gREED IS GOOD
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-10 02:27

fINSNOBBER TROR SIG HÆVET OVER MATERIALISME

rESPEKTER DOG AT FOLK VED BEDST SELV HVAD ER GODT FOR DEM

   Da jeg var ung, mente jeg at penge var det vigtigste her i
livet. Nu da jeg er blevet gammel, ved jeg, at det er tilfældet. Oscar
Wilde
   Every man who is worth thirty millions and is not wedded to
them, is dangerous to the government.       Napoleon
+   Rousseau
   The money, which you own, is the instrument of freedom. The
money, which you run after, is the instrument of slavery. Nelson
Rockefeller
   The poor you always have with you.      Jesus
   Man har noget, som er virkeligt, og man bytter det for PENGE,
som ikke er virkelige, så man kan få noget andet, der er virkeligt.
Frederick Soddy
   Den største forbrydelse mod arbejderne i en virksomhed er at
undlade at tjene penge.      Samuel Gompers
      Købmanden har over hele verden den samme religion.
Heinrich Heine
      Money is the wise man's religion. Euripides