Eddie Skoller & hans 6-strengs en-mands-ba~
Fra : Kipper

Dato : 08-08-01 18:03

hej

jeg har igennem længere tid ledt efter sangen \"6-strengs en-mands-band\" med
eddie skoller (live).

nummeret findes på skollers plade af samme navn samt på cd\'en \"det bedste af
dansk musik 81-82 (2cd).

jeg er naturligvis meget interesseret i disse udgivelser samt evt. oplysning om
andre udgivelser, hvor nummeret figurerer.

kipper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-08-01 19:09

En hurtig søgning på Bibliotek.dk viser at de har den på kassettebånd og
grammofonplade, men ikke CD.
GRAMMOFONPLADE
Skoller, Eddie
Eddie Skoller - og hans 6 strengs en-mands-band

Eddie Skoller, sang og guitar
1 grammofonplade, Stereo
Forlag: Tuba
Opstilling i folkebiblioteker: Dansk underholdning
Tuba 302 (Kassettebånd Tuba MC 302)
Pris ved udgivelsen: kr. 81.00
Indhold:
La bamba/Velkommen ; Sommervalsen ; Jeg' bekymret ; Jordisk Råd ; Bon bons ;
Mathilde ; Fransk Kultur ; Sejle op ; Finsk snak ; Ferie i Finland ; Hugo på
højskole ; 6 strengs en-mands-band ; Jeg ved en lærkerede

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk