Er der virkelig håb
Fra : @

Dato : 28-11-10 15:47

Eller er det for meget at håbe på at alvorlig børnemishandling er på
tilbagetog?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1459871.ece
--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 28-11-10 15:51

"@" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
> Eller er det for meget at håbe på at alvorlig børnemishandling er på
> tilbagetog?
>

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1459871.ece

Ja for muslimer tror på fremtiden og fremskridtet i verden.

Fra : @

Dato : 28-11-10 16:02

On Sun, 28 Nov 2010 15:50:54 +0100, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

>Ja for muslimer tror på fremtiden og fremskridtet i verden.

muhamedanerne -

dem der SKAL tro på at solen hver aften går ned i en pøl af sort
mudder?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 28-11-10 16:43

> On Sun, 28 Nov 2010 15:50:54 +0100, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:
>

> muhamedanerne -
>
> dem der SKAL tro på at solen hver aften går ned i en pøl af sort
> mudder?

Man kunne jo også tolke dig derhed hvor al debat om Islam pr automatik skal
ende i nedrig mudder-kastning.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-10 05:23

On Sun, 28 Nov 2010 15:47:19 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

>Eller er det for meget at håbe på at alvorlig børnemishandling er på
>tilbagetog?

Det kan man ikke vurdere udfra hvad rapporteres til politiet

Mørketal er enorme og vigtigere - overrapportering skabes af den
stemning som medierne og sagsbehandlerne fabrikerer

Måske verden blir bedre hvert år og folk følger deres indre stemme og
indser at mobning er dumt.
At debatten påvirker antal lussinger og måden hvorpå der ruskes i
børneskuldre og skældes ud, tror jeg ikke man skal regne med

"Beat your child once a day. If you don't know why, he does.Chinese
proverb

"Speak roughly to your little boy, and beat him when he sneezes: He
only does it to annoy, because he knows it teases.      Lewis
Carroll(forfatter til Alice i Eventyrland)

OM SOCIAL ARV og lydige småbørn:
"Du kalder dig fri?
Jeg vil høre din herskende tanke, og ikke at du har kastet et åg?Er du
en sådan, som kunne tillade sig at kaste et åg?Der findes dem, der
bortkastede deres sidste værdi, da de bortkastede deres
tjenstvillighed.      Also Sprach Zarathustra Nietzsche