Uhensigtsmaessige konsekvenser!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 07:01

Der er forsoegt sat lighedstegn mellem
Kvinder og min biologiske mor!
Primaert Bjoernholts kvindelige kollegaer!

Jeg gaar ud fra at det er for at faa min underbevidsthed
Til at beskytte dem!!

Samtidig saa fjerner det min sex lyst,
Hvis jeg taenker paa en fysisk attraktiv kvinde!
(der var nogle blandt dem)
(Testeron mangel oedelaegger hjernen!)

Desuden ligger der ting der inde som DJ Aevl
Har lavet!!

"knep din mor" og "Naar folk bruger udtrykket
Mofo" saa er det dig de mener!

Osv...

I kombination med "du maa ikke kunne huske kvinders ansigts udtryk"

Og du maa kun have sex med grimme kvinder!!!!

Altsammen for at saenke testosteron niveau og oedelaegge hjerne!

Resultatet af det programmering, jeg har selvfolgelig ikke
den perversion og ingen lyst i den retning,
men er programmeret til at goere ting for andre!

Det er ikke mere en en halv milliard paa verdens plan,
Men naar de foerst er igang!! Det er vaerd at holde
oeje med!

(det er primaert 13-22 aarige knaegte der
goer ting med deres stang de ikke burde)

Og nogle kvinder der er manipuleret i hjerne til
At forstaa de godt kan li det!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 10:33

On Mon, 29 Nov 2010 07:00:37 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (det er primaert 13-22 aarige knaegte der
> goer ting med deres stang de ikke burde)

> Og nogle kvinder der er manipuleret i hjerne til

Men udover at sidde og paavirke til at
forsoeg paa at myrde "Hele Menneskeheden"
Unaegteligt gaar galt!

Som jeg selv sjovt nok har maette soerge for!

Ud af alle milliarderne i verden, er der altid
0.00 et eller andet procent der virkelig har
Lyst og vilje til at goere det!

Og det kraever bare 1 med en PC og et Mikroskop
tilsluttet via en USB port og et modificeret akvarie!

Og saa har personen allerede et
biologisk vaabenlaboratorie der er bedre end
Soviet Unionens bedste!

Jeg burde egentlig lave en masse unger,
der kunne paavirke paa den maade!

Jeg har hele tiden ment at den enest der maa
aflive menneskeheden er mig!

Og jeg er ogsaa den enest der kan!

Hvis det ikke var saadan, saa var den doed!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 10:52

On Mon, 29 Nov 2010 10:33:19 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> aflive menneskeheden er mig!

> Og jeg er ogsaa den enest der kan!

> Hvis det ikke var saadan, saa var den doed!

Naa men der saa stadig de skeloejede tv kvinder paa
Tv kanalen tv2news(Quantum Entangelment)

Og saa er der nogle Vodooer en gang imellem,
Paa Haiti eller andre steder der goer ting med
tetrado toxin!

Vodoo og Quake!
Nvidia(ingen vid i a)

New Orleans ogsa!

Ihvertfald saa er de blevet ramt, tortur religionen!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 12:23

wrote:
> [...]

> aflive menneskeheden er mig!

> Og jeg er ogsaa den enest der kan!

> Hvis det ikke var saadan, saa var den doed!

Det er derfor nu aabenlyst for alle, at menneskeheden
Laengere ikke er istand til at overleve paa egen haand!

Og i noedsituationer, har jeg set mig noedtvunget til
at umyndiggoere den!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 13:15

On Mon, 29 Nov 2010 12:23:00 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Laengere ikke er istand til at overleve paa egen haand!

> Og i noedsituationer, har jeg set mig noedtvunget til

Naa, jeg skal til at goere noget positivt for mig selv
paa privat/personligt plan!

Jeg ved at det kan lade sig goere!
Og naar jeg har gjoert det! Saa har jeg ogsaa proevet det!