Barn ud af folkeskolen: Ôzlem Cekic
Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-10 17:30

Barn ud af folkeskolen: Ôzlem Cekic
Det er naturligt at de stenrige politikere ikke udsætter deres børn
for muslimmobning og derfor køber privatskoleplads.
Det er afslørende hvis de samtidig kræver solidaritet af alle og
kritiserer de der tager børnene ud, som S-toppen gør både vedr
skolestart og slut(Mette og Helle, især.
MaruSareen flugt fra muslimdominans vedr hans børn, er nu suppleret
med Ôzlem Ceki, der dog påstår at årsagen er, at VKO har drænet
folkeskolen for resourcer. Hendes artikel i EB 1.12 herom er klart et
forsøg på at hindre vælgernes retfærdige straf mod dobbeltmoral. Når
en etnisk selv flygter fra de etniske, så kan det jo ikke være ondt,
må være hendes logik

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 19:58

On 12/02/2010 05:30 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> forsøg på at hindre vælgernes retfærdige straf mod dobbeltmoral. Når
> en etnisk selv flygter fra de etniske, så kan det jo ikke være ondt,

Det sædvanlige hykleri og skrigeri fra rød stue. tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 12:42

On Thu, 02 Dec 2010 19:58:14 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det sædvanlige hykleri og skrigeri fra rød stue. tsk tsk

Og i din liderlighed efter at hetze mod sådant, overreagerer du vildt
hysterisk mod at jeg ikke er højrepopulistisk på præcis samme måde som
du gør