Disse følelseskolde venstrekvinder
Fra : Lyrik

Dato : 01-12-10 18:05

Som smiler triumferende hvergang de foreslår at stjæle fra de fattige.
Så har de det godt! Nu vil de forhindre at syge får pension før de
bliver 40. Det er fortrinsvis psykisk syge gnækker de håbefuldt!
De allersvageste invalider martret af mareridt og stemmer i vågen
tilstand.
Jeg husker en ung skizofren på 20 år som jeg traf på lukket afdeling
under et besøg. "Jeg har ingen venner. vil I godt være mine venner?"
Han havde fået buksevand i skolen jævnligt af kammeraterne fordi han
var mærkelig. Hans højtuddannede forældre smed ham ud som 15 årig
fordi han hængte nazi-plakater op på sit værelse. De vidste ikke at
det var vrangforestillinger og skizofreni.
Det var hårdt for ham at leve på bistandshjælp, idet han ikke kunne få
pension før han var 23.
Vi blev hans venner og han kom hos os hver fredag i en årrække. Han
fik pension og det var nødvendigt for ham. Han ville gerne arbejde,
men medarbejderne rystede på hovedet af ham, når han stod lænet op af
sin skovhuggerøkse og kiggede op mod himlen mens han sagde:"Jeg
svæver!" Han blev sendt hjem!
Skulle han vente med at få pension til han blev 40?? Han led nok i
forvejen fra han var 15 til han blev 23!!

Og hvad med "vore tapre soldater" som først i 20'erne får sprængt
benene af? Skal de vade rundt på bistandshjælp til de bliver 40?
Disse kolde jyske kartoffelkvinder fodret op med sort økonomi. De har
altid gode idéer til at lemlæste de fattige og forgylde
selskabstømmerne!

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 02:13

On 12/02/2010 02:04 AM, Lyrik wrote:
> [...]
> fordi han hængte nazi-plakater op på sit værelse. De vidste ikke at
> det var vrangforestillinger og skizofreni.

Jeg tror nu nok der er mange flere skizoer der har haft Che Guevarra
plakater hængt op - hvad havde mon du Lyrik?

Fra : Lyrik

Dato : 01-12-10 18:37

On 2 Dec., 02:13, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Jeg tror nu nok der er mange flere skizoer der har haft Che Guevarra
> plakater h ngt op - hvad havde mon du Lyrik?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Skizoer?" er det nogle du vil berøve eksistensen Martin? Eller
forsure livet for?

Jeg er ikke skizofren. Så hvad jeg hænger op beror kun på smag og
behag. Den eneste plakat jeg kan huske at have haft på væggen i mine
unge dage var en "Santana" musikplakat.
Iøvrigt drejer denne tråd sig ikke om plakater, men om holdning til
førtidspensionsalder! Har du svært ved at fokusere Martin? Så hyg dig
med lidt juleknas i stedet.,-)

Hilsen
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 03:20

On 12/02/2010 02:36 AM, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> "Skizoer?" er det nogle du vil berøve eksistensen Martin? Eller
> forsure livet for?

Hvilke skizoer mener du jeg har massemyrdet Jens Erik Bech?

> Jeg er ikke skizofren.

Nøh - det kan være så meget...

> Iøvrigt drejer denne tråd sig ikke om plakater, men om holdning til
> førtidspensionsalder! Har du svært ved at fokusere Martin? Så hyg dig
> med lidt juleknas i stedet.,-)

Det var sådan set min hensigt at dreje dig lidt i en saglig retning, men
i dag har du vist helt glemt at knase din jule-ritalin.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 08:07

On Thu, 02 Dec 2010 03:20:22 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Det var sådan set min hensigt at dreje dig lidt i en saglig retning, men
>i dag har du vist helt glemt at knase din jule-ritalin.
Ritalinbrug er usandsynlig og rager ikke vor debat

Minister Gates i USA sagde klogt om Wikeleak at folk kontakter USA af
andre grunde end at USA er god til at holde på hemmeligheder

Vor værdi af venstreministerdamer, der er mindre dårlige end SSF-typer
er ikke at de er gode til ikke at være "føleleskolde"

Fra : Ivannof

Dato : 02-12-10 06:09

On 2 Dec., 02:04, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> Som smiler triumferende hvergang de foreslår at stjæle fra de fattige..

> Jens

Nu er det offentliges budget de sidste 9 år steget, som var det en
socialdemokratisk regering, der sad, så nogen må få mere og mere på
min regning!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-12-10 16:13

On 12/02/2010 02:08 PM, Ivannof wrote:

> Nu er det offentliges budget de sidste 9 år steget, som var det en
> socialdemokratisk regering, der sad, så nogen må få mere og mere på
> min regning!

Lyrik vil til stadighed stå falset-skrigende på sin piedestal og
forbande de rige og lovprise de fattige uanset hvad...

Mvh
Martin

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-12-10 06:09

Lyrik skrev den 02-12-2010 02:04:
> Skulle han vente med at få pension til han blev 40??

Tilgengæld ser det skide godt ud i statistikkerne, at der man ikke har
førtidspensionister under 40 år.

Det er ligesom ledighedsstatistikker, hvor dem under aktivering ikke
tæller med som ledige.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til