Schweiz: Kriminelle udlændinge udvises
Fra : /John

Dato : 28-11-10 17:22

I Schweiz gøres der fremover kort proces med kriminelle udlændinge.

"Et flertal af vælgerne i Schweiz har ved en folkeafstemning søndag sagt ja
til nye regler, der gør det nemmere at udvise kriminelle udlændinge af
landet":

http://jp.dk/udland/europa/article2259897.ece

Jeps, ud med dem!

John

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 21:59

On Sun, 28 Nov 2010 17:21:58 +0100, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>til nye regler, der gør det nemmere at udvise kriminelle udlændinge af

Ja, og Svejts viser at man bliver ikke foragtet internationalt af at
pille tossegodheden ud af indvandrerpolitikken - at minareter blev
forbudt i det rige alpeland har ikke mindsket søgning af stillinger i
svejtsiske firmaer, så tro ej danske medier.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-11-10 16:24

Den 28-11-2010 17:21, /John skrev:
> [...]
> til nye regler, der gør det nemmere at udvise kriminelle udlændinge af

Der kommer sikkert en international fordømmelse, ligesom da de forbød
opførsel af minareter.
Om 5 år bliver det så almindeligt i europa, og så har politikerne glemt
alt om fordømmelsen af Schweiz.
Det ihukommer mig at noget lignende skete i Østrig mens Nyropelix stadig
sad på tronen her i landet.
Jeg husker forkert.. Østrig havde den frækhed at vælge et forkert parti!

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-10 18:30

On Mon, 29 Nov 2010 16:24:15 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> [...]
>sad på tronen her i landet.
>Jeg husker forkert.. Østrig havde den frækhed at vælge et forkert parti!

Østrig og Svejts er dydmønste Tysklande - helt som DK og Holland
Svejtserne er gemytlige og har så meget at være stolt af at de ikke
gider være det
Østrigernes historie som kejserrige gitr dem særlig arrogance - men
den stikker ikke dybt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-11-10 20:25

Den 29-11-2010 18:29, Bo Warming skrev:

> [...]
> gider være det
> Østrigernes historie som kejserrige gitr dem særlig arrogance - men

DK er ikke just dydsmønstre..

Smålige, hævngerrige, bagstræberiske, beregnende og skadefro er hvad den
danske bondesjæl kan løfte sig til.

Og dét er bare det!

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-10 23:46

On Mon, 29 Nov 2010 20:24:38 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>DK er ikke just dydsmønstre..
>
>Smålige, hævngerrige, bagstræberiske, beregnende og skadefro er hvad den
>danske bondesjæl kan løfte sig til.

Ja skjult egoisme har alle lande til alle tider

Men vi er sørgeligt ordholdende mht FNs menneskefjendske konventioner
der handler om at forære vor fædrende arv til Islam

Russere og svejtsere mm blæser på pjattet, men vi fyrede en regering
fordi tamiler havde "retskrav"
på familiesammenføring og blev murbrækker for muslimfolkevandring
hertil

Meget få folk udover Nordmænd, Svenskere Tyskere og os tager alvorligt
hvad internationalist-skrivebordsteoretikere har forfattet under dyre
rejser og middage som er drivkraften bag USAs værre end nazi påfund om
at ophæve nationalstaten så EU forbliver halvfattigt
At USA fik tyskerne til en forfatning siden 1945 om at de ikke må sige
nej til flygtninge var værre end hvad Hitler gjorde mod russerne
Og da de byggede på kulturradikalisme-præk der havde kristendommens
blå stempel, er vi i den tro at det har med godhed at gøre
ØstEuropæere havde smidt fremmedelementet ud, når USA ikke har
insisteret på sanktioner mod komventionsbrud