Langballe har jo ret
Fra : @

Dato : 03-12-10 23:02

De småtskårne skinhellige personer med alle de "rigitge" meninger gør
jo også her i gruppen ALT de formår for IKKE at debattere

<<<<<
http://www.berlingske.dk/kommentarer/islams-formoerkede-kvindesyn
I stedet for debatten om Lars Hedegaards udtalelser om muslimer bør vi
fokusere på sagens kerne: islamiseringen af Europa, der i tolerancens
navn vil bane vej for, at vore børnebørn kan komme til at leve i et
sharia-samfund.

Når man bliver jagtet rundt i manegen af journalister tilstrækkeligt
længe, er det i og for sig forståeligt, at man som politiker bliver
lidt blød i koderne. Det er jo også det, der er meningen med visse
publicisters samt politiske modstanderes kalkunjagt – f.eks. at lokke
DFere til at tage afstand fra hinanden eller i hvert fald at slå
brecher ind i VOK-samarbejdet. Det er lidt trist, når det lykkes, men
det kræver stædighed og integritet at undgå det.

Hovedstrategien i jagten på Lars Hedegaard har nærmest været den at
hugge hovedet af budbringeren. Så længe man kan udnytte hans
uforsigtighed til at diskutere hans eventuelle overdrivelser, slipper
man jo for at diskutere det, sagen handler om: islams formørkede
kvindesyn. Og denne afledningsmanøvre skal i virkeligheden tjene til
forsvar for islams kvindenedværdigelse. Weekendavisens medarbejdere
har gjort dette forsvar til deres speciale.
Selvfølgelig skulle Lars Hedegaard ikke have sagt, at der er muslimske
fædre, der voldtager deres døtre, når sandheden i stedet synes at
være, at de nøjes med at slå døtrene ihjel (de såkaldte æresdrab) – og
i øvrigt vender det blinde øje til onklers voldtægt.

Det sidste vil man kunne læse om i Kristina Aamands gribende bog Mødom
på mode. Hvis man da overhovedet læser. Problemet er jo, at læsning om
emnet islam nyder ringe fremme i de kommenterende kredse.

Læsning komplicerer nemlig tingene helt urimeligt – f.eks. læsning af
Lars Hedegaards og Mogens Camres »1400 års krigen«. Det er langt
enklere at danne sig en mening om islam uden alt det trættende
bogstof. Og når man så på et minimalt vidensgrundlag taler med om den
adfærd, Koranen inspirerer sine troende til, skal man bare huske at
føje til: »Det har i hvert fald ikke noget med religion at gøre«. Så
er man på den sikre side.

Og så har man også vist lidt hjælpsomhed over for en bekendende muslim
som Kamal Qureshi, der må formodes at have et vist besvær med at undgå
at tage stilling til sine trosfællers uhyrligheder.

Man vil sikkert også få højlydt medhold hos venstremanden Eyvind
Vesselbo, som angriber Dansk Folkepartis »tone«, hver gang han bliver
frustreret over at være uden for indflydelse, fordi ingen i Venstre
har turdet betro ham en udlændingepolitisk post.
Kort sagt: Tal altid om noget andet end sagen! Så vil islamiseringen
af Europa ske til akkompagnement af interessante gætterier vedrørende
islamkritikkens påståede indbyrdes konflikter.

I tolerancens navn baner man vej mod det store mål – at vore børnebørn
kan nyde et sharia-samfunds velsignelser. Måske vil de samme børnebørn
indimellem undre sig lidt over deres bedsteforældres
debat-prioriteringer.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 23:46

On Fri, 03 Dec 2010 23:01:46 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
>kan nyde et sharia-samfunds velsignelser. Måske vil de samme børnebørn
>indimellem undre sig lidt over deres bedsteforældres

Hvorfor ikke afskaffe AL straf imod injurierende ord

Krystalnat var regerings-beordret og ikke skabt af racisme-propaganda

Vold er svært at tage sig sammen til og hade-ord gør lidet fra eller
til

DEt der ikke nedbryder dig gør dig stærkere, skrev Nietzsche klogt som
sammenfatning af old-romersk visdom

Når ord nedbryder fx et sexmisbrugt barn er det kompliceret hvis
barnet bliver forbryder a det

Alt for kompliceret til modstræk så ANERKEND AT ORD er uskadelige

Sticls and stones may break your bones but words can never hurt you

Dem der skades af ord er dem der kan lide at skades -
martyrieopsøgende mimoser

Fra : Kert Rats

Dato : 04-12-10 04:53

> On Fri, 03 Dec 2010 23:01:46 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
> wrote:

snip

> Dem der skades af ord er dem der kan lide at skades - martyrieopsøgende
> mimoser

Og det dyrker muslimer i udstrakt grad, godt hjulpet af Die dumme Dänen, som
lægger sig på alle fire for at tækkes de "forurettede" og for at fremstå som
"gode" mennesker med de "rigtige" meninger.

Venligst

Kert Rats

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-10 01:44

On 12/03/2010 11:01 PM, @ wrote:
> De småtskårne skinhellige personer med alle de "rigitge" meninger gør
> jo også her i gruppen ALT de formår for IKKE at debattere

Ja, man skyder, som BW, budbringeren i et forfængeligt håb om at et
påtrængende problem forsvinder af sig selv. MEN *det gør det ikke*

> man jo for at diskutere det, sagen handler om: islams formørkede
> kvindesyn. Og denne afledningsmanøvre skal i virkeligheden tjene til
> forsvar for islams kvindenedværdigelse.

Ja, det er trist historie med de landsforræderiske velmenere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-10 01:57

On Sat, 04 Dec 2010 01:43:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, man skyder, som BW, budbringeren i et forfængeligt håb om at et
>påtrængende problem forsvinder af sig selv. MEN *det gør det ikke*

Jeg er et offer for §266b - 3 gange straffet - er andre her det

På en uvæsentlig ng svarer jeg undertiden igen på personangreb som
Martins - er det hvad du klynker over

>Ja, det er trist historie med de landsforræderiske velmenere.

her noget af det vi kan gøre for at analysere og afslørere velmenernes
øgnes rod - selvbedrag:

Eyes wide shut -velmenerne
Østrig har stor intelligens, og når et af deres geniers bog er basis
for Tom Cruise-Nicole Kidman film er det trist, at parforholdets
intelligente skænderier udvandes af pjat-porn
Men forfatteren bag den filmatiserede novelle, har skrevet klogt om
_Selvbedrag i velmeneri_

Her et par eksempler:

"De fleste mennesker, som er blevet gjort en tjeneste, betragter det
som en lejlighed til at vise deres ubestikkeligehed frem for deres
taknemmelighed. Det er ikke blot betydeligt billigere moralsk, men det
forøger sommetider deres stolthed så meget, at de snart ender med at
se ned på deres velgører.    Arthur Schnitzler 1862-1931

"   At miste en illusion indebærer altid, at man bliver en sandhed
rigere. Men den, som beklager tabet, er ikke gevinsten værd. Arthur
Schnitzler

"Tolerance vil sige at undskylde de andres fejl. Takt vil sige ikke at
lægge mærke til dem,    Arthur Schnitzler

"Livskunst er at kunne underordne sit væsens særlige love, under
naturens, statens og samfundets almene love - og at kunne hævde sit
virkelige selv på trods af dem.       Arthur Schnizler

"Being national does not mean to love your nation more than another,
but to work within your circle and unconsciously help your nation.
Arthur Schnitzler 1862-1931

Overvågning bør vi ikke frygte men fremme, for når øjet i det høje ser
alt, tvinges vi til at lægge selvbedrag fra os og det vil mindske
empatihysteri og anden falsk og skadelig godgørenhed

Men Ibsen havde ret i at tager man livsløgnen fra
gennemsnitsmennesket, gør det ondt

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-10 02:21

On 12/04/2010 01:57 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Martins - er det hvad du klynker over

> her noget af det vi kan gøre for at analysere og afslørere velmenernes

Selvbedrag er nok for generel en anklage til at velmenerne lader sig
påvirke. Jeg tror snarere det er hovmod og flokdyrsinstinkt.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 09:28

"@" skrev i meddelelsen

>De småtskårne skinhellige personer med alle de "rigitge" meninger gør
>jo også her i gruppen ALT de formår for IKKE at debattere

Det gør du jo, din lille hykler. Gad vide om du nogensinde stopper op i din
travle(?) hverdag, og spørger dig selv, hvorfor du egentligt er så ubegavet
som du er.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-12-10 09:41

On Sat, 4 Dec 2010 09:28:14 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
> travle(?) hverdag, og spørger dig selv, hvorfor du egentligt er så ubegavet

Nu ikke kaste med sten når du selv bor i et glashus.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 09:49

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Nu ikke kaste med sten når du selv bor i et glashus.

Hej troll. Du troller lidt i dag med din høje IQ, som netop byder dig at
trolle.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-12-10 10:29

On Sat, 4 Dec 2010 09:48:35 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Hej troll. Du troller lidt i dag med din høje IQ, som netop byder dig at
> trolle.

Prøv at begrænse dit forbrug af billig papvin. Du vrøvler som en fuld
stodder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-12-10 19:31

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse

> Hej troll. Du troller lidt i dag med din høje IQ, som netop >byder dig at
> trolle.

Ja det var bedre om Thomsen skrev "feelgood" nyheder om 107 årige naziere.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 20:39

"Michael Meidahl Jensen" skrev i meddelelsen

> Ja det var bedre om Thomsen skrev "feelgood" nyheder om 107 årige naziere.

Sådanne nogle ting som "ironi" og "sarkasme", er ting som ryger lige hen
over hovedet på dig, ikke sandt Michael.

Det du - utroligt nok - tager dybt seriøst, er en BT artikel fra BT's eget
"Utroligt men Sandt" arkiv.

Utroligt. Simpelthen utroligt. Og en lille smule foruroligende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-12-10 19:26

>"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse

>Gad vide om du nogensinde stopper op i din travle(?) hverdag,

Har du fået dig et arbejde Thomas? Hvor længe var det nu lige du var på
overførelsesindkomst?

Eller er det bare mig? var der ikke også noget med at du skifter nick lidt
ofte efter at din statistik kom frem via Frostbyte?

>og spørger dig selv, hvorfor du egentligt er så ubegavet som du er.

Øhh dit indlæg her Thomas viser jo så med al tydelighed hvor begavet du selv
er.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 20:46

>Har du fået dig et arbejde Thomas? Hvor længe var det nu lige du var på
>overførelsesindkomst?

Ha ha - ja klart. Jeg er jo decideret millionær! Lol.

>Eller er det bare mig? var der ikke også noget med at du skifter nick lidt
>ofte efter at din statistik kom frem via Frostbyte?

Michael, du er godt klar over at alle og enhver's IP statistik er
tilgængelig via. Frostbyte, ik'?

Ingenting "kommer frem" via Frostbyte; Man går bare derind.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-12-10 20:11

> Ha ha - ja klart. Jeg er jo decideret millionær! Lol.

Hmm.. du skoser gerne andre, men er ikke selv meget for at
rykke ud med hvad du faktisk selv laver.

Set ud fra tidspunkt for dine postninger ja så har du da selv mere end god
tid?

> Michael, du er godt klar over at alle og enhver's IP statistik >er
> tilgængelig via. Frostbyte, ik'?
>
> Ingenting "kommer frem" via Frostbyte; Man går bare >derind.

Du viger uden om! nu findes frostbyte ikke mere, men så vidt jeg husker
kunne man kun søge på mail og nick, for derefter at udlede IP.

Statistikke fra frostbyte viste så vidt jeg husker at du skrev indlæg over
en lang lang periode på alle tidspunkter på dagen.

Så Thomas lad os nu høre, hvad laver du selv? det er jo ganske relevant når
nu du selv er så obs på hvad andre laver.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-10 00:21

On Sat, 4 Dec 2010 19:25:38 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>ofte efter at din statistik kom frem via Frostbyte?

>Øhh dit indlæg her Thomas viser jo så med al tydelighed hvor begavet du selv
Hvem på dk.politik skriver ikke sine indlæg delvis for at sole sig
overfor sin indre domstol "Godt jeg er klogere end de andre
skribenter" ?

Fra : Patruljen

Dato : 05-12-10 15:28

On 4 Dec., 20:39, "Thomas M" <not_here> wrote:

> S danne nogle ting som "ironi" og "sarkasme", er ting som ryger lige hen
> over hovedet p dig, ikke sandt Michael.

:)

Jo. Der er så meget der ryger dukt hen over hovedet på hjerneskaden
fra Odense, at håret er slidt ned til huden, du.