlige kulturkamp" og det var efter at Grevil-sagen var afsluttet.

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-12-10 01:30

Martin Larsen wrote:

> Lisbeth Knudsen siger selv at hun forlod DR i protest mod "den
> borgerlige kulturkamp" og det var efter at Grevil-sagen var afsluttet.

Det er muligt, men så burde Lisbeth Knudsen i det mindste gribe i egen
barm og kritisere Berlingske Tidende sammen med WikiLeaks for at skrive
artikler på grundlag af lækkede oplysninger.

--
Jesper Lund

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-12-10 02:06